Tanaja
"Max. utegnut za vozit"
nakon brojnih iskustava u svojoj obitelji i među prijateljima s pucanjem tog kaiša, čitam i ovu temu Puknuće remena, pa ne mogu da se ne zapitan, a di je nesta lanac? Kako je ovo sad s ugrađivanjem remena bolje?
Koliko sam ja vidio po internetu, ako je motor novije generacije i malo viših performansi, šanse za probleme sa lancem su veće. A generalno, stariji motori su bili puno manje opterećeni i posljedično su duže trajali. To važi za sve vitalne dijelove motora, kako za dizne i turbine tako i za lance. Koliko kubika i koliko kW ima taj motor u Signumu?izvini , ali nisi u pravu . imam Signum 13 godina , ima čak dva lanca , ali nisam ih menjao , iako auto ima već 265500 km . za dizela je bolji lanac ali za benzinca je dovoljan i remen.
i za lanac važi ono pravilo što sam pisao i za remen ... životnost mu umnogome zavisi i od " noge " vozača ... česte i oštre akceleracije ne utječu pozitivno na lanac razvoda i njegove prateće elemente ( španere , vodjice , lančanike ..... )
remen je bolji za veće brzine vrtnje, i jeftiniji je od lanca. lanac isto nije vječan, a kada se mjenja košta 2-3 puta skuplje od zamjene remena, pogotovo ako je dvoredni. vjerojatno se u motoru mora i podmazivati motornim uljem, što opet komplicira i poskupljuje izvedbu. jedino je otporniji na pucanje, odnosno zveckanjem upozori na neispravnostiKako je ovo sad s ugrađivanjem remena bolje?
Jel postoji to za Citroene?stanje se moze pratiti preko kompa
Ne bih znao, kad kazem preko kompa, mislio sam na dijagnostiku u servisu. A ti imas te neke programčiće za citroen pa provjeri [emoji14] A za mazdu imam i preko Torque aplikacije za to vidjeti, samo je treba malo podesit. Opet, ne znam za citroen jer nisam istrazivaoJel postoji to za Citroene?