Gdje je nestao lanac?

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
nakon brojnih iskustava u svojoj obitelji i među prijateljima s pucanjem tog kaiša, čitam i ovu temu Puknuće remena, pa ne mogu da se ne zapitan, a di je nesta lanac? Kako je ovo sad s ugrađivanjem remena bolje?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hehehe bezgriješni lanci. Kao ne mjenjaju se i te fore :D
Okačit mačku o rep. Ja bih uvijek rađe remen.... brži lakši i jeftiniji za zamjenu, tiši...
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
Da, "nema do lanca", a lanci se rastežu, odlaze im španeri, vodilice, svašta nešto.

Ja dok nisam nabavio auto sa lancem nisam pojma imao koliko ima problema s tim lancima.
 

sir.Oliver

Active member
izvini , ali nisi u pravu . imam Signum 13 godina , ima čak dva lanca , ali nisam ih menjao , iako auto ima već 265500 km . za dizela je bolji lanac ali za benzinca je dovoljan i remen.
i za lanac važi ono pravilo što sam pisao i za remen ... životnost mu umnogome zavisi i od " noge " vozača ... česte i oštre akceleracije ne utječu pozitivno na lanac razvoda i njegove prateće elemente ( španere , vodjice , lančanike ..... )
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Iznimke uvjek postoje, al da je pravilo da su vječni i neuništivi - nije.
 

Milosh

Well-known member
Donator foruma
izvini , ali nisi u pravu . imam Signum 13 godina , ima čak dva lanca , ali nisam ih menjao , iako auto ima već 265500 km . za dizela je bolji lanac ali za benzinca je dovoljan i remen.
i za lanac važi ono pravilo što sam pisao i za remen ... životnost mu umnogome zavisi i od " noge " vozača ... česte i oštre akceleracije ne utječu pozitivno na lanac razvoda i njegove prateće elemente ( španere , vodjice , lančanike ..... )
Koliko sam ja vidio po internetu, ako je motor novije generacije i malo viših performansi, šanse za probleme sa lancem su veće. A generalno, stariji motori su bili puno manje opterećeni i posljedično su duže trajali. To važi za sve vitalne dijelove motora, kako za dizne i turbine tako i za lance. Koliko kubika i koliko kW ima taj motor u Signumu?

Najbolji primjeri toga su JTD motori manjih snaga, praktično su neuništivi.
 

ivek

Member
Evo jedan primjer da ni lanac nije neuništiv. Audi A4 2012. redovito servisiran u ovlaštenom servisu i na 120 000 km preskočio lanac. Sve ovisi kakve si sreće i koliko dobro se kontrolira stanje na redovitim servisima. Nekako mislim da ovi u servisu baš i nisu provjeravali stanje.
 

Dalibor

Dado Tornado
Kako je ovo sad s ugrađivanjem remena bolje?
remen je bolji za veće brzine vrtnje, i jeftiniji je od lanca. lanac isto nije vječan, a kada se mjenja košta 2-3 puta skuplje od zamjene remena, pogotovo ako je dvoredni. vjerojatno se u motoru mora i podmazivati motornim uljem, što opet komplicira i poskupljuje izvedbu. jedino je otporniji na pucanje, odnosno zveckanjem upozori na neispravnosti
 

Mirage

Member
Pa dajte jedan zubčasti remen košta od 200 kn pa nadalje promijeni ga u pola intervala skineš bojiš i imaš duplo faktor sigurnosti.

Moja sestra je utjerala u vodu astru i puko remen jer se pretego nikaki problema stavili novi i teraj dalje.

Mislim da je stvarno puno loše sreće u pitanju da ti pukne remen van servisnog intervala. Lanac je sada samo za kamione.
 

sir.Oliver

Active member
92 kW / 125 KS motor 2.2 DTR

tu si u pravu . sjećam se da je bila jedna serija luxusnijih mercedesa , koji su morali u servis , jer su im pucali lanci . ( zbog štednje kupovali lanac od kineza .... )
 

diegos

Active member
Na c3 sam mijenjao remen u skladu s propisanim intervalom za otezane uvjete, mislim da je to na 120k. Bolje ranije nego prekasno, jel :)
Lanac imam na mazdi, znam da se on pomalo rasteže i ima neki limit koji ne smije preć, a stanje se moze pratiti preko kompa pa je i lakse vidjeti kad je vrijeme za zamjenu sta se toga tice
 

Logitech

Member
Moj drugi auto, astra h , 2006g, 1,4, 90 ks, lanac se potrosio nakon 110 tkm, pazljivo vozen, izmjena je bila cca 2.000 kn, nema koristi danas od lanca, obrazlozenje servisa je da to nisu lanci kao nekad, puno tanji, puno osjetliiviji, nije kao sto je nekad bilo....
 

diegos

Active member
Jel postoji to za Citroene?
Ne bih znao, kad kazem preko kompa, mislio sam na dijagnostiku u servisu. A ti imas te neke programčiće za citroen pa provjeri [emoji14] A za mazdu imam i preko Torque aplikacije za to vidjeti, samo je treba malo podesit. Opet, ne znam za citroen jer nisam istrazivao :)
 

quadrolg

Member
Dobar je lanac ali ovisi u kojoj marki auta, recimo na bmw u su jako problematični,a ni na opelu i vw nisu puno bolji, ja imam hondu civic 1.8 vtec 240tkm i nema problema sa lancem,ali ima tu dosta i u održavanju auta i načinu vožnje.
 

Pavel

Lepi™
Šta nije BMW 1 imao baš velikih problema sa tim lancem? I da je kod njega sranje što je za zamjenu istoga morao motor ići van jer je lanac sa stražnje strane motora (do putničke kabine) i muka ga je zamijeniti?
 

quadrolg

Member
Baš je imal problema, kad ima lanac i lančanik ko na poni biciklu ali doslovno tak,i tu nema da je na jednom ok a na drugom nije, puknut će ili preskočit sigurno kad tad, mom poznaniku je pukal na 118d , na 60tkm i naravno trebalo je sve živo mijenjat.
 

Blaster

New member
Odlzi i lanac, samo rjeđe doduše. Mislim da se danas u modernim automobilima lanac ugrađuje na manjim motorima, više na benzince koji su maksimalno nabrijani snagom i visokim okretajima. Moguće da postoji neki razlog tome..
 
Na vrh