Gasi se benzinac 1.6

Lakii

Well-known member
Ma, bez razmisljanja sam prepisao sto sam procitao!
Ionako, nema vise ni 80kW...

Ne rjesava problem ali bitno da se druzimo!
 

Gru

Jadno žensko
Bitno da se vi tu zajebavate dok meni auto krepava :) :euforija::angel:

baš sam pogledao xsare picasso na njuskalo.hr, u kasnije modele je išao 16 ventilac.
možeš se hvaliti frendicama da imaš puno ventila pod haubom :palacgore:
Hm, :thinking: ja na to ovako gledam: ako je moguće da rikne ventil moguće je da rikne i 16 ventila, pa bi možda bilo bolje da ih ej samo 8 :confused:

:hmmm:
 

Konrad

New member
Moguce da ti izgori ventil pa ce trokirat ali o tome cemo drugom prilikom. Aj dosta zajebancije...

Ovo sto se ugasi na semaforu, dali se to dogodi svaki put ili koliko cesto? Npr 10 puta stanes a ugasi se 3 puta ili cesce? Kako se auto ponasa kad ga upalis hladnog, dali normalno radi ili variraju okretaji?
 

Gru

Jadno žensko
Moguce da ti izgori ventil pa ce trokirat ali o tome cemo drugom prilikom. Aj dosta zajebancije...

Ovo sto se ugasi na semaforu, dali se to dogodi svaki put ili koliko cesto? Npr 10 puta stanes a ugasi se 3 puta ili cesce? Kako se auto ponasa kad ga upalis hladnog, dali normalno radi ili variraju okretaji?
Ne prečesto recimo nekad se po tri dana uopće ne ugasi a onda dva puta u jednom danu (najčešće je cca 5k min vožnje razmak od dva gašenja). Ajde recimo da se 3-5 puta u tjedan dana ugasi.

Ujutro kad ga hladnog pališ mora se dat gas inače čim zavergla-upali pa krepa kao da mu je nizak ler. I onda sve bude ok.

Okretaji ne variraju kad je jednom upaljen, mirno radi ne osjeti se ni na zvuku niti treska ili brunda. U gl. u vožnji pod visokim obrtajima sve 5, nego kad se voziš cca 70/h pa pustiš gas i kreneš kočit kad dođe do lera onda krepa.
 

Konrad

New member
ujutro ako se ugasi nakon paljenja moze biti uzrok akumulator...pad napona i podivlja sve...kao i airbag...ali moze biti do drugih stvari...
 

sidzim

New member
ovlasteni servis ili netko tko ima noviju mapu...

zasto bi radio update?
Pa vise ne znam sto da radim, a u servisu gdje inače popravljam auto misle da to ima veze sa plinom. Bila je i još je tu na forumu tema "Greška na motoru". Ja mislim da nema veze sa plinom jer se to događa uvijek ujutro kad se auto pali hladan, kad je temperatura vani ispod 0. Nakon što upali radi 10tak sekundi i pojavi se "engine failure" lampica koja žmirka. Nakon toga prestane žmirkati, ugasim auto i ponovno ga upalim. Par puta ga "sturiram" i više ne svijetli? Po danu se to nikad ne pojavi bilo da se vozi na plin ili na benzin. Jel ima netko kakvu ideju?
 

sidzim

New member
Uvijek je paljenje na benzin. Tako je podešeno. Nakon što motor postigne određenu temp mislim da je negdje oko 40° prebaciva na plin. Kad ga je majstor spojio na komp jedno jutro kad se bila pojavila ta greška na motoru javio je neke greške na bobini. To je promjenio i opet se događa. Opet velim, cudno je da se to događa sam kad je motor skroz hladan tipa, ujutro kad je vani temp ispod 0. Tokom dana to se ne događa.
 

Dalibor

Dado Tornado
ako je samo problem u svijetljenju lampice, nebi se uopće time bavio.
kako auto ima plin tko zna što bi moglo biti. nebi niti palio/gasio/turiro.
neka svijetli dokle hoće.
možda je stvar u injektorima. da bi se željeli ultrazvučno očistiti. to hoće na plinašima, a jedan od uzroka teškog paljenja i trokiranja na hladno su injektori.
ali ako pali dobro i ne trokiraka... lampica neka svijetli
 

Damaj

Active member
Ja sam imao plin u C4 i lampica se redovito palila. Rečeno mi je kod ugradnje da će toga biti i da se ne sekiram zbog toga. Ugradio sam Lovato sistem i bio sam prezadovoljan. Inače ovaj sistem uvijek pali na benc, a prebacuje ga na plin ili u roku od 15 sekundi ili dok motor ne dostigne 35°C, zavisi što prije dođe. Sa injektorima nikad nisam imao problema, vjerujem zahvaljujući redovitom radu motora minimalno 15 sek. na bencu (vozio ga na plin 90 000 km).
 

Lakii

Well-known member
Hm, da se i ja malo nadodam.
Posto i ja imam plin i imao sam slicnih problema.
Nakon paljenja, malo prije i malo poslije samog prebacivanja sa benzina na plin mi se palila lampica.

Pitao sam te koje tocno greske ti izbacuje, ono bas tocan broj i opis.

Meni je npr. javljalo gresku u smjesi. E sad na mojem, starijem tipu ECU, to ti znaci sve, od lambde, svih senzora do injektora. Vise-manje smo iskljucili sve komponente osim benz. injektora.

Ciscenjem benz. injektora su se stvari malo popravile ali paljenje lampice se i dalje povremeno dogadalo.
Razlog zbog kojeg mi se lampica palila bi bila to, sto auto detektira slabu smjesu i javi gresku.
E sad, to moze biti zbog nepravilnog rada injektora, pa oni imaju preslab protok (prljavi su) pa javi gresku prije nego ih ECU korigira.
Ili moze biti zato sto je plinska smjesa malo nepravilno nastimana pa "zeza" kompjuter.

Instalater plina mi je savjetovao da postoji mogucnost da se na benzinskim injektorima nakupi talog u radu na plin (posto oni ne rade) i da taj talog smeta kod prvog paljenja. Savjetovao mi je da zadnjih 100-ak metara prije gasenja auta vozim na benzin i da bi trebalo prestati.
E sad to je bilo njegovo objasnjenje, ja jos uvijek mislim da je bila stvar plinske mape. Ugl. tako sam se vozikao barem godinu dana s tom lampicom povremeno.

Svjetljenje je potpuno prestalo kad sam promjenio servisera za plin.

Rečeno mi je kod ugradnje da će toga biti i da se ne sekiram zbog toga.
To je ta njihova spreha!
Ono sto su trebali reci je: "Cujte mi neznamo zasto se pali, neznamo kako to ukloniti i neznamo dali ce biti problema zbog toga ali vjerujemo da nece biti nista. Sami odlucite dali riskirati, vama mogu izgoriti ispusni ventili."
 

Babarej

Member
Evo i mene sa problemom u vezi gasenja. 1,6i 16v. Kupio sam auto tek nedavno i kad sam ga kupio sve je radilo dobro. Poslije par tjedana sam zamijenio akumulator i odmah mi se poceo ponekad gasiti. Obicno bi se pri toplom paljenju odmah nakon paljenja ugasio ali mislio sam da sam mozda prerano prestao verglati.
No danas mi se ugasio par sekundi kasnije i onda nakon par minuta opet jos 2 puta.

Uvijek se ugasi na minimumu, kad je pod gasom radi normalno. Ne gasi se cesto, zapravo jako rijetko. Danas se prvi put ugasio prilikom mijenjanja brzine, iz prve u drugu. Poslije sam isao opet bas vidjeti kako se gasi i upalio sam ga i pustio da radi na minimumu 2-3 minute i sve u redu. U istom trenu sam zatvorio vrata, pritisnuo kvacilo, upalio svijetla i ubacio u rikverc pa se ugasio. Pokusao sam jos par puta tako ali nista, radi normalno. U voznji sam masu puta stisnuo kvacilo i pustio okretaje da padnu ali nije se ugasio.

Citam da neki predlazu da se iskopca akumulator pa opet ukopca i pusti da se sve reinicijalizira pa cu to pokusati sutra. Ima li to smisla i sto bi drugo moglo biti?
 

Lakii

Well-known member
Pa, ako su problemi poceli s promjenom akumulatora, moze biti da se nesto poremetilo u radu kompjutera.
Ali ti vec dosta dugo vozis, trebalo bi se do vec ispraviti...

Cuj, mozes probati odspojiti akmulator pa vidjeti sto ce biti.
Isto tako, predlazem ti malo opet provjeriti kako ti kleme stoje, da i + i masa imaju dobar kontakt.
Ako to ne pomogje, odvezi auto da ga spoje na diagnostiku i vide u cemu je problem.
 

Mrèela

New member
Evo i mene sa problemom u vezi gasenja. 1,6i 16v. Kupio sam auto tek nedavno i kad sam ga kupio sve je radilo dobro. Poslije par tjedana sam zamijenio akumulator i odmah mi se poceo ponekad gasiti. Obicno bi se pri toplom paljenju odmah nakon paljenja ugasio ali mislio sam da sam mozda prerano prestao verglati.
No danas mi se ugasio par sekundi kasnije i onda nakon par minuta opet jos 2 puta.

Uvijek se ugasi na minimumu,
Da nije leptir gasa,motorić ler gasa.
 

Babarej

Member
Probati cu najprije sa akumulatorom jer sa promjenom su poceli problemi. A za leptiric lera gasa cu vidjeti isto, ne znam gdje stoji. Morati cu se malo zavuci pod haubu cini mi se..
 

Mrèela

New member
Probati cu najprije sa akumulatorom jer sa promjenom su poceli problemi. A za leptiric lera gasa cu vidjeti isto, ne znam gdje stoji. Morati cu se malo zavuci pod haubu cini mi se..
Sve se to nalazi na usisnoj grani.
Možda očistiti leptir i step motor,oni najčešće prave te probleme.
Step motorić ,kada otvoriš link prvi levo,tako se možeš orjentisati.
Evo našao sam ti leptir,a tu treba da bude i motorić:
1


0342 H1


01

RAZDJELNIK USISA ZRAKA
#nije pronađeno#
02


0348 Q4


01

BRTVA KUTIJE LEPTIRA USISA

03


0348 Q5


01

CJELINA BRTVI

04


1635 Q9


01

KUTIJA LEPTIRA USISA
BOSCH -

05


1920 AJ
RP 96 393 814 80


01
01

SENZOR TLAKA USISANOG ZRAKA

06


0342 H2


03

ŠAPICA DRŽANJA USIS.KOLEKTORA

70


6925 P5


01

MUL VIJAK LIM ŠESTEROKUT.GLAVA
DIAM 6-18

71


6936 A0


06

MATICA ISPUST
6X100-6-10
 
Posljednje uređivanje:

Babarej

Member
Hmmm, na prvoj stranici pise da 1,6 16v nemaju posebno taj motoric gasa. Ionako imam drugi tjedan mijenjanje remena kod mehanicara pa cu mu reci da baci oko :)


Hvala puno na savjetima i slikama..
 
Na vrh