Gasi se benzinac 1.6

Gru

Jadno žensko
Pozdrav svima, što se predstavljanja tiče...visoka, plava 90-60-90, božanstvena, bez kera i bez djece.

A sad upomoć!

Imam Xsaru picasso, 1.6 I, 80KW, 2005. godina, prešla nešto sitno ispod 90.000km. Uredno servisirana i pretežno vožena gradskom vožnjom. (jednom mjesečno ju "propirimo" na nekoj relaciji od cca 400km)

Sličan problem mi se prvi put pojavio ovo ljeto (vozim ju nešto manje od 4 godine). Ugl. prvi put mi je na onim nenormalnim vrućinama krepala u vožnji i to se dešavalo još par puta. Mehaničar me uputio na problem s motorićem ler gasa (službeno se zove nivelator praznog hoda) ali ako ga pokaže dijagnoza. Išla na dijagnozu i nije pokazivala niti jednu grešku. Jedan frend mi po vlastitom nahođenju promjenio svjećice i bilo je sve ok do neki dan. (nemam pojma koje svjećice al znam da ih je bilo potrebno zamjenit)
Opet krepava u vožnji, najčešće kod pritiska na kvačilo u skretanju ili stajanju (na semafor). Možda jednom da je ujutro hladna na minusu teže palila tj. trebala dodavanje gasa.
Uredno ju tenkiram punu na Tiffonu ili OMV-u, kaže majstor da pokušam s nekim tabletama koje idu u rezervar a navodno čiste injektore.
Ima li ko od vas neku uputu što reći mehaničaru da provjeri/očisti ili tako nešto i jel ima ko iskustva s tim tabletama.
E da i bila je na servisu (mjenjano ulje i filter zraka) prije mjesec dana.

Pliz nemojte me sad pljuvat jer nemam pojma ništa o autima i volim tu xsaru više od kera kojeg nemam.

Pozdrav!

Ivana
 

deda

New member
Nebi se štel mešat,ali pusti tablete na miru i odi kod nekog dobrog meštra nek sve prekontrolira,vjerojatno treba očistiti usis i leptir ler gasa.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Pozdrav Ivana i dobro nam došla :hello::hello:


visoka, plava 90-60-90, božanstvena, bez kera i bez djece.
hehehehe..:D

Nebi se štel mešat,ali pusti tablete na miru i odi kod nekog dobrog meštra nek sve prekontrolira,vjerojatno treba očistiti usis i leptir ler gasa.
Potpisujem..pusti tabletice..šarena laža za malu decu :whistling:
 

Gru

Jadno žensko
Nebi se štel mešat,ali pusti tablete na miru i odi kod nekog dobrog meštra nek sve prekontrolira,vjerojatno treba očistiti usis i leptir ler gasa.
Znači i ja imam 16 ventila tj. nema taj motorić ler gasa nego samo leptir ler gasa?
:eek:
 

Lakii

Well-known member
Zakaj forsirate predstavljanje? Gde točno piše da se je obavezno predstaviti? Ak netko želi, super, lepo je to, ak neće, opet nikom niš.
Moderatori su picajzle!
Kazu takav je red i sve to...

...a i pomogne kod online dijagnostike...

@Gru:
Nema tu smijanja, svi mi smo bili u tvojoj poziciji!
Ako neznas koje svjecice, nema problema, iskopat camo ti negdje servisna uputstva za tvoj model pa ces sve znati.

Dali ti se pali koja lampica na instrument tabli?

bez spajanja auta na dijagnostiku tesko je reci sto mu nevalja, moglo bi biti vise stvari i mislim da ti je metoda eliminacije najskuplja opcija!

Koliko sam skuzio, svjecice su mjenjane ovo ljeto? nema sanse da ti opet treba zamjena ali nadam se da je stavljen pravi tip svjecica. najvjerovatnije je ako je do sad bilo sve u redu.
I da, nema smisla stavljati bilo kakve tablete, postoje bolja rjesenja za ciscenje injektora!
kako ti se ponasa u voznji osim gasenja? Dali trza, zacukava? Dali ravnomjerno prima gas?

Meni njusi na bobinu ili regulator lera...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Sličan problem mi se prvi put pojavio ovo ljeto (vozim ju nešto manje od 4 godine). Ugl. prvi put mi je na onim nenormalnim vrućinama krepala u vožnji i to se dešavalo još par puta. Mehaničar me uputio na problem s motorićem ler gasa (službeno se zove nivelator praznog hoda) ali ako ga pokaže dijagnoza. Išla na dijagnozu i nije pokazivala niti jednu grešku. Jedan frend mi po vlastitom nahođenju promjenio svjećice i bilo je sve ok do neki dan. (nemam pojma koje svjećice al znam da ih je bilo potrebno zamjenit)
Opet krepava u vožnji, najčešće kod pritiska na kvačilo u skretanju ili stajanju (na semafor). Možda jednom da je ujutro hladna na minusu teže palila tj. trebala dodavanje gasa.
Uredno ju tenkiram punu na Tiffonu ili OMV-u, kaže majstor da pokušam s nekim tabletama koje idu u rezervar a navodno čiste injektore.
Ima li ko od vas neku uputu što reći mehaničaru da provjeri/očisti ili tako nešto i jel ima ko iskustva s tim tabletama.
E da i bila je na servisu (mjenjano ulje i filter zraka) prije mjesec dana.
Neki će ti reći da su problem dizne. Iz iskustva ne verujem da su dizne. U velikom broju slučaja kod problema s diznama, tj. začepljenih dizni, motor gubi snagu i gasi se prilikom otpuštanja kvačila u prvoj i drugoj. Nije pravilo, ali je čest slučaj.

Tebi se problem javlja, kako si opisala, dok stisneš kvačilo. U tom momentu ECU (računalo) korigira smjesu i može biti da je problem s filterom usisa zraka, ili jednom zaklopkom na usisu koja se zna napuniti smećem.

To je najeftiniji problem za rješavanje.

Skuplji i alernativni problem ti je cin špula alias. :D bobina, baš kao što ti je i Lakii spomenuo. Znači, probem s inverzijom i distribucijom struje u svjećice.

S obzirom da si iz ZG, javi se Tecu na PM i dogovori susret. ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
Imam Xsaru picasso, 1.6 I, 80KW, 2005. godina, prešla nešto sitno ispod 90.000km. Uredno servisirana i pretežno vožena gradskom vožnjom. (jednom mjesečno ju "propirimo" na nekoj relaciji od cca 400km)
jesi sigurna da motor ima 80KW i 16 ventila?
koliko mi je poznato u xsaru picasso je išao samo 1.6 snage 70KW, koji je zaista mogao imati grešku u motoriću ler gasa.

ali na tvom bi mjestu obavio update centralnog računala, dao oko 200kn za to, mislim da bi to bilo najjeftinije eventualno riješenje kvara, a update računala ne šteti čak i ako se ispostavi da nije stvar u računalu.

problem može biti u više stvari, i više toga treba ispitati i provjeriti. recimo možda je nešto banalno, tipa negdje ti vuće zrak.

ako je to motor od 8 ventila (70KW) može biti da je stvar u tom motoriću ler gasa (kojeg se može provjeriti, nemoj ga bezveze kupovati).
 

Gru

Jadno žensko
Dali ti se pali koja lampica na instrument tabli?
E da zaboravila sam reći kad je ujutro hladan, uredno pali ali ostane upaljena lampica od zračnog jastuka i na računalu javi "airbag fault" ali čim se malo zagrije auto ako ga ugasim i ponovo upalim lampica se ne pali.

jesi sigurna da motor ima 80KW i 16 ventila?
U prometnoj piše:

Vrsta motora: Otto - Reg -Kat - EURO III
Snaga: 80KW
Obujam: 1587 cm3

Ventili ne pišu pa to neznam :)
 

Dalibor

Dado Tornado
baš sam pogledao xsare picasso na njuskalo.hr, u kasnije modele je išao 16 ventilac.
možeš se hvaliti frendicama da imaš puno ventila pod haubom :palacgore:
 

Konrad

New member
Po airbagu mi se cini da te muci i akumulator jer je ujutro slabiji akumulator i veci je pad napona pa racunalo airbaga zabiljezi gresku
 

Lakii

Well-known member
E da zaboravila sam reći kad je ujutro hladan, uredno pali ali ostane upaljena lampica od zračnog jastuka i na računalu javi "airbag fault" ali čim se malo zagrije auto ako ga ugasim i ponovo upalim lampica se ne pali.

U prometnoj piše:

Vrsta motora: Otto - Reg -Kat - EURO III
Snaga: 80KW
Obujam: 1587 cm3

Ventili ne pišu pa to neznam :)

OK, tvoj motor je TU5JP4. I ima 81 kW.

A paljenje te lampice nema veze s problemima na motoru.
 
Na vrh