ESP/ABS greška - molim savjet/iskustvo

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Sta se desi kad pri 150km/h ti popali te greške? Da li si proveravao osigurače iznad akumulatora, da li imaju oksidaciju itd.
Ništa, osim ako je uključen tempomat, onda ga izbaci. Inače na ravnoj cesti vozim i dalje normalno.,jedini problem nastane ako moram stati, ili usporiti ispod 3 brzine....! Onda više neda nazad u četvrtu...
Ja sam imao sličan spisak greški i bio je u pitanju prekidač stop svjetla
Jel među greškama bio naveden točno određeni senzor, na određenom točku.
To sam cini mi se odmah naveo kao mogućnost
Baš sam pratio dali ču možda stisnuti kočnicu, pa da to pokrene, i nisam. Čak nemogu ni upaliti bez držanja kočnice.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja sam kod mene zeznuo taj prekidač. Mogao sam da upalim bez drzanja kočnice. Ali je brzine jedva menjao, tempomat nije radio. Jer je računar dobijao informaciju da kocim. Stalno su mi sijale kocnice i kad ne stisnem pedalu. Na kraju sam zamenio prekidač (cca 4e).
Moj savet je da proveris osigurace iznad akumulatora za svaki slucaj, da nemaju oksidaciju i slično.
 

dinko1981

Well-known member
Jel među greškama bio naveden točno određeni senzor, na određenom točku.
Nisam ga uopće spajao na dijagnostiku, samo sam se prema njegovom displayu orjentirao kad je bacio grešku ( tempomat, abs, esp, brake...). To mi se dešavalo sporadično u vožnji, bez kočenja i svaki put se greška obrisala kod startanja. Išao sam na rizik bez dijagnostike jer je prekidač jeftin...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Prebaci senzor na drugi točak - zameni im mesta.
Evo danas zamijenio mjesta prednjim senzorima,i otvorio Pandorinu kutiju!Išao sam logikom ako se greška sad pojavi na suprotnoj,lijevoj strani......onda je 100 posto desni senzor!Greška se pojavila,ali opet na desnoj strani,sa lijevim senzorom!I sad se pojavi nakon brisanja greški,svaki puta kada krenem.....,i malo ubrzam(20-30,cca 100-tinjak metara)!A prije cca jednom tjedno,iznad 90!Uopče ne kontam koju logiku da sad primjenim!Da smatram da je lijevi senzor puno osjetljiviji(bez nekog uporišta),i da sad puno brže primjeti potencijalno oštečenje,ili oslabljenje magnetne trake na desnom ležaju!Čak sam i izvršio neku kalibraciju senzora,koja se radi nakon zamjene,i opet ništa!Dala mi je nadu 50 metara duže!Gledao sam i brzine točkova na senzorima u vožnji,i više manje su iste na ravnini!Svi mi govore da mijenjam za mene ispravan "bar mehanički" ležaj.....,ali kontam nakon svih radova,i cijene......,ako se opet pojavi greška....spalit ču svu elektroniku!Imate li možda kakvu ideju?Lp
Sta se desi kad pri 150km/h ti popali te greške? Da li si proveravao osigurače iznad akumulatora, da li imaju oksidaciju itd.
Sutra ču malo detaljnije pogledati,onako brzinski,sve se čini ok!Na samom akumulatoru(moj je START/STOP),ili one pokraj!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Očito neš sa instalacijom nije kako treba. Prekrimpaj konektor pa vidi. Provjeri da je izoliran i da nema oksidacije na kontaktima.
Vizualno smo ga provjerili,sve izgleda uredu,jedina je razlika što sa dva različita senzora.......,u drugačijim intervalima,i na različitim brzinama daje grešku!Ali možda i to probamo.
 

szahtila

Well-known member
Vizualno smo ga provjerili,sve izgleda uredu,jedina je razlika što sa dva različita senzora.......,u drugačijim intervalima,i na različitim brzinama daje grešku!Ali možda i to probamo.
Probaj projveriti zazor između magneta i senzora. Možda postoji mogućnost da dođe do povećanja a time i krivog očitanja. Ne znam kako je to izvedeno mehanički, alu i to je moguće
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ja bih promijenio konektor, to je max. 20 kuna, a vrijedi probati.
Da,štošta mi pada na pamet,da mi je radiona i dizalica,sam bi preletio sve!Pogotovo konekcije,od prve kod senzora,do ostalih(ako netko možda zna fizičku lokaciju gdje su sve spojevi na ABS sistemu)!Danas mi je jedan čovjek koji se bavi tim stvarima,ali više na poljoprivrednoj mehanizaciji rekao da bez obzira što pokazuje desni,možda je lijevi!Kao da je možda jedan prednji kao primarni po default-u,a onda možda čim drugi malo odstupa....baca njega!Samo nikako da pohvatam logiku zašto je došlo do tolikog pogoršanja situacije nakon zamjene mjesta prednja dva senzora,......i koja stvarno strana pravi problem!Čak sam pomišljao da zamjenim oba senzora!
Probaj projveriti zazor između magneta i senzora. Možda postoji mogućnost da dođe do povećanja a time i krivog očitanja. Ne znam kako je to izvedeno mehanički, alu i to je moguće
Sve izgleda super,uredno leže oba i ne pomjeraju se.......!Mehanički izvedeno kao na slici,...senzor br.6,ako si na to mislio!
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Neverovatno mi je da oba crknu, ali sa druge strane, sve je moguće.
Nemora biti da su crkli,samo da odstupaju......,a možda ih sistem uspoređuje!Jučer u vožnji,koliko čovjek može pratiti dok vozi su bili tu negdje na ravnom!Hvatam se za slamke,samo da ne odlučim vaditi ležaj!
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Bilo gdje na šasiju ili na motor (metalni dio naravno), ne direktno na - klemu akumulatora.
[/QUOTE

E hvala vam,tako sam i napravio!Kontao sam da je tako,ali nisam se dosada susretao sa START/STOP akumulatorom,i jedino se vidi plus pol!Sa druge strane je dolazila hrpa nepoznatih žica,pa neki osigurači,itd!A na istu tu ploču ima spol i od plusa,pa rekoh da nezeznem!
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Zna li tko gdje kačim minus kad hoču dopuniti START/STOP akumulator.......,
Jel ovo slika iz tvog auta? Rekao bih da ti voda prodire tu iznad akumulatora. I jedan od srafova deluje da ima korizije. Ako je tvoj, obratio bih pažnju na to, jer korozija na tom delu moze da pravi problem sa kontaktima, osiguračima
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo,u biti sam sjeo da napišem par novosti oko problema sa ABS-om.......!Išao sam danas vratiti senzore na mjesta na kojima su prvotno i bili,i u kojoj situaciji mi je rijetko stvarao probleme!Ovo sa zamjenom me je dotuklo,što god je stvaralo probleme!Skinuo sam oba,i primijetio sam da na ležištu ispod senzora,a pogotovo kod desnog problematičnog(bez obzira što sam več čistio,i što izgleda uredno).....na opip ima veča nakupina izbočenja(hrđe).......,kao što su na ovom YouTube videu upozoravali!Uglavnom sve sam odbio uz pomoč dlijeta i čekića,sve dobro očistio četkom i brake cleanerom,očistio magnetnu traku,i ispirio metalne čestice koje su se nakupile na magnetnoj traci kompresorom.I sve vratio na mjesto!Nakon toga sam spojio Diagbox da pobrišem greške,i sve oko problema sa ABS-om,mjenjačem,motorom,i sl.....sam obrisao.Neznam zašto,ali mi se pojavila potpuno nova greška za treče štop svjetlo,ni sam neznam od kuda sad to!Nakon toga sam se malo igrao sa dijagnostikom,i pritom naišao na stavku "Aktivacija START STOP sistema(ZA NOVA VOZILA)!Kako to prvi puta vidim,pomislio sam da če mi u drugom koraku možda ponuditi DEAKTIVACIJU.....,i stisnuo!Uglavnom za razliku od stotina stavki koje još 5 stvari nudi i pita prije nego nešto pokrene,ovo je odmah odradilo i napisalo aktivirano!Več sam tada primjetio da mi je nešto previše mračno,ali sam ignorirao!Poučen iskustvom da mi pri svakom dizanju vozila na dizalicu,kad se objese točkovi......nakon spuštanja,nešto uvijek ne sjedne na mjesto......,i osjetim trešnju na volanu prilikom motanja,i kao neko proklizavanje.....,ostavio sam uključen kontakt par sati!Jer sam našao na forumu kod jednog čovjeka isti problem,koji je primjetio da se to dogodi kad isključi kontakt,a majstor rukom zakreče kotače!Uglavnom,probao sam upaliti auto,i ništa,samo malo pokuša pokrenuti!Pošto je bio u Economy modu,išao sam u diagboxu prebaciti u Normalni mod,pri čemu mi je rekao da je napon preslab,i da priključim punjač.....!E sad,dali ga je potrošio kontakt par sati,ili nesretna aktivacija START STOP-a....neznam!Nakon punjenja 5-10 min,upalio iz prve,ali opet trese kao lud pri motanju!Da mi je znati što se dogodi,dali ležaj amortizera nesjedne na mjesto,ili opruga,i sl!Večinom nestane nakon krivudanja,krajnjih motanja,i sl.Zadnji puta ništa nije upalilo,digli jedan točak dizalicom,malo ga rukom prodrmali.....i kao rukom odnešeno_Ostavio sam to riješiti za sutra!Auto sam nakon toga vozio cca jedno 15 minuta da se dopuni akumulator,i da odradi tu nesretnu regeneraciju,jer mi zadnja 3-4 dana svaki puta kad stanem puše kao lud 5-10 min.Kad ga nisam mogao provozati kako treba,jer nisam mogao preko 50 voziti.15-20 minuta vožnje i nema nijedne greške da iskače,vozi normalno kao prije!E sad,dali je čišćenje ležišta senzora odradilo posao,ili če se jednom opet pojaviti na autoputu i sl,vrijeme če pokazati!Samo mi nije jasno kako se toliko hrđe nakupi između metala i senzora,a sve leži u mm,ali godine očigledno učine svoje,i vjerovatno mu malo povečaju udaljenost od magnetne trake.Za testiranje otpora senzora nisam imao dobre uvjete i alat,ali izgleda da su ispravni!Nadam se da je ova nova greška povezana sa slabim akumulatorom......!Još me pate dvije konstantne greške na radiju,pa ako netko ima ideju....nemogu povezati sa ničim,sve super radi!


()
Jel ovo slika iz tvog auta? Rekao bih da ti voda prodire tu iznad akumulatora. I jedan od srafova deluje da ima korizije. Ako je tvoj, obratio bih pažnju na to, jer korozija na tom delu moze da pravi problem sa kontaktima, osiguračima
Hvala.Tek sam sada to primjetio,velikom večinom je samo prašnjavo,i suho.Provjerit ču taj detalj!
Jel ovo slika iz tvog auta? Rekao bih da ti voda prodire tu iznad akumulatora. I jedan od srafova deluje da ima korizije. Ako je tvoj, obratio bih pažnju na to, jer korozija na tom delu moze da pravi problem sa kontaktima, osiguračima
A ovo gore na izolaciji,nije od prodiranja vode,bar dok je kod mene bio......,to uvijel pripišem želji prijašnjih vlasnika da miniwashem operu motor!
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Auto nakon dva tjedna i dalje vozi bez greške!Krajem prvog mjeseca još test na autoputu!Kako bi "majstori" rekli FRANCUZI!Pojma nemaju,čast izuzecima!Dva puta htjeli mijenjati ležaj kotača,a ono samo malo hrđe bio problem!
 
Na vrh