Evo,u biti sam sjeo da napišem par novosti oko problema sa ABS-om.......!Išao sam danas vratiti senzore na mjesta na kojima su prvotno i bili,i u kojoj situaciji mi je rijetko stvarao probleme!Ovo sa zamjenom me je dotuklo,što god je stvaralo probleme!Skinuo sam oba,i primijetio sam da na ležištu ispod senzora,a pogotovo kod desnog problematičnog(bez obzira što sam več čistio,i što izgleda uredno).....na opip ima veča nakupina izbočenja(hrđe).......,kao što su na ovom YouTube videu upozoravali!Uglavnom sve sam odbio uz pomoč dlijeta i čekića,sve dobro očistio četkom i brake cleanerom,očistio magnetnu traku,i ispirio metalne čestice koje su se nakupile na magnetnoj traci kompresorom.I sve vratio na mjesto!Nakon toga sam spojio Diagbox da pobrišem greške,i sve oko problema sa ABS-om,mjenjačem,motorom,i sl.....sam obrisao.Neznam zašto,ali mi se pojavila potpuno nova greška za treče štop svjetlo,ni sam neznam od kuda sad to!Nakon toga sam se malo igrao sa dijagnostikom,i pritom naišao na stavku "Aktivacija START STOP sistema(ZA NOVA VOZILA)!Kako to prvi puta vidim,pomislio sam da če mi u drugom koraku možda ponuditi DEAKTIVACIJU.....,i stisnuo!Uglavnom za razliku od stotina stavki koje još 5 stvari nudi i pita prije nego nešto pokrene,ovo je odmah odradilo i napisalo aktivirano!Več sam tada primjetio da mi je nešto previše mračno,ali sam ignorirao!Poučen iskustvom da mi pri svakom dizanju vozila na dizalicu,kad se objese točkovi......nakon spuštanja,nešto uvijek ne sjedne na mjesto......,i osjetim trešnju na volanu prilikom motanja,i kao neko proklizavanje.....,ostavio sam uključen kontakt par sati!Jer sam našao na forumu kod jednog čovjeka isti problem,koji je primjetio da se to dogodi kad isključi kontakt,a majstor rukom zakreče kotače!Uglavnom,probao sam upaliti auto,i ništa,samo malo pokuša pokrenuti!Pošto je bio u Economy modu,išao sam u diagboxu prebaciti u Normalni mod,pri čemu mi je rekao da je napon preslab,i da priključim punjač.....!E sad,dali ga je potrošio kontakt par sati,ili nesretna aktivacija START STOP-a....neznam!Nakon punjenja 5-10 min,upalio iz prve,ali opet trese kao lud pri motanju!Da mi je znati što se dogodi,dali ležaj amortizera nesjedne na mjesto,ili opruga,i sl!Večinom nestane nakon krivudanja,krajnjih motanja,i sl.Zadnji puta ništa nije upalilo,digli jedan točak dizalicom,malo ga rukom prodrmali.....i kao rukom odnešen
stavio sam to riješiti za sutra!Auto sam nakon toga vozio cca jedno 15 minuta da se dopuni akumulator,i da odradi tu nesretnu regeneraciju,jer mi zadnja 3-4 dana svaki puta kad stanem puše kao lud 5-10 min.Kad ga nisam mogao provozati kako treba,jer nisam mogao preko 50 voziti.15-20 minuta vožnje i nema nijedne greške da iskače,vozi normalno kao prije!E sad,dali je čišćenje ležišta senzora odradilo posao,ili če se jednom opet pojaviti na autoputu i sl,vrijeme če pokazati!Samo mi nije jasno kako se toliko hrđe nakupi između metala i senzora,a sve leži u mm,ali godine očigledno učine svoje,i vjerovatno mu malo povečaju udaljenost od magnetne trake.Za testiranje otpora senzora nisam imao dobre uvjete i alat,ali izgleda da su ispravni!Nadam se da je ova nova greška povezana sa slabim akumulatorom......!Još me pate dvije konstantne greške na radiju,pa ako netko ima ideju....nemogu povezati sa ničim,sve super radi!
(
)
Jel ovo slika iz tvog auta? Rekao bih da ti voda prodire tu iznad akumulatora. I jedan od srafova deluje da ima korizije. Ako je tvoj, obratio bih pažnju na to, jer korozija na tom delu moze da pravi problem sa kontaktima, osiguračima
Hvala.Tek sam sada to primjetio,velikom večinom je samo prašnjavo,i suho.Provjerit ču taj detalj!
Jel ovo slika iz tvog auta? Rekao bih da ti voda prodire tu iznad akumulatora. I jedan od srafova deluje da ima korizije. Ako je tvoj, obratio bih pažnju na to, jer korozija na tom delu moze da pravi problem sa kontaktima, osiguračima
A ovo gore na izolaciji,nije od prodiranja vode,bar dok je kod mene bio......,to uvijel pripišem želji prijašnjih vlasnika da miniwashem operu motor!