Engine Fault i "UREA" lampica

track

Active member
Danas na semaforu...

Prvo BEEP, BEEP...
Poruka "Engine Fault, have your vehicle repaired"... Iza toga nastvim voziti i sve je normalno a lampica stoji. Nakon 5 minuta se upali lamica "UREA" i "SERVICE".
"UREA" i "SERVICE" nestanu nakon 5 minuta same od sebe a "Engine Fault" ostane.

U voznji i radu motora nikakve razlike primjetio nisam niti ista neobicno tokom voznje.

Sta bi moglo bit, UREA posuda famozna da mi izbije 1000 eura iz dzepa ili nesto sa malo manje bolno? :D
Prije dva mjeseca sam isao u ovasteni na redovnu promjenu ulja i nista spominjai nisu.
 

Prilozi

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ako ne fali uree, strah me je dalje razmišljati... u ovlaštenom nisu rađeni nikakvi radovi po opozivu, onaj famozan čep je još tvornički?
 

track

Active member
Ako ne fali uree, strah me je dalje razmišljati... u ovlaštenom nisu rađeni nikakvi radovi po opozivu, onaj famozan čep je još tvornički?
Ne znam jel tvornicki cep ali saznat cu uskoro bojin se. Za opozive ne znam isto, kad sam kupovao u njemckoj nitko nista spominjao nije.
Ako je to, nije problem ako vozim auto okolo i obavljam sto imam po gradu?
Mislim ne moze motor krepat od toga?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Daj, eksperimenta radi, otpusti čep ad blue-a, vidi dali ćeš primjetiti podtlak kod otvaranja... Možda i da doliješ malo reda radi
 

track

Active member
Daj, eksperimenta radi, otpusti čep ad blue-a, vidi dali ćeš primjetiti podtlak kod otvaranja... Možda i da doliješ malo reda radi
Sutra cu pokusati pa javim kako sam prosa.
Znaci podtlaka unutra ne bi smjelo biti ako je sve ispravan oa ako imam podtlak onda nesto nije dobro?
Di mogu kupit ureu, jel mogu sam provjerit ikako koliko ureje ima u spremniku bez da u servis vozim?
 

bbozak

Active member
Kad je zadnji put sipan adblue? Traje između 15 i 20 000 km, dok se ne potroši, mislim da moš komotno kupit 10L, ja sam u Tokiću uzimao, misim da je 70kn 10 litara... U Berlingu je 17L tank adblue, ne znam za kaktusa, dao bi se kladit da je isti i da stavljaju iste tankove u sve modele sad.
 

La Marche

Iskreni optimist
Da li ti je krenulo odbrojavanje od 1100 km (ako se dobro sjećam broja) unutar kojih se moraš javiti na sevis, jer se auto više neće moći upaliti ili ti samo svjetli Engine Fault?
U oba slučaja prvo zatraži da ti samo diagnosticiraju i ponište grešku i procijene potreban popravak.
Možda se greška više neće javiti.
Ako je krenulo odbrojavanje, onda mislim da ćeš morati mijenjati taj denox, meni popravak nije uspio. Sreća je u nesreći da ti koji se novi stavljaju nisu podložni kvarovima, info iz vrlo pouzdanog izvora.
Ako nije krenulo odbrojavanje, onda se možda više ni ne javi ponovo.
Aha... ako samo nedostaje tekućine, to vidiš na ekranu, piše za koliko još ima kilometara.
 
Posljednje uređivanje:

track

Active member
Kad je zadnji put sipan adblue? Traje između 15 i 20 000 km, dok se ne potroši, mislim da moš komotno kupit 10L, ja sam u Tokiću uzimao, misim da je 70kn 10 litara... U Berlingu je 17L tank adblue, ne znam za kaktusa, dao bi se kladit da je isti i da stavljaju iste tankove u sve modele sad.
Mislim da je prije tako nekako cak, oko 20 000 km.

vjerojatno kristalizacija uree, dok ne spojiš na komp sve je to nagađanje.
Jel ovo teski kvar ili; u ov ose ne kuzim?

Samo da nije pumpa javi razvoj dohađaja.
Meni nisu mjenjali čep i dalje je isto s kojim je došao.
Javim svakako.
Odbrojavanje nije krenilo nikakvo.

Samo da jos jednom ponovim da se porvo pojavio ENGINE FAULT pa nakon 5 minuta UREA. UREA se ugasila nakon 10 minuta i ostao je samo upaljen ENGIE FAULT. Sad ne znam jel moze urea uzrokovat ovu ENGINE FAULT lampicu.
 

gambler072

C5 enthusiast
Po mom iskustvu odbrojavanje krene kada fali ad blue, krece sa 2400km. Kada ga naspes, treba mu koji sat da kompjuter (senzor) prepoznaju da je napunjen, onda se poruka gasi ako je sve ok. Ja bih za pocetak samo nasuo ad blue, provozao dan, ako je greska i dalje tu onda bih otisao na dijagnostiku da je poniste, pa opet probao koji dan. Takodje, kada je meni falio adblue, samo je odbrijavao i palio adblue lampicu, nije se palila check engine lampica. I nekom logikom, ako je sve ok sa sistemom, tako i treba da bude.
Ne bih te plasio, ali moj savjet je da se ne zalijeces sa nekim popravkama, za pocetak ovako kako sam rekao, mozda se nakon brisanja greske vise nikad ne pojavi, francuz je to...
 

track

Active member
Po mom iskustvu odbrojavanje krene kada fali ad blue, krece sa 2400km. Kada ga naspes, treba mu koji sat da kompjuter (senzor) prepoznaju da je napunjen, onda se poruka gasi ako je sve ok. Ja bih za pocetak samo nasuo ad blue, provozao dan, ako je greska i dalje tu onda bih otisao na dijagnostiku da je poniste, pa opet probao koji dan. Takodje, kada je meni falio adblue, samo je odbrijavao i palio adblue lampicu, nije se palila check engine lampica. I nekom logikom, ako je sve ok sa sistemom, tako i treba da bude.
Ne bih te plasio, ali moj savjet je da se ne zalijeces sa nekim popravkama, za pocetak ovako kako sam rekao, mozda se nakon brisanja greske vise nikad ne pojavi, francuz je to...
Necu zuriti sa popravkom sigurno. Urea je nadolivena 10 litara prije 2 mjeseca (oko 3000km) prema onome sta su naplatili, jel moguce da je sprasio tank tako brzo? Gledao sam u tank i cini mi se da ima ureje unutra ali ne znam kako odrediti jel tank pun ili prazan, nadolio bi sam ali ne znam koja je gornja granica, ide li "do cepa"?

Daj, eksperimenta radi, otpusti čep ad blue-a, vidi dali ćeš primjetiti podtlak kod otvaranja... Možda i da doliješ malo reda radi
Podtlaka nije bilo, napeo sam oci i usi. :)
Evo napiso sam gore, ureja je prema racunu nalivena prije 2 miseca tokom redovnog servisa. U spremniku vidim da ima cini mi se al ne mogu procjeniti je li tank pun ili prazan Koja je gornja granica da nalijem do kraja svakako?
 

gambler072

C5 enthusiast
Do vrha, slobodno. Ali tesko da je svukao 10 l za 3000km. Nema veze sto ima aditiva u posudi, lampica se pali kao i rezerva za gorivo, tj. prije nego sto bude prekasno. Napuni do vrha, provozaj malo, pa vidi sta se desava
 

Mirage

Well-known member
Rano je 2 mjeseca meni u godinu dana ne javi nikakvu informaciju za ureu na berlingu, interval mi je 15 000 i potroši oko 10 do 12 litara u toj kilometraži bar toliko piše da su nasuli u rezervoar.
 

track

Active member
UPDATE:

Danas palim masinu i nikakvog upozorejna nema vise, sve lampice pogasene i auto ide normalno ko i do sad. Vozio sam cili dan po gradu, palio i gasio auto 5-6 puta i nikakve lampice se vise ne pale.

Jedino sto sam napraio je otvorio cep od spremnika ureje jucer da provjerim ima li ista unutra i vratio cep nazad, nisam nadolivao ureju jer sam tek kasnije kupio 5 litara. Moze li ovo ikako utjecati? Cep je plave boje, kako mogu znati jel moj cep ima odusak ili nema?

P.S. Kad sam kupovao, pitao sam AdBlue tekucinu za Citroena, oni su mi dali kantu od 5 L i rekli da je to "prozirna tekucina za sva auta ista".
Ne znam jel se moze dogodit da kupim krivu tekuciun pa tek onda upropastim sve?
 

Mirage

Well-known member
Ad blue je za sva vozila isti ja isti sipam u auto i kamion jedino što u kamion stane 100 litara ad blue a u auto 12-15.

Na veliko je oko 3 kn litra a ovako u kanisterima najjeftinije je u ktc benzinskim postajam 60 kn 10 litara.
 

track

Active member
Ad blue je za sva vozila isti ja isti sipam u auto i kamion jedino što u kamion stane 100 litara ad blue a u auto 12-15.

Na veliko je oko 3 kn litra a ovako u kanisterima najjeftinije je u ktc benzinskim postajam 60 kn 10 litara.
5L sam platio 46 kn, Metelia Auto.

Baci oko na ovaj post... ja bi preventivno kupio novi, nije trošak

https://www.citroenforum.hr/threads/dilema-c4-picasso-ii-ili-grand-spacetourer.9606/post-190310
Moj cep ima bijelu ovu plastiku u sredini.
 

track

Active member
Super, nek ti provjere za svaki slučaj još u ovlaštenom
Provjerit cu.
Sutra cu svakako nadopniti ureju i uslikat cep pa sta bude. Dalje necu nista dirat ako se lamice ne budu palile vise.
UPDATE II:

Dolio malo manje od litre, lampica svakako vise nikakvih nemam.
Evo i slike cepa, po svom opisu, ovo je onaj sa oduskom pa je vjerojatno prethodni vlanik zaminio.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:
Na vrh