Engine Fault i "UREA" lampica

Dalibor

Dado Tornado
P.S. Kad sam kupovao, pitao sam AdBlue tekucinu za Citroena, oni su mi dali kantu od 5 L i rekli da je to "prozirna tekucina za sva auta ista".
Ne znam jel se moze dogodit da kupim krivu tekuciun pa tek onda upropastim sve?
to je za euro 6 i novije varijante. ako je tvoj auto euro 5 treba uliti jednu drugu tekućinu kojoj sam zaboravio ime.
na nekoj temi sam pisao o tome, samo sad ne mogu naći.
ali proguglaj citroen euro 5 fap liquid, pa će sigurno iskočiti. ima neki francuzirani naziv, eloyes možda
 

bbozak

Active member
UPDATE III:

Jucer se vratio engine fault alarm, urea alarm i pocelo odbrojavanje 1100 km do gasenja makine.
Meni je tako kroz tjedan dana se gasio engine fault pa nakon nešto km palio, ne znam što je na kraju otišlo, dal pumpa, dal senzor, štaveć, u svakom slučaju u službenom su zamijenili cijeli tank adbluea sa pumpom, jer očito ne rješavaju probleme, nego zamijene cijeli sustav.

Ako baca grešku pa poništi pa baca opet, to sigurno nije dobro. Ja se ne bi igrao s time jer ukoliko adblue sustav odluči, ugasit će ti auto i onda nema vožnje više, bez obzira na stanje tekućine. A kad ga ugasi, onda jedino poništavanje greške omogućava paljenje, al ko garantira da neće za deset minuta napraviti isto...

Adblue je vezan na ispuh i nema veze s mašinom, al opet ima autonomiju da onemogući korištenje vozila.
 

Mirage

Well-known member
Mislim da je s adblue najbolji efekt softversko isključivanje cca 200 eura i sve i dalje radi meni ako stane idem na tu opciju.
 

bbozak

Active member
Mislim da je s adblue najbolji efekt softversko isključivanje cca 200 eura i sve i dalje radi meni ako stane idem na tu opciju.
Balkan style! :D Gašenje ekologije po autima je prelazak na tamnu stranu, jednom nogom pretvaraš obično vozilo u VW čađavi traktor, crne tablice ne lažu...
 

track

Active member
to je za euro 6 i novije varijante. ako je tvoj auto euro 5 treba uliti jednu drugu tekućinu kojoj sam zaboravio ime.
na nekoj temi sam pisao o tome, samo sad ne mogu naći.
ali proguglaj citroen euro 5 fap liquid, pa će sigurno iskočiti. ima neki francuzirani naziv, eloyes možda
Euro 6 je kaktus.
Ic cu na servis prije isteka, pomirio sam se vec da me ceka deranje guzova. :)
 

markan1000

Well-known member
Svaka čast ekologiji, ali svakako ću se truditi da mi EURO VI dizel ne dođe u kuću.
I sad već imam jednog benzinca u kući, a hibridi su mi sve privlačnija opcija.
 

track

Active member
Nemam ništa protiv ekologije ali da se na autu od 60 000 i 3 god pokvari nešto od 1000 € a nije u garanciji onda hvala ali ja bi radije platio 200.
Pa evo ja, po stoti put... Kad sam kupova kolica, zadnji izbor su bili Citroen i BMW. Gledao po netu problem koji BMW ima sa lancem toboze greska u dizajnu bla, bla...zamjena preventivno na max 150 000 km i 1000 eura bez garancije da se nece ponovit. Ja se mislim "ma necete me pravit budalom..." i evo sad skuzim koliki sam previd napravio i nisam skuzio ovu podalu od PSA. Ja sam stekao tada dojam da je problem sa adblue spremnikom prilicno rijedak ali sad kako citam izgleda da je jako cest i nova posuda ne garantira da nece opet. Sve se bojim da je ovo zadnji Citroen u kuci a vec sam se odlucio za Grand Picassa... Bravo Citroen, well done!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
BMWov problem je dosta stariji, više auti, pa se ranije i znalo za njega... ti si auto kupovao 2018. ako se ne varam? Nije se tada bilo toliko raširen, poznati problem... ali krenulo je kako auti stare.

Danas kupovina HDi nebi smjela biti problem, spremnik su navodno riješili, kristalizaciji se doskočilo, a kome i dopizdi... za 200€ je miran.

U nekoj teorijskoj kupovini automobila, psa dizeli bi mi bili i dalje opcija. Benzinci ne.
 

track

Active member
BMWov problem je dosta stariji, više auti, pa se ranije i znalo za njega... ti si auto kupovao 2018. ako se ne varam? Nije se tada bilo toliko raširen, poznati problem... ali krenulo je kako auti stare.

Danas kupovina HDi nebi smjela biti problem, spremnik su navodno riješili, kristalizaciji se doskočilo, a kome i dopizdi... za 200€ je miran.

U nekoj teorijskoj kupovini automobila, psa dizeli bi mi bili i dalje opcija. Benzinci ne.
Da, 2018 sam kupovao. Istina da tek sad dolazi na vidilo koliko su problematicni zbog starosti al ce vjerojano ic sve vise i vise.

Od koje godine proizvodnje se moze sa sigurnoscu reci da nema problema sa spremnikom i kristalizacijom? :)
HDI ja i dalje smatram odlicnim motorom a ovaj problem sa AdBlue spremnikom ne smatram da je problem motor iskreno.

Sto se BMW a tice, bilo je i njima u pocetku sve bajno po malo dok godine nisu dosle pa krenilo na sve strane. :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Od koje godine proizvodnje se moze sa sigurnoscu reci da nema problema sa spremnikom i kristalizacijom?
Najgori su 2014. pa 2017., u 2018. su već stavljali novi čep, al treba provjeriti. Novi 1.5 motori bi trebali sve imati riješeno. Što se kristalizacije tiče, najviše pomaže čim kvalitetnija urea (nezna koja) da se uspori stvaranje, a riješava se vrućom vodom.
 

track

Active member
Najgori su 2014. pa 2017., u 2018. su već stavljali novi čep, al treba provjeriti. Novi 1.5 motori bi trebali sve imati riješeno. Što se kristalizacije tiče, najviše pomaže čim kvalitetnija urea (nezna koja) da se uspori stvaranje, a riješava se vrućom vodom.
Moj ima novi cep. :)
Iako su mi i te teorije da je cep kriv za sve sumnjive malo al eto...
U biti sacekat cu dok servis kaze svoje. Mozda na kraju bude neki jednostavan kvar pa sve bude ok. Ja sam inace sklon dramatiziranju... :D


Ovo za godista...2014 do 2017 su problematicni?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Iako su mi i te teorije da je cep kriv za sve sumnjive malo al eto...
Stari čep stvori podtlak koji opterećuje rad pumpe, a nova generacija će polazati dal je skroz riješeno ili je dublji problem. Al mislim da nije.
Nova pumpa ide samo u komadu sa rezervoarom i voila, radi gluposti se stvori skupi problem
Dizna je jeftinija, cca 1000kn, ali ju se može probati očistiti, pa ispadne jeftinije... ali to je puno rijeđi problem.
 

track

Active member
Stari čep stvori podtlak koji opterećuje rad pumpe, a nova generacija će polazati dal je skroz riješeno ili je dublji problem. Al mislim da nije.
Nova pumpa ide samo u komadu sa rezervoarom i voila, radi gluposti se stvori skupi problem
Dizna je jeftinija, cca 1000kn, ali ju se može probati očistiti, pa ispadne jeftinije... ali to je puno rijeđi problem.
Evo mene novi cep otkad sam ga kupio, vjerojatno je prijasnji vlasnik u njemackoj odradio recall ili slicno. Ajmo vidit, kad se vratin kuci a koji tjedan idem u servis i sve svoje nade u novi cep polazem.
 

markan1000

Well-known member
Misliš da se hibridi ne kvare?
naravno da se kvare. Ja samo pričam o kvarovima uzrokovanim ispunjavanjem eko normi. Novi dizeli i puno gradske vožnje mi se čini da jednostavno ne idu zajedno. A svima se znaju zaredati razdoblja kad imamo pretežno gradsku vožnju. Kod mene je omjer otvorena cesta (a to je uglavnom autoput) i gradska vožnja otprilike 50-50%.
 

track

Active member
UPDATE:

Decki na servisu narucili novu adblue pumpu za ugradnju unutar garantnog roka (5 godina). Na kraju se ispostavilo da je softwer update rjesio problem a adblue pumpa da je bila skroz ok. Evo vec par stotina km bez problema.
 

Cale81

Active member
UPDATE:

Decki na servisu narucili novu adblue pumpu za ugradnju unutar garantnog roka (5 godina). Na kraju se ispostavilo da je softwer update rjesio problem a adblue pumpa da je bila skroz ok. Evo vec par stotina km bez problema.
a
da li to znaci da se ima 5 godina garancije na spremnik i pumpu od ad blue na bilo kojem Citroenu?
 
Na vrh