Elysee se više ne prodaje u Europi

Ax boy

Well-known member
meni se čini da je Ely, rastegnuti C3/207
Bolji je C4, Ce-elize je tako tako. Markan1000 je dobro rekao, za 100,000 kn solidan auto ali za malo više novaca dobio se puno bolje opremljeni i veći c4.
Poznanik mehaničar rekao mi je da ne preporuča elize jer između ostalog ima jako lošu izolaciju buke, motor nije loš ali
...😀
Svaki auto koji u svom radnom vijeku proizvođaču donese dobit je dobar, nemogu svi biti premium, neki moraju biti i budget. Druga stvar bi bila kad bi to Porsche radio i uništio svoj imidž ali za citroen je to sasvim ok
Jel ti hoćeš reć da je uredu da si Citroën uništi imidž? 😮 😮 Kolega jao jaoo 😂😂👀👀👀👀😡
 

dinko1981

Well-known member
Bolji je C4, Ce-elize je tako tako. Markan1000 je dobro rekao, za 100,000 kn solidan auto ali za malo više novaca dobio se puno bolje opremljeni i veći c4.
Poznanik mehaničar rekao mi je da ne preporuča elize jer između ostalog ima jako lošu izolaciju buke, motor nije loš ali
...😀

Jel ti hoćeš reć da je uredu da si Citroën uništi imidž? 😮 😮 Kolega jao jaoo 😂😂👀👀👀👀😡
Pa zašto bi si Citroen uništio imidž ako proizvede neki budžet model? Pa to je njihova tradicija, nije da su proizveli neki katastrofalno loš, nesigurani i ružan auto. Proizveli su solidan auto za skromne pare i to je to
 

Ax boy

Well-known member
Pa zašto bi si Citroen uništio imidž ako proizvede neki budžet model? Pa to je njihova tradicija, nije da su proizveli neki katastrofalno loš, nesigurani i ružan auto. Proizveli su solidan auto za skromne pare i to je to
Da da nije loš elize, za te novce kao nov auto. Za prosječnog Hrvata čak i dosta solidan.
 

Mirage

Well-known member
Da da nije loš elize, za te novce kao nov auto. Za prosječnog Hrvata čak i dosta solidan.

Upravo to za hr prilike je to solidan auto i naravno za male novce novi auto. Najveća mana mu je ta zvučna izolacija i mekoća šasije.
 

Ax boy

Well-known member
Upravo to za hr prilike je to solidan auto i naravno za male novce novi auto. Najveća mana mu je ta zvučna izolacija i mekoća šasije.
E to mi je rekao bivši meho iz Citroëna. Zvučna izolacija koma, nije sad on tragično ali ipak i za te novce jako loše.
 

Pavel

Lepi™
pa ako budemo gledali ... i golfu do mercedesa ili BMW - a fali cijela klasa , ako ne i dvije .... koliko ste octavia provozali ? nisam primjetio neku drastičnu razliku izmedju elysée i octavije . elysée mi je udobnija od octavije , ima više prostora pozadi .....
Ne znam u čemu si se vozao ali bojim se da u Octaviji nisi. Kamiq ima više prostora od Elysee a on je manji od Octavie. Udobnost je subjektivna stvar ali tehničke podatke, dimenzije i volumen je vrlo lako provjeriti u dva-tri klika i Elysee nema više prostora iza nikako. Ustvari ima manje prostora i od Rapida koji bi više bio njegov rang nego Octavia. Sve ostalo su fanboy naklapanja.

Da se potegnulo pitanje C5 vs Superb ili nešto realnije pa da su krenuli padati argumenti ja bi nešto rekao. Ali Elysee uvlačiti u ove usporedbe je nezahvalno.
 

Ax boy

Well-known member
Ne znam u čemu si se vozao ali bojim se da u Octaviji nisi. Kamiq ima više prostora od Elysee a on je manji od Octavie. Udobnost je subjektivna stvar ali tehničke podatke, dimenzije i volumen je vrlo lako provjeriti u dva-tri klika i Elysee nema više prostora iza nikako. Ustvari ima manje prostora i od Rapida koji bi više bio njegov rang nego Octavia. Sve ostalo su fanboy naklapanja.

Da se potegnulo pitanje C5 vs Superb ili nešto realnije pa da su krenuli padati argumenti ja bi nešto rekao. Ali Elysee uvlačiti u ove usporedbe je nezahvalno.
C5 vs Superb. Zna se odgovor, barem ga svaki citroenaš u duši treba znat 💕💕💕💞💞👍👍
 

Pavel

Lepi™
C5 vs Superb. Zna se odgovor, barem ga svaki citroenaš u duši treba znat 💕💕💕💞💞👍👍
C5 neusporedivo udobniji i od nekih automobila iz premium segmenta, po pitanju prostora Superb je minibus za C5. Sa svojih 188cm u Superbu se iza vozim ko u Maybachu. U C5 nemam prostora baš za noge (ako je sjedalo vozača namješteno prema bilo kome tko nije 154cm), a i za glavu nije neka sreća. Kvaliteta materijala mi je tu negdje (ako gledam vršnjake). Plastika sim, plastika tam. No instrument ploča od C5 mi je daleko ljepša od one Škoda klasične kakvu su svi 2011. imali. Prtljažnik na strani Superba opet. Za motorizaciju ne znam, nije da mi je to ikad bilo presudno ali 2.0TDI i 2.0HDi su uvijek bili ok. Ja bi prednost dao HDi zbog bolje riješenog pitanja DPF-a. Aisin automatik uvijek ispred DSG-a.

Vanjski dizajn je subjektivan, ali u tom periodu, C5. Superb mi je bio konfekcija. No opet, sve zavisi što očekuješ i što ti treba. Po pitanju prostora iza, ni u 100 slučajeva C5 ne bi pobijedio i nikad ne bi nikome tko kupuje D segment radi prostora rekao da je C5 bolji izbor od Superba jer je to laž. :D Za godište koje moj auto je, uzeo bi C5.
 

Ax boy

Well-known member
C5 neusporedivo udobniji i od nekih automobila iz premium segmenta, po pitanju prostora Superb je minibus za C5. Sa svojih 188cm u Superbu se iza vozim ko u Maybachu. U C5 nemam prostora baš za noge (ako je sjedalo vozača namješteno prema bilo kome tko nije 154cm), a i za glavu nije neka sreća. Kvaliteta materijala mi je tu negdje (ako gledam vršnjake). Plastika sim, plastika tam. No instrument ploča od C5 mi je daleko ljepša od one Škoda klasične kakvu su svi 2011. imali. Prtljažnik na strani Superba opet. Za motorizaciju ne znam, nije da mi je to ikad bilo presudno ali 2.0TDI i 2.0HDi su uvijek bili ok. Ja bi prednost dao HDi zbog bolje riješenog pitanja DPF-a. Aisin automatik uvijek ispred DSG-a.

Vanjski dizajn je subjektivan, ali u tom periodu, C5. Superb mi je bio konfekcija. No opet, sve zavisi što očekuješ i što ti treba. Po pitanju prostora iza, ni u 100 slučajeva C5 ne bi pobijedio i nikad ne bi nikome tko kupuje D segment radi prostora rekao da je C5 bolji izbor od Superba jer je to laž. :D Za godište koje moj auto je, uzeo bi C5.
A pazi sad, manja klasa usporedba. 308 Pug & Golf VI, godina 2011?? 😮 😀😀😀
 

Pavel

Lepi™
Nisam nikad imao niti se vozio u jednom od navedenih. Golf ne mogu ni na oči vidjeti tako da ću reći P308, osim ako je P308 na klocnama i nema motor. U tom rangu uvijek bi uzeo ili Ceed ili i30. :D Evenutalno Octaviu.. Golf ne savjetujem ni kad hoću nekog zajebat
 

Ax boy

Well-known member
Nisam nikad imao niti se vozio u jednom od navedenih. Golf ne mogu ni na oči vidjeti tako da ću reći P308, osim ako je P308 na klocnama i nema motor. U tom rangu uvijek bi uzeo ili Ceed ili i30. :D Evenutalno Octaviu.. Golf ne savjetujem ni kad hoću nekog zajebat
Jel, pa to je pravi Psa-fan. Bravo, svaka čast. I30 je dosta dobar auto i uvijek bolji izbor za razliku od volkswagen. Precijenjeni i nikad neće imati udobnost a to je bitan segment auta ako se čovjek ne vozi samo do trgovine a i tada čak hmm. Hyundai je dosta dobro konstruirao svoje motore pogotovo dizel varijantu, nepoderiva a jeftina za održavanje.
Ceed već je druga priča, Kia općenito.
Meni je teta od žene(sestra od mile punice) imala golf 6 i mislim da se preporodila kad ga je prodala. A ženin rođak ima 308 al prvu seriju 88kw i zadovoljan je. 👍
 

Brruno

Well-known member
C5 neusporedivo udobniji i od nekih automobila iz premium segmenta, po pitanju prostora Superb je minibus za C5. Sa svojih 188cm u Superbu se iza vozim ko u Maybachu. U C5 nemam prostora baš za noge (ako je sjedalo vozača namješteno prema bilo kome tko nije 154cm), a i za glavu nije neka sreća. Kvaliteta materijala mi je tu negdje (ako gledam vršnjake). Plastika sim, plastika tam. No instrument ploča od C5 mi je daleko ljepša od one Škoda klasične kakvu su svi 2011. imali. Prtljažnik na strani Superba opet. Za motorizaciju ne znam, nije da mi je to ikad bilo presudno ali 2.0TDI i 2.0HDi su uvijek bili ok. Ja bi prednost dao HDi zbog bolje riješenog pitanja DPF-a. Aisin automatik uvijek ispred DSG-a.

Vanjski dizajn je subjektivan, ali u tom periodu, C5. Superb mi je bio konfekcija. No opet, sve zavisi što očekuješ i što ti treba. Po pitanju prostora iza, ni u 100 slučajeva C5 ne bi pobijedio i nikad ne bi nikome tko kupuje D segment radi prostora rekao da je C5 bolji izbor od Superba jer je to laž. :D Za godište koje moj auto je, uzeo bi C5.
Potpisujem. Superb u stražnjoj polovici auta avion naspram C5. Gepek ogroman. Otraga sa 185 sjedim ko direktor. Jest C5 udobniji ali Superb je već i svemu. Ne gledam domenzije nego osjećaj.

I ovo C-Elysee vs Octavia potpisujem. Ely je daleko od Octavije,na stranu tvrdoća. Sve je bolje napravljeno , najviše izolacija.
plus je dosta veći auto bez obziroa što su ista/slična klasa.
 

Pavel

Lepi™
Vozio sam se u Superbu 3. generacije iza i to je takav spektakl. Pogotovo ako imaš recimo djecu, jer kad krenu plakat to se izgubi u prostoru do vozača i zapravo ih niti ne čuješ. :D Plus mogu mlatiti nogama do mile volje, nema straha da će ti uprljat naslone sjedala.

Citroen je filozofiju okrenuo u drugom smjeru. Ide sveopća SUV-izacija. Sva vozila su im povišena, furaju taj trend. Imaju tu neku avangardu.. Ne znam, meni ne sjeda. SUV kao SUV mi je ok, ali taj funky đir mi nije nešto. DS je više Citroen od Citroena..
 

sir.Oliver

Well-known member
Ne znam u čemu si se vozao ali bojim se da u Octaviji nisi. Kamiq ima više prostora od Elysee a on je manji od Octavie. Udobnost je subjektivna stvar ali tehničke podatke, dimenzije i volumen je vrlo lako provjeriti u dva-tri klika i Elysee nema više prostora iza nikako. Ustvari ima manje prostora i od Rapida koji bi više bio njegov rang nego Octavia. Sve ostalo su fanboy naklapanja.

Da se potegnulo pitanje C5 vs Superb ili nešto realnije pa da su krenuli padati argumenti ja bi nešto rekao. Ali Elysee uvlačiti u ove usporedbe je nezahvalno.
ha ha ha ... u octaviji nisi .... vjeruj mi da jesam ... službene čak dvije ..... kombi i sedan .... dvojka i trojka ..... ali nije me oduševila ..... očekivao sam za te novce nešto mnogo bolje ..... ovako je u rangu Elysée ..... + / -
 

Kanader

Active member
Može i s njim. S tim da je Rapid kao nov bio skuplji i bolji, ali tvrđi i sa slabijim materijalima nego li Octavia.
Osobno bih rađe birao Elysee jer je bio 20% jetnijiji,a ne toliko gori.
 
Na vrh