Elysee se više ne prodaje u Europi

Kanader

Active member
Octavia je veća, masivnija i broj veća. Ali i tvrđa.
Poanta je da je smiješno kako je dotični čelnik sindikata popljuvao taj Citroen kao da je Yugo
Bit je policijske službe kretanje i provođenje zakona, a ne jedenje krafnu u vozilu. Nekad su imali Yugo i Stojadin za koje je C Elysee miljama ispred, a uskoro će i Octavia biti za dotičnog gospodina smeće jer je na TVu u emisiji u kojoj je gostovao opteretio zemlju s najmanje 150 kg.
 

sir.Oliver

Well-known member
imam i opel Signum , ne samo Elysée ... a kada bih hteo porediti Signum ( koji je punoletan ) i Octaviu .... radije bih uzeo stari signum nego novu Octaviu . ( uzgred , octavia više i nije škoda ... škoda je ostalo samo kao brend . sve je to već davno ( počevši Felicijom ) VW .... ) imao sam i octaviu , ali nje sam se rešio nakon cca 3 mjeseca ... jednostavno nije mi " sjela " .... od svih automobila koje sam imao .... još uvijek tugujem za Fiatom Ritmo ... ( Abarth 130 TC ) .... auto po mom guštu ( u ono vreme ... kraj osamdesetih , početak 90 - tih ) minimum elektronike , pouzdana mehanika ...... neuništiv , barem kod mene . ( frajer koji ga je kupio od mene je uspio za tri tjedna razbiti menjač a nakon toga i karter ... i poslati auto na otpad. motor i menjač završili u kecu , umjesto 128BB motora .... ) keca je nakon pola godine omotao oko platana ... čime je i motor završio kao donator ....
 

markan1000

Well-known member
Zanimljivo je da Focus nisu pljuvali...
Octavia je veća, masivnija i broj veća. Ali i tvrđa.
Poanta je da je smiješno kako je dotični čelnik sindikata popljuvao taj Citroen kao da je Yugo
Bit je policijske službe kretanje i provođenje zakona, a ne jedenje krafnu u vozilu. Nekad su imali Yugo i Stojadin za koje je C Elysee miljama ispred, a uskoro će i Octavia biti za dotičnog gospodina smeće jer je na TVu u emisiji u kojoj je gostovao opteretio zemlju s najmanje 150 kg.
Zanimljvo je da Focus nisu pljuvali
 

dinko1981

Well-known member
Dobar zaključak. Kad se sve zbroji, auto koji citroenu nije ni trebao.
Svaki auto koji u svom radnom vijeku proizvođaču donese dobit je dobar, nemogu svi biti premium, neki moraju biti i budget. Druga stvar bi bila kad bi to Porsche radio i uništio svoj imidž ali za citroen je to sasvim ok
 

markan1000

Well-known member
Da, s ekonomske strane to vjerojatno nije bio loš potez. U to doba je bila poplava tih nekih jeftinijih limuzina na tržištu, ovako iz glave su tu bili Peugeot 301, VW Jetta, Seat Toledo, Renault Fluence, Škoda Rapid, Fiat Linea
 

Mirage

Well-known member
Ja sam se vozio u c elize 3 dana ma to je kanta ali ono što daje za te novce je super ali c elize je 3 koplja iza moje astre stare 25 godina. Po svemu a kad uđete unutra auto i odiše kao da ne iz tog vremena.
 

sir.Oliver

Well-known member
Ja sam se vozio u c elize 3 dana ma to je kanta ali ono što daje za te novce je super ali c elize je 3 koplja iza moje astre stare 25 godina. Po svemu a kad uđete unutra auto i odiše kao da ne iz tog vremena.
koju C - elysée si vozio ? trocilindraš 1,2 pure tech ?
 

Mirage

Well-known member
1,6 HDi 100 ks auto dobro ide ali je to limenka koja se savija kada prelazi rubnjak Itd da ne nabrajam jeftino odiše iz svih djelova auta.
 

sir.Oliver

Well-known member
1,6 HDi 100 ks auto dobro ide ali je to limenka koja se savija kada prelazi rubnjak Itd da ne nabrajam jeftino odiše iz svih djelova auta.
nekada ti je i kec bio dobar , a savijao se čim je zapuhao maestral . ne možeš očekivati od auta do 10.000€ da ima sve tip top . karoserija je mekša , ali izdrži dosta toga . ja ih u familiji imam dva ... jedan prije FL i moj po FL ... onaj prije FL ima nešto iznad 300.000 a ide ko zmija .... mnogo " izvikanijih " nit prodju toliko , nit izdrže sve što je taj izdržao . nije Elysée toliko loš , koliko svi pljujete po njemu .....
 

Mirage

Well-known member
nekada ti je i kec bio dobar , a savijao se čim je zapuhao maestral . ne možeš očekivati od auta do 10.000€ da ima sve tip top . karoserija je mekša , ali izdrži dosta toga . ja ih u familiji imam dva ... jedan prije FL i moj po FL ... onaj prije FL ima nešto iznad 300.000 a ide ko zmija .... mnogo " izvikanijih " nit prodju toliko , nit izdrže sve što je taj izdržao . nije Elysée toliko loš , koliko svi pljujete po njemu .....

Nije loš radi svoj posao ali Oktavija je 2 koplja iznad.
 

Ax boy

Well-known member
Elysee je dobar auto za 100.000 kn koliko je koštao dizel. To nitko ne spori. S njim su napravili solidan posao, kako je @ivan222 rekao, da je bio neki karavan vjerojatno bi brojka bila još i veća. I sam sam neko vrijeme razmišljao da ga uzmem za drugi auto u kući, ali sam odustao. Solidan auto za nezahtjevne kupce.
S druge strane Škoda. Koliko god osobno ja ne volim Škodu, a istovremeno volim Citroene, trpati Elysee u isti koš s Octaviom je u najmanju ruku optimistično. Octavia je po mehanici, robusnosti, kvaliteti materijala najmanje klasu iznad. Znam da ti imaš i voliš Elysee, ali iskreno mislim da neće puno ljubitelja Citroena plakati za tim autom. A mislim da ga nije puno ljubitelja Citroena ni vozilo. za kraj isto tako mislim i da nema puno vozača Elyseea koji su postali ljubitelji Citroena.
Yoooo Markane1000, nešto nevezano skroz za temu. Jesi ti jučer parkirao svoj C4P u Ulici Hrvatskog proljeća, Dubrava? 😮
 
Na vrh