Elysee se više ne prodaje u Europi

Brruno

Well-known member
Fabia dizel 3 cilindra. E to je auto. Pravi traktor, napraviš 100 km ,osjećaš se kao da te netko istukao. Pravi auto sa ljubitelje S&M ,samo ide više prema M. Ma kakav C5 , pravo muško vozi samo tako nešto. I kad se vratiš s puta,lijepo ti je jer oglušiš i ne čuješ ženu dok priča. Još i pivo pokraj sebe,kao kralj.
 

Ax boy

Well-known member
Rapid, Fabia, to su dno dna auti... Imali ih službene u firmi, sve novi auti, a ljepše mi se bilo voziti u C3 I
Ma vozio se jednom u Fabiji i nikad više. Komaa 😮😮. C3 I i II je bolji i udobniji od Fabie. Rapid nisam vozio pa ne mogu komentirati. Reko je jedan prijatelj moj, to su sve "hladni i sterilni" automobili kao i pojedinci njihovog naroda. Fali tu oduvijek šarma. Zato Švabe imaju nešto drugo, pretpostavljam... Svako je dobar u nečemu.
 

Pavel

Lepi™
Zato jesu službeni automobili ili drugi/treći automobil u obitelji koji doslovno služi za prijevoz od točka A do točke B i često je jedini uvjet da ima klimu.
 

sir.Oliver

Well-known member
meni elysée odgovara jer mi doslovno služi za prebacivanje iz točke A na točku B ( kuća - firma ) i ponekad , kada idem u NS a nemam mnogo toga za ponijeti .... u svim ostalim slučajevima koristim dobri stari Signum . jes da je punoljetan , ali niti jedna octavija mu nije ravna .... to je jednostavno nepoderiv , neuništiv auto ....
 

kekec01

Member
Imam C-elysee HDI godinu dana i napravio sam 20000km. Vozio sam razne aute, dosta sam ih promijenio. Moram reći da se kod C-elysee vidi štednja na svakom koraku. Izolacija je loša, sve se čuje..po gradu. Izlaskom na otvorenu i auto cestu može se voziti pristojno brzo a opet normalno razgovarati i slušati glazba bez da bole uši. Razlika nebo i zemlja. Točno mi je žao što nemam posao da sam stalno na putu. Jedino je nestabilan iznad 140 km/h. To je subjektivni dojam. Mislim da je stvar u gumama. Sa ljetnima Lassa je bilo gore nego sa zimskima Kleber. Kupio sam za sljedeću sezonu nove ljetne Bridgestone kao pobjednika na testu u dimenziji 185/65 R15 pa ću vidjeti u 4. mjesecu kako će se ponašati. Ako auto bude stabilniji onda idu i nove zimske za drugu sezonu. Auto ima svu potrebnu opremu, lijepo ide i malo troši. Ima naravno sitnica koje bi volio da ima kao peta vrata, brisač zadnjeg stakla, automatsku klimu, intervale na brisačima ali ok. Takav auto sa diesel motorom koji je iznimno prostran i udoban i sa tolikim prtljažnikom i opremom za 100tkn više ne postoji. A vjerujem da i neće. Diesela nema do 150tkn pa na više. Meni osobno će sljedeći auto vjerojatno biti Dacia Jogger. Velik auto sa plinom za cca 135tkn. Nisam baš za trocilindraše ali auto je baš prostran što najviše volim i gledam, ekonomičan je pa ću napraviti kompromis. Opet. Mami me i Suzuki S-Cross za 150tkn ali sumnjam da ima veći prtljažnik. Ali ima pošteni motor sa četiri cilindra, ne troši puno, ima dosta opreme, vjerujem da je dosta udobniji i kvalitetniji od Dacie. U svakom slučaju kad nemaš novaca da dođeš i kažeš "Dobar dan, dajte mi molim Vas ovaj ovdje" uvijek radiš neki kompromis. Ako se pojavi novi C-elysee ili njegov nasljednik biti će sigurno u užem izboru. Ako ga naravno ponude po fer cijeni. I eto, nisam nikada imao Citroena a kupio bih ga opet. Iako je kao ružno pače...ima ipak ono nešto.
 
Na vrh