DPF filter

Hummer0

Member
Donator foruma
Sad sam vidio log pa mi je zapelo za oko da mi je max. tlak FAP bio 29 netko je prije spominjao da mu je majstor rekao da je 35 previše. U vožnji je bio 7 do 8 doduše samo kratka vožnja u kvartu.
 

Milosh

Test
Srednja slika crveni brojevi
Ma pusti to kraju, to je greška neka.

A dim u kabini ti je po mom mišljenju prije od izgorene podloške od dizne (česta stvar kod dizela), na kojoj izbija kompresiju i dizel se grije u sjedištu dizne i isparava. Da ti pušta visoki pritisak od turbine, to bi vrlo vjerovatno vidio po dimu na auspuhu, gubitku vuče i vjerovatno limp modu.
 

Scorpyo

Active member
A dim u kabini ti je po mom mišljenju prije od izgorene podloške od dizne (česta stvar kod dizela), na kojoj izbija kompresiju i dizel se grije u sjedištu dizne i isparava.
E ovo mi je jako zanimljiva informacija jer i kod mene se zadnje 2 godine osjeti dim u kabini. Ovo ću definitivno provjeriti obzirom da podloške ne bi smjele koštati ne znam koliko.
 

Hummer0

Member
Donator foruma
Evo nakon današnje vožnje naraslo na 8,18 g/l
Evo slika od kuda pretpostavljam dimi i ulazi u kabinu. Morati ću kod majstora.
Jel netko kuži što bi moglo biti.
Ja sam laik što se tiče motora.
Dobro vuče sve ok prije 2 mjeseca veliki servis obavio.
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Evo nakon današnje vožnje naraslo na 8,18 g/l
Evo slika od kuda pretpostavljam dimi i ulazi u kabinu. Morati ću kod majstora.
Jel netko kuži što bi moglo biti.
Ja sam laik što se tiče motora.
Dobro vuče sve ok prije 2 mjeseca veliki servis obavio.
Kod turbine. Meni počelo nešto škripati nakon velikog servisa. Kontam ili nosač amortizera, ili neki selen. Spuštaju malo jednu stranu motora pri izmjeni, pa mora da se nešto nije vratilo na svoje mjesto. Ili do kraja otišlo. Alternator još usijan...., evo moj na 26!Nadam se da je na normalnim temperaturama bar kad tek upališ motor.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Evo nakon današnje vožnje naraslo na 8,18 g/l
Evo slika od kuda pretpostavljam dimi i ulazi u kabinu. Morati ću kod majstora.
Jel netko kuži što bi moglo biti.
Ja sam laik što se tiče motora.
Dobro vuče sve ok prije 2 mjeseca veliki servis obavio.
ova metalna cijev pričvršćena inbus vijkom ima fleksibilni dio u tom zadebljanju i tu zna ulje lagano ali i sasvim dobro propuštati,pričam iz svog iskustva
 

Hummer0

Member
Donator foruma
ova metalna cijev pričvršćena inbus vijkom ima fleksibilni dio u tom zadebljanju i tu zna ulje lagano ali i sasvim dobro propuštati,pričam iz svog iskustva
A u servisu mi tip kaže da je FAP filter začepljen. Doduše na prijemu auta ne serviser kad sam ga podizao nakon velikog servisa zato sam i kupio ovaj OBD2 da provjerim začepljenost.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
A u servisu mi tip kaže da je FAP filter začepljen. Doduše na prijemu auta ne serviser kad sam ga podizao nakon velikog servisa zato sam i kupio ovaj OBD2 da provjerim začepljenost.
Je,prvo bi njega čistili,onda kad bi skužili da nije do toga bilo,pa bi te uvjeravali da je osim toga i nešto drugo ipak,itd
 

szahtila

Well-known member
A u servisu mi tip kaže da je FAP filter začepljen. Doduše na prijemu auta ne serviser kad sam ga podizao nakon velikog servisa zato sam i kupio ovaj OBD2 da provjerim začepljenost.
Ne tvrdim da je problem u cijevi, samo ukazujem na mogućnost pošto sam imao taj problem
 

szahtila

Well-known member
Jesi to sam popravio ili u servisu?
Sam, ali nije jednostavno. Problem je da je drugi kraj cijevi negdje ispod dpf filtera i moraš skinuti svu toplinsku zaštitu oko njega. Također mislim da je bez kanala(grabe) ili dizalice nemoguće to izvest.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ni meni prošli puta, tek oko 20 grama, danima sam očekivao. Onda stanem pred Citroen salon, došao kupiti brtve za mjenjač, hoču ugasiti, a ono ledica gori...., i odmah na obilaznicu. Neznam koja je logika, inače oko 16-18. I ja ga tjerao na 2500-3000,ali đaba.
 
Na vrh