Danas napravio polugodišnji servis nakon 25tkm.
Ulje, svi filteri (zrak, ulje, gorivo, ventilacija), pozdravio jedan grijač, sva četiri nova, itd. 
Sad, čovjek radi u ovlaštenom, i kaže mi da bih trebao svako malo na pun tank dodat 0,2 l dvotaktola. Da je gorivo šit, radim puno kilometara, i da ću tako očuvati dizne, pumpu...
Navodno da je prije pola godine imao na servisu isti motor i godište 2,2 2013 sa začepljenim diznama na 105tkm.
Njegov zaključek je kako "je gorivo u HR šit". Meni je palo napamet da dotični možda živi u pograničnom području, pa se ide poreko granice po "uštede".
Sad da u moderni dizel sa svim tim eko čudima stavljam taj dvotaktol mi je glupost.
Kakva je vaša praksa?
Sad, čovjek radi u ovlaštenom, i kaže mi da bih trebao svako malo na pun tank dodat 0,2 l dvotaktola. Da je gorivo šit, radim puno kilometara, i da ću tako očuvati dizne, pumpu...
Navodno da je prije pola godine imao na servisu isti motor i godište 2,2 2013 sa začepljenim diznama na 105tkm.
Njegov zaključek je kako "je gorivo u HR šit". Meni je palo napamet da dotični možda živi u pograničnom području, pa se ide poreko granice po "uštede".
Sad da u moderni dizel sa svim tim eko čudima stavljam taj dvotaktol mi je glupost.
Kakva je vaša praksa?