Kad se priča o spreju, jedno su sprejevi za čišćenje koji se prskaju na rastavljene površine kad se klima servisira i rastavlja/sastavlja, a drugo su ovi sprejevi baš za auta koji u biti glume 'dimnu bombu' i rade na principu da klima provuče tu maglicu sa sredstvom kroz sustav uz uključenu recirkulaciju (bez ulaska zraka izvani) i učini što može...
Problem je što nema mehaničkog čišćenja i u deblljim slojevima 'svega i svačega' može preživit gljivica i bakterija, pa uskoro ponovo ista stvar... Ako se redovno radi i nema debljih slojeva, može biti poprilično korisno...
Kad se klima rastavlja i mehanički čisti, za kraj se naspreja i u biti završno 'opere' sa Klima Sept ili sličnim sredstvom...
https://www.bauhaus.hr/klima-sept-500-ml.html
Ovo se može nasprejat uvijek, i bez rastavljanja, na sve dostupne površine klime/filtera i ventilacije, kako u unutrašnjoj jedinici kućne klime, tako i svugdje kod auto klime...
Tamo gdje ne uspije dospijet, nema pomoći, ali recimo kod kućne unutrašnje jedinice, skineš i opereš filtere, našpricaš ih, a onda našpricaš unutrašnju jedinicu sasvih dospupnih strana i kutave te otvora za doć do što više unutrašnjosti...
Bez rastavljanja nije savršeno, ali dosta pomogne, a višak se barem djelomično slije u posudicu za kondenzat i poubija tu šta nađe, a ta posudica je obično najveći problem...
Za auto, 'dimna bomba' je prva stvar, a onda sve dostupno Klima Septom je druga stvar... Svi kanali, pogotovo odvodni putovi kondenzata, filter klime, sve što se može dohvatit i našpricat, možda improvizirat nekakvu cjevčicu koju onda uvučeš u neke teže dostupne djelove, i to je maximum šta se može doma napravit, bez rastavljanja svega i svačega...
Ta sredstva imaju određeni miris, i povremeno će se osjetit duže vrijeme, kad vlaga dođe do malo sredstva i ponovo oslobodi miris u zrak, ali to je OK, ja se sjetim da od tog mirisa krepaju gljivice i bakterije, i odma mi je lakše...
Valjda....
