Citroenu se lagano sprema sudbina Dacie ?

markan1000

Well-known member
ne ulazim u kvalitetu izrade, ali imao sam priliku voziti i novu kiu i hyundai npr. iz klase c4 (ceed i i30), ali osjećaj vožnje tih auta je u potpunosti drukčiji (ne mislim ni bolji ni lošiji) nego osjećaj vožnje citroena. to su tvrđi "sportskiji" auti, što se sigurno nekome više sviđa nego osjećaj vožnje mekanog "ljuljajućeg" citroena. meni se osobno više sviđa citroenov stil, to je ono što me privuklo kod njega, i to je ono što ću tražiti kad budem kupovao sljedeće auto, pa ću onda sigurno to i najprije tražiti kod citroena. i zato se nadam da će ostati vjerni takvom prepoznatljivom načinu izrade auta, jer za to postoji vjerna publika
 

La Marche

Iskreni optimist
U zapadnom svijetu koji ima puno više novaca od nas kao i u dalekoistočnom svijetu se i te kako gleda marka, tehničke detalje većina ljudi niti ne razumije, niti ih zanimaju, izborom određene marke i modela bilo koje tehničke robe koja se vidi, izražavaju svoj stav i status. Za doma, što se ne vidi u društvu, najčešće uzimaju najjeftinije, a ako su baš bogati onda najskuplje.
 

charllie

Active member
Nekada su citroen (hidraulicare) vozili samo doktori i mehanicari kao i poneki romanticar ili sanjar zbog skupe hidraulike(odrzavanje),mene podsjecaju na staro dobro vino ili damu,liijepu zenu s manirima i bum im se divil dok ne zapre m oci zanavek.Dok bum god mogel bum vozil hidraulicara i priznam ,ja sam sanjar volim se diviti lijepoj zeni uzivati u dobru vinu jos mi je zelja voziti lijepu avantgardnu Citröen limuzinu.A ovi kaj neznaju da je raj tu na zemlji sam treba oci sirom otprti nek voziju kije,hundice uskoro kinezice ipak je jos nekaj ostalo od citroenove duse,jos ima ljepote u dizajnu.:angel:
 

igorm

New member
ja sam u rUmuniji i sudbina Dacie je perfektna,80% ide na izvoz,a sad ide u standardnoj opremi i navigacija!daster je preuzeo vodece mjesto u progaji i td,ali reno je uradio pravu stvar sa daciom
 

deda

New member
Hidraulika nekada i sada je manji problem nego klasićni ovjesi.Nekada si ih nije mogao prioštiti ko god ne zog hidraulike nego zbog specifične mehanike od koje su svi bežali ko vrag od tamjana,a oni koji su ih i htjeli popravljat naplačivali su masno i pljačkali vlasnike .Tu je još nevjerojatna politika citroena koji su napravili sve,samo da im mehaničari,limari i električari spominju sve po spisku kada su nešto trebali napraviti.Naprosto je nevjerojatno kako su sve napravili,ko da su mrzili mehaničare i servise.
 

Dalibor

Dado Tornado
koga zanima neka pogleda uzbudljiv video prikaz kratkog sadržaja o dijelu povijesti citroena do 2. svj. rata, i kako je andre citroen svojevremeno bio jedan od najbogatijih ljudi :)

(nastavke na priču potražite na joutube.com)

[ame]http://youtu.be/dQMm7VGkegs[/ame]
 

Grga

New member
Mislim da bi se Andre mogao ponositi na DS liniju donekle, a u potpunosti u slučaju da imaju barem na DS5 hdrauliku (po meni i na DS4). Ako k tome zaživi Metropolis u Kini i Europi, to će biti izvrsno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
bojim se da za sad ništa

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=qyFs_3c9Fts&hd=1[/ame]

nada ostaje u Citroenu i potencijalne dvije limuzine koje bi mogli dobit... Hydro4 možda :cool:
 
Na vrh