Citroenu se lagano sprema sudbina Dacie ?

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Stara vjest, al ajde... C-Cactus ti je rezultat tog poretka. Po meni je on još uvijek dojmom ispred Dacie.

Ali ne puno... jer Dačia korača velikim koracima, evo neki dan su po prvi put u svoje aute ugradili automatsku klimu :D Istina, u limitiranom broju, za Rumunjsko tržište - guraju pomalo.

Sve u svemu, zašto ne? Ako će se time PSA bolje tržišno pozicionirat, podupirem u svakom slučaju. A ne da su si modeli različitih proizvođača iz iste grupe konkurencija... kao do sad više manje.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
zašto? Jel te brine usporedba s dačiom (nerealna) ili mjesto u hijerarhiji PSA?
 

La Marche

Iskreni optimist
Ako sam dobro razumio, ideja je:
Obični auti neka budu Citroen, prestižni Peugeot, a posebni DS.
Èini mi se dobro. Jednostavno i logično, tržište imaju - dakle, moralo bi imati uspjeha.
 

markan1000

Well-known member
ja to nisam shvatio da bi peugeot trebao biti prestižni, već neka srednja klasa, a citroen jeftinije. ono šta me muči je što znači to jeftinije, nešto u šta će se trpati starija tehnologija, ili nešto što je na sadašnjoj razini? ako bude kao i sad, onda ok. već sam ranije pisao da mi je žao što citroen nije iskoristio ajmo reći uspjeh ds linije, koja je od njega opet napravila prestižniji brend, pa da citroen bude ono što se planira od peugeota napraviti... barem u europi
 

La Marche

Iskreni optimist
Volim razmišljati ovako:
Kad sam bio mali, Peugeot su zvali "francuski Mercedes".
Onda su Njemci eskalirali s marketingom, a Francuzi zaspali.
Volio bih vjerovati da su se probudili i da će intenzivno pokušati stići njemački image.
U današnjem svijetu ništa ne smije nazadovati, pa tako i Citroen neće ići unatrag.
Jeftinije od Citroena sumnjam da će nuditi Europi, a širom svijeta već imaju nekoliko tvornica u kojima rade malo jeftinije aute.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Markane nemaš se šta brinu... stvari se neće promijenit. C4 je već dugo dio te filozofije, najjeftiniji kompakt na tržištu ;) a tako planiraja i ostat.
Dio te filozofije su C-elysee, Kaktus...

Za krajnjeg korisnika mislim da neke drastične razlike neće bit...cijene će ostat na razinama sadašnjih, možda C3 (debelo preskup) i C5 imaju prostora za ić malo dolje sa novim modelima al to je to. Tehnološki se nemogu baš puno unazadit od trenutne razine.

Promjena koja će se osjetit je rast cijena PUGa, što se vidi po novoj 308ici koja se pomalo cjenovno približava Golfu. Uvest će dvije nove limuzine...

A DS je također tu di je, naskuplji u grupi. I radi odličan posao, već sam pisao da recimo DS3 ima prodaju na razini A1.

Sve to što se tu spominje se u praksi već provodi, i nitko se ne žali. Apsolutno pametna i dugoočekivana akcija PSA, zajedno sa većim udjelom na ostalim kontinentima može donjeti samo bolje sutra. Paralele sa drugim proizvođačima se mogu povlačit, al po meni trenutno nema potrebe. Plan PSA je vrlo jasan i definiran, te u svakom slučaju ima ekonomske logike.

.....

I nemojte se obraćat na naslov teme...nema veze sa pravom situacijom.
 

deda

New member
Sudbina se svima izjednačava.Nema to veze kakva je koja marka,biti će svejedno,tek tu i tam sa pokojim iskorakom,koji neće trajat dugo.
 

HAL9000

New member
Donator foruma
Citroen je uvijek imao cijeli range , od narodskih do gospodskih, mene sad brine da će gospodski nestati. Andre Citroen se u grobu okreće, on je htio luksuznu marku. Uglavnom već dugu imaju ulogu druge violine koja će se sada i javno obznaniti. :cenzura::cenzura::cenzura:ala ih globalizacija, ode sve k vragu polagano i sigurno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Gle, to su bedastoće. S tim razmišljanjem bi se pokopalo kompletnu marku u kratko vrijeme. Sjetite se samo situacije od pred godinu dvije... otkazi, zatvaranje tvornica...

Da bi se uspjelo danas, treba gledat u budućnost a ne prošlost. Pogledaj BMW, Mečku, postali su trocilindarski prednjepogonaši... koliko se tu ljudi u grobu okreće? :D Povjest je upravo to - povjest. I neka to i ostane. A Andre je priliku za okretanjem ionako imao puno puta do sad.

Taj tvoj strah da će nestat Citroenovi gospodski auti mi je isto nerealan... kao prvo za gospodu imaš DS liniju, koja još duuugo neće bit zasebna marka - nego direktno Citroenov brend.
A drugo - pogledaj recimo Škodu. Nisko su u VAGovoj hijerarhiji a opet imaju auto tipa Superb. I već imaju u najavi nove ''gospodske'' aute. I svi modeli imaju i po želji jaku opremu.

Ako PSA napravi platformu za dvije limuzine kako su najavili, siguno će se na tome i nešto sa Citroenovom značkom složit. I isto tako će postojat visoka razina opreme tipa Exclusive ili slično.
Također, neće PSA stavljat u Citraće drugačije motore i tehnologiju nego u Peugeote. Neisplativo je. Iste HDi-e i THP motore će dobivat.

Strahovi da će Citrać postat neznam kakvo govno su neutemeljeni.
Već sam ponavljao, oni žele (i moraju) distancirat PUG, Citroen i DS. Jer su si u suprotnom konkurencija. Distanciraju se samo jednom metodom - cijenom. S time će pokrit veći broj potencijalnih kupaca, i po meni mogu samo popravit daljnju prodaju. Većom prodajom ide veći profit - većim profitom veća ulaganja - većim ulaganjima bolji auti ;)

A uostalom, kako biš ti složio hijerarhiju? Prvo dva Citroen brenda pa na dnu PUG. Poštenije mi je ovako kako je. Ima i Peugeot svoju povjest i tradiciju, te mrtva tjela koja će se okretat u grobu... nemože im se ne dat ništa. Uostalom, Peugeot familija još uvijek ima veliki utjecaj... Citroen ne, ako je itko uope još živ.

------------------------------------

Meni se osobno jako sviđa trenutno stanje i razvoj stvari unutar PSA, i mislim da su konačno kompetentni ljudi uzeli konce u svoje ruke.
Ono što bi ja osobno napravio kroz godine koje dolaze je po uzoru na sub-brand DS napraviti Peugeotov isti takav, samo sa orijentacijom na sport; bubam - PS :D (Peugeot Sport hehe). Znači cjenovno rangirani:
-DS - luksuzna vozila
-PS ( :D ) - sportska vozila
-Peugeot - skuplji main-stream
-Citroen - jeftiniji main-stream
-??????????????

Ove upitnike ostavljam jer bi se dalo ostaviti mjesta za neki low-budget brand, možda oživit neku od stotina Francuskih umrlih brandova. Èisto da se zadovolje kritičari koji ne vole da je Citroen na ''zadnjem'' mjestu. Al treba još puno papat da se takvi planovi mogu stvarati
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Inače, Dacia nije više zadnja rupa na svirali u svome koncernu. Renault-Nissan je preuzeo većnski paket AvtoVAZa (Lada) :D
 

deda

New member
Za 10 godina više nitko neće uopće gledat koja je marka vozila,nego samo ono kaj mu se trenutno sviđa i kolko ima mogućnosti za kupiti.
Jel netko gleda koje je marke mobitel,tv,veš mašina?Gledaš samo kolko košta i kolko je kaj veliko,kolko ima memorije,koja rezolucija,itd,a marka ,svejedno,naziv može pisati na kineskom,ruskom čirilicom ili arapskim,onak ni nemaš pojma od kuda niću kojekakve marke i sve jednako traje i šljaka.
Kaj neki prosjećni kupac uopće gleda kaj to znači DS i kakvo je porijeklo tog novog brenda,bitno da je da mu se auto sviđa i da ga on može kupiti,a ostalo pojma nema i nije ni bitno.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Za 10 godina više nitko neće uopće gledat koja je marka vozila,nego samo ono kaj mu se trenutno sviđa i kolko ima mogućnosti za kupiti.
Zar nije tako već danas? :)
Mislim da sam jedini koji danas ne bi, npr. kupio KIA-u ili Hyundai-a zbog značke. :D
 

markan1000

Well-known member
Za 10 godina više nitko neće uopće gledat koja je marka vozila,nego samo ono kaj mu se trenutno sviđa i kolko ima mogućnosti za kupiti.
J
i ja sam tako gledao kad sam kupovao auto prije 6 mjeseci, izbor je pao na citroena, i sad kad vidim što sam dobio s njim, zaljubio sam se... tako da pogođenim ukusom određenog dijela kupaca, odnosno vjernošću određenom načinu proizvodnje auta, sigurno možeš dobiti vjernog kupca. meni će vjerojatno citroen (ako me bude i dalje ovako dobro služio) pri kupnji sljedećeg auta imati barem 20% prednosti u odnosu na konkurenciju...
 

deda

New member
Sve je stvar trenutka,što se nudi onog trena kada ga kupuješ.Stavi na Hyundai ili KIAu znak ševrona,nikada nećeš znati gdje je napravljen i tko ga je osmislio.Ionako odeđene dizajnerske kuće rade dizajn,a proizvodnja komponenata se radi bilo gdje,a brend je samo naručitelj.Kvaliteta,ona ovisi samo koliko je naručitelj spreman platiti,sve ostale priče su bajke i prošlost.
 
Na vrh