• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

Cutac

Prèkaroš
Je, ona tvrda kao kamen. Evo moj c4 ima 156k i jučer sam skužio da se bočni oslonac raščupao, a donji dio ima tri štrafte gdje se izvukao konac.

Kroz obitelj je prošla masa auta, sve od 0 kilometara i na sve i jednom je vozačko sjedalo i volan bilo pohabano prije 150k. A vozili ljudi ispod 80 kila.
 

markan1000

Well-known member
Kroz obitelj je prošla masa auta, sve od 0 kilometara i na sve i jednom je vozačko sjedalo i volan bilo pohabano prije 150k. A vozili ljudi ispod 80 kila.
ja kad sam kupio c3, cca 190.000 km, navlake bile unutra. Navlake odmah van, sjedala ko nova tako da i sad uživam u nepohabanim tvorničkim sicevima


Inače jučer išao pogledati jednu Xsaru Picasso. Kaže oglas, citiram: "Limarijski ima par crtica ali ništa strašno."
Picassica izgleda ko da je 1995. i sad se vratila doma nakon 4 godine na prvoj liniji. Nema šta nije udareno na njoj, slomljen retrovizor, slomljen prednji branik...
 
Posljednje uređivanje:

Danko

Member
gledaju kupci najviše kilometražu, po osobnom iskustvu.evo, moj stari c5 sa 340 t km....garantiram da je bolji od barem 70% ostalih na oglasniku, ali ga hebi kad ima toliko km.da ima 100tinjak t km manje odmah bi ga riješio...jbg, ovako jadan stoji ispred kuće i čeka...žao mi ga je
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Meni je 220-230 zadnja granica za kupnju. Još gore dodam 40 kaj planiram napraviti... Ako je sve ostalo ok i da ne moram generalku delat nakon kupnje.
 

Mirage

Well-known member
Svi auti izuzev par pojedinih modela u rukama prosječnog vozača nako 250 tisuća kilometara su groblje ili spremni za groblje. E sad moraš imat sreće da naiđeš na vozilo koje je ok stanja s tim kilometrima.
 

Betty-Coltrane

New member
Pozdrav, molim pomoć, savjet. Imam Xsaru iz 2003. koja je trenutno u fazi odjave i prodaje se u dijelove jer nije prošla tehnički pregled i ne isplati se popravljati sve što je napisano. Prodajem je naravno u kompletu.
Koliku cijenu mogu dobiti za taj auto, bar otprilike, ispod čega nebi trebalo ići?

Unazad 2 mjeseca je na njoj otišla bobina, koja je promjenjena, nakon tog je stao na cesti, temperatura, promjenjen je kiler, termostat, senzor temperature. Nakon što je to promjenjeno ustanovljeno je da je ipak otišao dihtung glave motora. I to smo popravili. Da bi na tehničkom frajer rekao da je puknut zadnji most, da ulje kod letve volana curi, i još neko ulje vidi. Uglavnom auto se više ne može bez popravka registrirati, iako moj majstor kaže da nije zadnji most u toliko lošem stanju, može auto voziti još koju godinu. Ali eto, ide na otpad ☠ Kupljen je drugi.
Ima 208.000km, 55kw motor. Dio znaka mu fali, izgreban na nekoliko mjesta, ima problem i sa strujom, airbag stalno svijetli, ručica žmigavaca je "mlohava". Koja je realna cijena, ako imate iskustva?
 

szahtila

Well-known member
Pozdrav, molim pomoć, savjet. Imam Xsaru iz 2003. koja je trenutno u fazi odjave i prodaje se u dijelove jer nije prošla tehnički pregled i ne isplati se popravljati sve što je napisano. Prodajem je naravno u kompletu.
Koliku cijenu mogu dobiti za taj auto, bar otprilike, ispod čega nebi trebalo ići?

Unazad 2 mjeseca je na njoj otišla bobina, koja je promjenjena, nakon tog je stao na cesti, temperatura, promjenjen je kiler, termostat, senzor temperature. Nakon što je to promjenjeno ustanovljeno je da je ipak otišao dihtung glave motora. I to smo popravili. Da bi na tehničkom frajer rekao da je puknut zadnji most, da ulje kod letve volana curi, i još neko ulje vidi. Uglavnom auto se više ne može bez popravka registrirati, iako moj majstor kaže da nije zadnji most u toliko lošem stanju, može auto voziti još koju godinu. Ali eto, ide na otpad ☠ Kupljen je drugi.
Ima 208.000km, 55kw motor. Dio znaka mu fali, izgreban na nekoliko mjesta, ima problem i sa strujom, airbag stalno svijetli, ručica žmigavaca je "mlohava". Koja je realna cijena, ako imate iskustva?
Koliko bi ti dao za takav auto?
 

Brruno

Well-known member
Svi auti izuzev par pojedinih modela u rukama prosječnog vozača nako 250 tisuća kilometara su groblje ili spremni za groblje. E sad moraš imat sreće da naiđeš na vozilo koje je ok stanja s tim kilometrima.
Slazem se. Zato serviseri ostanu u cudu kad vide auto 200000km a mehanika u odlicnom stanju. Takav auto se sigurno nije vozio od Lidla do Pevexa. Kad sam kupovao auto pitao sam frendove mehanicare sta je bolje 4-5 godina star auto gradske voznje 70-80tkm ili voznja autocestom 150-160tkm. Svi su mi rekli moze i 200000km u 4-5 godina ali da je autocesta. Sigurno bolje sacuvan od gradskog. Od mehanike do limarije,podvozja,materijala iznutra, svega. Kaze meho vidio sam c5 star 4 godine 80000km ,auto spreman za groblje. Tesko je odabrat nesto kad kupujes auto, iako ga pregledas i gledas svaki mm,ustvari ne znas pravo stanje dok ti ne pocne izvlaciti novac iz dzepa :D . Najbolje je novi auto,ali ono što mi volimo (ja) prelazi moj budžet pa se treba pomiriti s time da rabljeno vuče svoje minuse.
 
Na vrh