Citroen i OBDII

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na mom šljaka bez problema... nije isti program, ali više manje sve isto pokazuje
 

Krky

Lakerski profesionalac
Android verzija 4,3
skinul sam 8 aplikacija, sutra bum sprobaval koja mi se bude najbolje svidla..
Ova gore je Das chomand i nju sam skinul.
 

Krky

Lakerski profesionalac
el tko zna koja je ovo greška očitana OBD2?
guglam al ništ nemrem najti..
Greška:
P1113
 

Krky

Lakerski profesionalac
eee sad sam se snašel, imam 2 greške.
P1113 -pritisak goriva mi je slab, kolko sam skužil tu grešku baci kad se pritisak spusti ispod minimalnog..
P1198 -koliko sam skužil to bi bil kao regulator ili ventil? ili pak senzor? protoka, ili pritiska goriva, to mi pojasni kaj od toga dva bi bilo?..
i koji bi ustvari trebal biti pritisak?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ova druga prevedeno bi bilo manjak goriva u pumpi (Pump rotor control Underfuelling).

Po ovome mi se čini da i nije stvar u pumpi, nego možda negdje prije curi... uglavnom trebalo bi proć sve od rezervoara do injektora pa si miran.

Al pričekaj da se netko pametniji javi, il odi kod mehaničara :D ipak sam ja apsolutni laik.

A kako auto vozi trenutno, s tim greškama, primjetiš šta?
 

Dalibor

Dado Tornado
P1113
P1198
P1198 je do pumpe, a 1113 je do pritiska u cijevima... vjerojatno si vozio na rezervi ili jako nisko sa gorivom pa te zabilježio i umjesto 1199 i niske razine goriva zabilježio povremeno nizak pritisak recimo u zavoju ili na uzbrdici/nizbrdici
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ovako je bilo,
Zadnjih mjesec dana mi se svaki drugi dan upali lampica, i kroz 20km vožnje se ugasi, i kroz dan dva opet se upali, auto radi savršeno, pali ko mina, vuče odlično, sve ok..
Zbog toga sam i narucil OBD2 i kad je stigel spojim i bacimi uz ove dvije greške svaki drugi put i grešku P0402 EGR ventil..
zadnjih dva mjeseca sam dva puta ostal na grdoj rezervi, ali nisam ostal bez goriva, dalje mi je rezervar uvjek oko pola..
prošli tjedan kad sam išel na more na autoputu se upalila žaruljica i auto je počel slabije vuči, drugo je sve bilo ok, samo nije imal šusa, po autoputu ravnica a on jedva 115kmh sa skoro punim gasom, a kaj je zanimljivo na kompu pokazuje da trenutno troši 3.5L na 100km..
odmah stanem na prvom izlazu ugasim auto spojim OBD2 i pokazuje P0402, P1198 i P1113..
dignem haubu i sumnjom na slab pritisak goriva probam na onu pumpicu napumpati malo gorivo i kaj je zanimljivo pumpica mekana, stisnem ju 5 do 8 puta i ona tvrda, resetiram greške to jest pobrišem sa OBD2 upalim i krenem dalje na autoput a auto vuče ko blesav, lepi za sic, u momentu 150kmh..
i evo do danas vuče stalno dobro, ali se greške i dalje pale uredno svaki drugi dan..
 

Konrad

New member
Krky aj ti skini kuciste filtera zraka pa pogledaj one plasticne cijevi sto idu na filter goriva da nisu preglodane jer to nije rijedak problem na 1.4 HDI...

mislim na ovaj dio;
 

Krky

Lakerski profesionalac
Prije negde 3 mjeseca sam mijenjal podloške ispod diza jer mi je jedna prosuzila i odmah i grijače i bile su te plastične cijevi na par mjesta zglodane tanke ko žileta, pa smo ih odrezali kod spoja na filteru i sa druge strane gdi se spaja i navukli gumeno armirano crijevo i stegnuli šelnama, dali bi bilo moguče da tu negde vuče zraka?
 

Konrad

New member
najcesci simptomi su bili;
- kad auto stoji duze vergla ujutro dok upali
- greska tlaka goriva
- kad prije jutarnjeg paljenja drukas pumpicu cujes zrak kako ide kroz cijevi...
 

Automatic

Well-known member
P1113 -pritisak goriva mi je slab, kolko sam skužil tu grešku baci kad se pritisak spusti ispod minimalnog..
P1198 -koliko sam skužil to bi bil kao regulator ili ventil? ili pak senzor? protoka, ili pritiska goriva, to mi poja
Po meni bi bilo da ti veli ovu stvar.Pritisak goriva ti je preslab,a preslab ti je zato što ti regulator pritiska ne funkcionira kak treba, propusti gorivo prije natrag nego što nabije tlak u sistem da bi injektori mogli normalno raditi.Zato ti izbacuje te dvije greške zajedno jer uzrok slabog pritiska može ili je regulator protoka goriva ili senzor pritiska goriva kak ga još nazivaju.
 
Na vrh