Citroen C6

drago_st

Active member
Šta joj je?
A pocela je zezat, kada se ugrije onda ne salta dobro nego pocme tuc.
Narucia sam novi hidroblok koji je sigurno problem, ali cu usput prominit i getribu jer ne znam koliko je sad ostecena od tih udaraca, a uspia san nac cilu getribu sa 47 000 km i dogovoria sa covikom da sa nje skine hidroblok jer cu ja ionako stavit novi.
Ne znan jos jedino trebam li sta sa wandlerom?
 

drago_st

Active member
To je Aisin? Bome je rano poceo zezati...
Pa kazu ljudi sta repariraju te getribe da im je vijek cca 200 000km i onda pocnu te ploce sa ventilima zezat..to nije problem prominit cca 3 sata i ako se promini na vrijeme onda opet mogu 200 000km..ako se ne promini kada pocne zezat onda se osteti i getriba pa je treba rastavit i reparirat..
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma jednog čađu možeš ubaciti u kolekciju, reda radi. Ovaj je bar gospodskih specifikacija :)
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Meni su inžinjeri iz ovlaštenog rekli da se LDS ne mjenja! Jedino ako se nešto radi ili mjenja na sustavu, onda uspu drugo! 😊
Post je automatski spojen:

Doduše to je bilo prije tri god. i od tada im više nisam išao 😀
 

Dalibor

Dado Tornado
ma svi proizvođači govore da su im sva ulja i tekućine life time osim motornog i kočionog, i da se ne mijenjaju.
ne znam kako je s automatskim mjenjačima, kod njih je ulje bitno za prijenos i zagrijava se.
reko bi da sve ovisi koliko se zagrijava i koliko je staro.
ulje koje se vrlo malo zagrijava tijekom rada može i do 15-20 god. bez zamjene bez obzira na kilometre.
ono koje se umjereno zagrijava, kao u ručnim mjenjačima, diffovima, recimo do max 15 god. ili nekih 150.000 km.
ulje za hidrauliku bi spadalo pod ono 15-20 god., bez obzira na kilometre.
kočiono i antifriz max 3-4 godine ili nekih 80.000 km.
s motornim idem do max 10.000 jer više nema izrazito kvalitetnih ulja. bilo je nekih ekoloških eksperimenata sa zamjenama na 30.000 ili 2 god., kod nekih proizvođača prije 10 godina, ali ulja su tada radili na druge načine. današnje ulje kvalitetom nema veze s onim prije npr. 15 godina. čak niti kod neki renomirani proizvođači kao mobil 1, castrol, motul i sl. preskupe marke. tko želi izrazito kvalitetno ulje treba tražiti među specijaliziranim uljima za trke, npr. motul v300 linija. ali takva ulja nisu za imati u autu godinu dana i nisu za fancy filtere u auspuhu

naravno, može se terati motorno i 30.000 ili nikad ne mjenjati u mjenjaču, pišem ako ti je auto drag i želiš najbolje podmazivanje
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh