Citroen C5 X7 2. 0 HDi

Profiler07

Well-known member
Ma daaaaaj...nekako ga dozivljavam kao gofla 4 tdi sa slovenskim tablama :)...mislim kad se nasa krkanija docepa "dobrog motora i potrosnje" :)
 

mladenbl

New member
Moze li preko 211?
Ako uspijem naci sliku od prosle godine, 225km/h i falilo mi je jos auto puta :D


Mali update:

Auto danas ide kod kolege mehanicara :D Konacno da se skine DPF filter. Sutra se kod Mise radi ciscenje DPF filtera.
Prije pocetka ciscenja filtera testirati ce se zacepljenost filtera, a posle toga se pristupa ciscenju filtera. Proces ciscenja trajati ce oko 6h zajedno sa susenjem filtera.
Tako da bi auto trebao biti ponovo spreman za puta u petak navece :D
 
Posljednje uređivanje:

Profiler07

Well-known member
Ma ovaj moj ne moze vise od 211 a gasa pola jos ima,btw evo na karavanu imam probleme sa filterom javlja mi zacepljenost procepim ga malo na visokim obrtajima i kroz par dana opet isti problem,morat cu na servis da vide preko diag koliko je opasno i da oni pokrenu regeneraciju
 

poginaldo

Active member
govorim za moj auto, u bih ga je nemoguce voziti sa nasim gorivom preko 206km/h, dok
u njemackim zemljama, na shell v power, sa liqui moly diesel speed tec aditivom vozio 226km/h.

u oba slucaja je remap uradjen, launč kontrol, spiid i rev limit uklonjeni, dpf odavno vani, egr iskljucen. zadnje mjerenje je pokazivalo da auto ima nesto preko 180ks i 430 njutnovih metara.
 

Cutac

Prèkaroš
sa nasim gorivom
VTS sa Crodux 95(primoran bio sipati) nije išao preko 202, INA stotka mu je dala vjetar u leđa.
To sam točio prije puta u Njemačku i imao INA kanistre u Njemačkoj, ako nekoga zanima.

A opet, c4 sa Petrol 95 ide preko tvorničke maksimalne brzine.

Bitno da je gorivo friško, na valjda ustajalom Petrol 100 mi je VTS loše išao. I to ne po pitanju brzine i ubrzanja(nisam uspoređivao) nego se sav tresao i štucao.
 

mladenbl

New member
Maksimalna mu je 210, tako da si dobar.
Odlican sam :D
govorim za moj auto, u bih ga je nemoguce voziti sa nasim gorivom preko 206km/h, dok
u njemackim zemljama, na shell v power, sa liqui moly diesel speed tec aditivom vozio 226km/h.
Od kako je auto kod mene sipam samo jedan tip goriva i samo na jednoj pumpi. Tacnije, sipam na Gazzpromu G drive diesel. Nisam imao vremena sinoc da se pozabavim slikama, ali znam da imam negdje na racunaru sliku sa auto puta.
 

Profiler07

Well-known member
ja vec godinu dana sipam na Inino gorivo i et valjda je sve uredu,malo se bojim tog gasproma jer su mi pricali da tu ide i gorivo iz Bosanskog Broda :p
 

mladenbl

New member
ja vec godinu dana sipam na Inino gorivo i et valjda je sve uredu,malo se bojim tog gasproma jer su mi pricali da tu ide i gorivo iz Bosanskog Broda :p
Imas pogresnu informaciju, na Gazzpromu stize gorivo iz Srbije, iz rafinerije koju su kupili i modernizovali Rusi prije par godina. Iz iste te rafinerije je stizalo gorivo u BiH dok je jos bio kod nas OMW.
 

Milosh

Test
Tako je, gorivo na Gazprom pumpama je iz Pančeva. Baš sam danas čitao jednu reportažu u jednom nedeljniku iz Omska, a tamo se nalazi najveća ruska rafinerija u vlasništvu Gaspromnjefta. Ta rafinerija im je najveća i najmodernija u Rusiji i jedna od najmodernijih u svijetu. Jako je modernizuju i značajno poboljšavaju proces i čistoću, a sve to uporedo rade i u Pančevu.
 

mladenbl

New member
Bosanskog Broda :p
Iz Broda stize gorivo na Nestro pumpe.

Mali update:
sto se tice stanja sa dpf - om, postupak skidanja dpf nije uspjeo, jer se nije mogao skinuti. Kako sam shvatio Nenada, toliko su zapekli saravi koji ga drze da nije nista uspjelo da ih otpusti.
Zbog toga je uradjena prisilna regeneracija preko dijagnostike. Kada je zavrsena, dijagnostika je pokazala da je stepen zacepljenosti DPF-a 0 %-. Postoji mogucnost da je bilo natalozene cadji na mrezici gdje je senzor i da je samim postupkom prisilne regeneracije cadj sa te mrezice ociscena.
U slucaju da se ponovo desi ovakav problem sa DPF-o, ici ce definitivno na ciscenje kod Mise. U tom slučaju moraju se rezati nosaci i cijevi da bi se mogao skinuti DPF.
Cijevi, nosaci i jos par sitnice koje ce se morati zamijeniti su 450 KM sa popustom + ciscenje DPF-a.
Provjeriti cu stanje DPF-a sledeci utorak, posto sredinom sedmice idem na put od 1100 kilometara, pa cemo da vidimo na cemu sam :D
 
Na vrh