Citroen C5 X7 2. 0 HDi

Profiler07

Well-known member
Ostavio auto juce u 9h,gotovo bilo u 12h!prljav fap bio i nije se moglo regeneracijom ocistiti nego su morali skinuti i prati!dalje stvarno ne znam jer nisam ulazio tamo,mogu samo reci da je rezultat nevjerovatan i da auto ide kao da je na elektricni pogon
 

Spallato

Active member
https://m.facebook.com/ipmtg/

Evo, oni čiste dpf za 200KM, pa kome je blizu i kome treba neka im se javi.

Postupak traje 1-2 sata i čiste ga Tunap proizvodima, a kažu da imaju neku sondu za čišćenje koju drugi nemaju.

Samo za usporedbu, jedan servis u Solinu za isti posao uzima 1500 kn, a rade s istim proizvodima.
 

poginaldo

Active member
to je ciscenje sprejem, i izazivanje prisilne regeneracije. nema veze sa skidanjem dpf-a napolje i pranjem, javi ces im se za 3 mjeseca sa istim proGlemom. ti uporedjujes usisavanje i to sa onim respiratorom sa dubinskim ciscenjem tepiha da ti to slikovito objasnim.

a stoji ovo sto je milosh rekao, to u ovlastenom ne rade
 

Spallato

Active member
Ja samo pišem ono šta su oni meni rekli (napisali u poruci).

Slažem se da je bolja varijanta skidanje i čišćenje ali oni tvrde da ga na takav način očiste oko 95%.

Ja isključivo vjerujem onome tko mi da garanciju na čišćenje, sve ostalo su prazne priče.

Usput, čistili su mi dpf u Peugeotu, znači, ovlašteni servis, i naplatili 1000 kn, i dobio sam garanciju 1 godinu.

Nakon 10 mjeseci, 18000 km, opet se zaštopao i opet su ga očistili, besplatno.

Navodno je problem s injektorima, i te greške ne dozvoljavaju da se radi regeneracija pa se zato tako brzo zaštopao.
 

mladenbl

New member
Evo i mene malo :D

Poslednja slika na ljetnjem setup-u :D



Zvanicno presao na zimski setup:



windows 7 screenshot

Stavljene nove zimske gume Dunlop Winter Sport 5 u dimenziji 225 / 55 R17. U privih 700km gume su se pokazale odlicno, prezadovoljan sam sa ponovnim izvborom Dunlopa za zimski setup.

Sada par rijeci o gasnim amortizerima i firmi Novo Pak iz Novog Sada. Posto smo Milos i ja pisali ovdje na forumu da nam trebaju gasni amortizeri, i obadvojica smo se obratili firmi Novo Pak iz Novog Sada, koja jedina radi gasne amortizere po mjeri na uzem podrciju.
Prije 7 dana stupio sam u kontakt sa Sasom iz Novo Pak-a i njemu sam objasnio sta mi konkretno treba i da li postoji mogucnost da se to napravi. Receno mi je da postoji mogucnost da se to uradi. Dogovorio sam sa njim da dodjem u radionicu Novo Pak-a u subotu, ali da se javim 2 dana ranije. Kao po dogovoru, javio sam mu se u cetvrtak i receno mi je da dodjem u subotu, ali da ne ranim, da dodjem oko 10-11h.
Kao po dogovoru krenuo sam prema radionici Novo Pak-a koja se nalazi u Petrovaradinu. Prva stvar, data je pogresna adresa, jer se radionica ne nalazi u Rade Koncara 1 nego u industrijskoj zoni u Petrovaradinu gdje se nalazi jos 50 drugih hala. Po kompleksu sam se vozao sigurno jedno 15-20 minuta da bi nasao radionicu Novo Pak-a, jer nigdje nama reklame od firme. Na kraju sam nasao radionicu u jednoj od hala, ali je bila zakljucana. Ubrzo nakon toga, dosla su jos dvojica momaka, jedan iz Beograda a drugi iz Uzica, koji su kao i ja imali dogovoreno da im se rade gasni amortizeri.
Pokusavali smo da dobijemo Sasu na mobilni koji sam ja imao, a i oni, niko se nije javljao. Tako smo pokusavali sigurno 15-20 minuta, ali nije bilo odgovora.
Naravno, obadvojica su imali dogovoreno kao i ja, isto im je receno da dodju u subotu, ali da ne rane, najbolje oko 10:30 - 11h da dodju.
Dok smo pokusavali da dobijemo Sasu na mobilni i nekoga u firmi na broj telefona koji se nalazi na web stranici Novo Pal-a, kolega je otisao na drugu lokaciju koja je navedena na web stranici firme, ali naravno, ni tamo nikoga nije bilo. Iako je pisalo da je radno vrijeme firme subotom od 08- 16h.
Da sam bio sam i da se nisam najavio na vrijeme, rekao bi da sam sam kriv, i da sam se trebao najaviti svoj dolazak, ali pored mene bila su jos dva momka koja su dosli namjenski iz drugih gradova kako bi uradili gasne amortizere.
Tako da, Milose, ako se odlucis za Novo Pak i saradnju sa njima, dobro vodi racuna o ovome kako sam ja prosao.

Cjenovnik usluga:

Èišćenje dpf za putnicka vozila 275 km

Ciscenje dpf sa demontazom i montazom kategorija 1- 300 km, kategorija 2 - 340 km

ciscenje terenog i autobus programa 496 km

ciscenje katalizatora kategorija 1- 150 km, kategorija 2-200 km
Ovo je u rangu cijena kao sto je kod nas u Bl, kod Mise. Nesto je malo jeftinije, nesto malo skuplje, ali je to sve u tom nivou cijena. Samo sto se kod Mise ne donosi DPF odvojeno od katalizatora, nego taj sklop ide zajedno.

Ostavio auto juce u 9h,gotovo bilo u 12h!prljav fap bio i nije se moglo regeneracijom ocistiti nego su morali skinuti i prati!dalje stvarno ne znam jer nisam ulazio tamo,mogu samo reci da je rezultat nevjerovatan i da auto ide kao da je na elektricni pogon
Drug, ovlasteni servisi ne rade tzv "pranje" DPF filtera. To sto je tebi uradjeno je sigurno nesto sa sprejo kako bi se izazvala prisilna regeneracija. Pranje DPF-a zajedno sa pripremom, pranjem i susenjem u zavisnosti od zacepljenosti treaje izmedju 5-6 sati. Naravno, da doneses DPF skinut sa auta.
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Jbg, baš si imao iskustvo sa tim Novopak-om. Èine se kao ok firma na sajtu, ali eto nikad ne znaš šta ćeš naći.

Ja sam njih razmatrao za jače liftere za gepek, ali sam odustao od toga.

A za ovo što tebi treba, ne znam što si išao kod njih, možeš iskoristiti lifter od maltene bilo kojeg auta, bilo koji koji odgovara dužinom.
 

mladenbl

New member
Pa da, na web-u se bas cine kao uredna i odgovorna firma, ali kao sto i sam kazes, ne znas nikada na sta ces da naletis :D

A za ovo što tebi treba, ne znam što si išao kod njih, možeš iskoristiti lifter od maltene bilo kojeg auta, bilo koji koji odgovara dužinom.
U tome i jeste problem, ne znam koja mi duzina i jacina treba, da to znam, mogao bi to naruciti sa ebay ili potrziti sa nekog drugog auta koji ima na otpadu.
Sta ti mislis koji bi odgovarao gasni amortizer za haubu?
 

Doomsday

U prolazu...
A moglo bi se to odradit Grunf metodom...



:D

Znači, nađeš gdje bi 'zakačio' lifter, na jednoj i na drugoj strani amortizera...

Onda lako izmjeriš kolika bi bila maximalna vrijednost izvučenog amortizera, i ostaviš koji cm mogućnosti pogreške, tj. računaš koji cm manje, da je ne digneš previše...

Onda odokativnom metodom ilitiga 'metodom srljanja' otprilike procjeniš poziciju točke prihvata od strane od haube kad je hauba zatorena i izmjeriš, pa tako imaš vrijednost kad je amortizer u stlačenom stanju... I tu uzmeš koji cm manje, ako ga ne stlačiš do kraja je puno manji problem nego ako ga ne možeš dovoljno 'skratiti' prilikom zatvaranja...

Naravno, uzmeš u obzir kako će se te krajnje točke kačit i koliko to dodaje na izmjereno, te hoćeš li imat prostora za amortizer pod haubom kad ju spustiš...

Sad, kolika snaga, to je možda malo manje zgodno izračunat, ali ako nađeš ove gori parametre, montiraš i slabo je te ne funkcionira OK, bilo bi dobro da si našao mjesto tako da i sa druge strane možeš isti takav montirat, pod pretpostavkom da bi 2 komada morala ipak nekako dignut tu haubu...

Ako ne može identičan na drugu stranu, onda Grunf metodom opet izmjerit kakav i gdje bi mogao stat na drugu stranu, pa potražit takav, ako bude potrebe... Je malo igranja, i malo na slijepo, ali moralo bi funkcionirat...

Valjda...

:D
 

Milosh

Test
Evo sve ti je Dooms objasnio, slažem se s njim. Tu je najteža stvar izmjeriti dužinu amortizera kad je zatvorena hauba, jer se ne može prići, ali dalo bi se i to.

Samo bih malo ispravio i dopunio Dooms-a:

po meni je silu najlakše izmjeriti. Za razliku od liftera gepeka, čija je uloga da gepek sami otvore iz zatvorenog položaja, lifter haube ne treba da je sam otvara već samo da je drži otvorenom. Na predviđeno mjesto kačenja liftera na haubu, sa druge (gornje) strane haube (a na identično mjesto) zalijepiš neki vakuum držač. Možeš držač za telefon, to je najlakše naći, samo da je dovoljno jak. A zatim za njega zakačiš digitalnu vagu za prtljag i onda otkačiš haubu i dižeš je povlačenjem za vagu, i pratiš silu kako se mijenja. Najveća sila (težina u kg x 10 = sila u N) će biti vjerovatno na samom početku, a ti onda uzmeš tu najveću izmjerenu silu i umanjiš je malo, a da i dalje bude malo veća od sile potrebne da je drži u podignutom položaju.

Ovo ti treba ako već nemaš:

https://www.aliexpress.com/item/Meterk-Portable-50KG-10g-Digital-Luggage-Scale-LCD-Electronic-Hanging-Pocket-Scale-Weight-Balance-Data-Hold/32839242624.html
 

Profiler07

Well-known member
Mene zanima da li je to ikako bilo bilo moguce naruciti u dodatnoj opremi???ako jeste zasto onda ne ganjas po otpadima ili pak vidjeti koliko kosta nov???ako nije bilo u dodatnoj opremi zasto raditi nesto sto i sam proizvodjac nije predvidio(ovo te citiram za skidanje FAP-a jer si takvog misljanja) :p
 

mladenbl

New member
Mene zanima da li je to ikako bilo bilo moguce naruciti u dodatnoj opremi???
Ovo se nije moglo naruciti u dodatnoj opremi. To sam provjerio jos davno, jer sam imao u planu da narucim originalni Citroenov i ne bih razmisljao o ovome. Prva generacija C5 ima fabricki ugradjene gasne amortizere za podizanje haube.
Sto se tice ovog drugog dijela, ovo je stvar estetike, jer mi je mnogo ljepse kada se hauba otvara pomocu ovih gasnih amortizera nego sa onom sipkicom :D

Znači, nađeš gdje bi 'zakačio' lifter, na jednoj i na drugoj strani amortizera...

Onda lako izmjeriš kolika bi bila maximalna vrijednost izvučenog amortizera, i ostaviš koji cm mogućnosti pogreške, tj. računaš koji cm manje, da je ne digneš previše...

Onda odokativnom metodom ilitiga 'metodom srljanja' otprilike procjeniš poziciju točke prihvata od strane od haube kad je hauba zatorena i izmjeriš, pa tako imaš vrijednost kad je amortizer u stlačenom stanju... I tu uzmeš koji cm manje, ako ga ne stlačiš do kraja je puno manji problem nego ako ga ne možeš dovoljno 'skratiti' prilikom zatvaranja...

Naravno, uzmeš u obzir kako će se te krajnje točke kačit i koliko to dodaje na izmjereno, te hoćeš li imat prostora za amortizer pod haubom kad ju spustiš...

Sad, kolika snaga, to je možda malo manje zgodno izračunat, ali ako nađeš ove gori parametre, montiraš i slabo je te ne funkcionira OK, bilo bi dobro da si našao mjesto tako da i sa druge strane možeš isti takav montirat, pod pretpostavkom da bi 2 komada morala ipak nekako dignut tu haubu...

Ako ne može identičan na drugu stranu, onda Grunf metodom opet izmjerit kakav i gdje bi mogao stat na drugu stranu, pa potražit takav, ako bude potrebe... Je malo igranja, i malo na slijepo, ali moralo bi funkcionirat...

Valjda...
Hvala ti puno na ulozenom trudu i objasnjenju kako da uradim ovo. Vec neko vrijeme kontam kako da uradim ovo. Ovih gasnih amortizera ima bas na dosta mijesta da se kupe, samo moram da znam koja mi jacina treba. Tako da se moram malo pozabaviti sa ovim. Znam da nije nuklearna fizika da se to uradi i napravi.
 

poginaldo

Active member
dovoljan je jedan, poklopac prtljaznog prostora je puno tezi zbog stakla

ali da ne plamudimo sacekajmo da milosh ode u novo pak i vidimo sta ce se desiti :p

javise li se ikako mladene, jesi li im punf pant hiljadu mu dabrova iz darkvuda sve po spisku
 

mladenbl

New member
javise li se ikako mladene, jesi li im punf pant hiljadu mu dabrova iz darkvuda sve po spisku
Javio se Sasa sinoc, kaze zaboravio da je imao zakazane i dogovorene termine :D Toliko sto se tice ozbiljnosti :D
Ponudio mi je besplatne gasne amortizere za auto, u znak izvinjenja.
Naravno, dok sam cekao na odgovor iz Novopak-a nasao sam zamjensku alternativu, tako da cekam danas ili sutra da mi se potvrdi da li postoji mogucnost da se naruce originalni Citroenovi gasni amortizeri.

Ako nekome budu trebali gasni amortizeri iz Novopak-a, ovo je ponuda sa cjenovnikom ( cijena po komadu ) za Citroen vozila:



Prva cijena posle sifre je cijena gasnog amortizera za haubu ( naravno za modele koji imaju ) a druga cijena je za gasni amortizer za gepek.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh