Citroen C5 X

zerocoolos

New member
Što se SUVova tiče, moja iskustva iz prve ruke bi bila:

+
-olakšan ulazak i izlazak iz vozila
-udobna povišena pozicija vožnje
-puno bolji pregled ceste
-prostraniji su od nižih vozila sličnih gabarita
-pravilan otvor prtljažnika, podnica u ravnini otvora, i sve to na ugodnijoj visini, bez potrebe za saginjanjem kod utovara/istovara
-praktičniji za po gradu od klasičnih limuzina/karavana, nema problema s trotoarima, i bez straha po rupama i policajcima
-udobni na autocesti, odlični za duža putovanja
-nisu za off-road, ali nema straha na neasfaltiranim putevima

-
-ne paše im brža vožnja na manjim zavojitim cestama, tu se muči auto i vozač
-veća potrošnja od limuzina/karavana iste klase (mada ništa strašno, primjer dizel od 200ks u 2t SUVu je na 8l, 115ks u 1,6t je na oko 6,5l prosjeka)
-dosadni komentari o pimpekima

U biti se filozofija Citroena dosta podudarala s mnogim karakteristikama SUVova.

A ti crossoveri mogu biti samo bolji za svakodnevnu uporabu, ako iskombiniraju najbolje iz dva svijeta. Iskreno, po meni je ta tendencija tržišta ka crossoverima, SUVovima prirodan povratak na staro.
Kroz povjest je većina vozila bila konstruirana sa mekšim i višim ovjesom, viša pozicija sjedenja... tek je krajem prošlog stoljeća postalo moderno da ''normalni'' hatchevi, limuzine i karavani imaju tvrđi i niži ovjes, bolji handling, profilirane niske tvrde siceve...

Citroen nema što tu tražit...jasno je koje vrijednosti oni zastupaju. I u tu se priču danas odlično uklapaju crossoveri. Po meni je to prirodan smjer razvoja marke.
Uh bas se ne bih slozio u nekim stvarima s tobom. Vozim svaki tjedan Kia Sportage 2012, vozio sam Citroen Crosser, vozio se u Bmw X6 i ne znaš koji je tvrđi i neudobniji na dužu vožnju (200+ km u jednom smjeru), svaki puta mi leđa otpadaju (jednom sam išao do Poznana 1250km u jednom smjeru sa Sportageom i jedva hodao sljedecih par dana). Što se tiče potrošnje (govorit ću tu o Sportageu i Crosseru), pa to nije normalno na autocesti (razlika je preogromna), čim ih voziš više od 130 oni gutaju gorivo, Crosser troši preko 20 na 160, Sportage nekih 18 na 160 pa si ti misli... Pogotovo ako C5 limuzina troši nekih 6 na tim brzinama, a razlog je baš visina tih vozila i prevelik otpor koji stvaraju, ovo sve govorim je sam ja bio taj koji je tenkirao i koji tenkira u te aute pa znam koja je njihova realna potrošnja (Sportage je diesel, crosser je benzin prerađen na plin).

Što se tiče mjesta unutra, ja još nisam vidio neki Suv/Crossover koji ima više mjesta na sjedalima, već samo u prtljažniku.

Uglavnom, nadam se da Citroen neće prebacivati C5 u neku drugu klasu, kao limuzina je pravi pogodak.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Evo i mene su na zadnjem autu bolila leđa skoro tjedan dana na dužim relacijama dok nisam pogodio kako namjestit sic. Svaki auto pita drugačije... u ovom slučaju sam morao s naslonom dosta uspravnije nego na C3. Nisu auti sigurno konstruirani tako da bole leđa, to se ne sekiraj...
A potrošnja... Crosser sa predpotopnim 2.4 benzincem ima očekivanu potrošnju, dok je Sportage vjerovatno u kvaru, ako nije do vozača. 1.7 ili 2.0 dizel?

Prostor na sjedalima dosta fluktuira među limuzinama srednje klase... C5 i Mondeo recimo se mogu mjerit sa bilokojim SUVom srednje klase, al uzmi kakvu 3ku ili Insigniju i odmah se situacija mijena. Kod SUVova ima manje razlika, svi po klasama imaju više manje isto mjesta.
Al evo baš si spomenuo dva SUVa koji su po tom pitanju najgori u svojim klasama.... mislim da je od Sportagea i C3 prostraniji iznutra :D
 

zerocoolos

New member
Evo i mene su na zadnjem autu bolila leđa skoro tjedan dana na dužim relacijama dok nisam pogodio kako namjestit sic. Svaki auto pita drugačije... u ovom slučaju sam morao s naslonom dosta uspravnije nego na C3. Nisu auti sigurno konstruirani tako da bole leđa, to se ne sekiraj...
A potrošnja... Crosser sa predpotopnim 2.4 benzincem ima očekivanu potrošnju, dok je Sportage vjerovatno u kvaru, ako nije do vozača. 1.7 ili 2.0 dizel?

Prostor na sjedalima dosta fluktuira među limuzinama srednje klase... C5 i Mondeo recimo se mogu mjerit sa bilokojim SUVom srednje klase, al uzmi kakvu 3ku ili Insigniju i odmah se situacija mijena. Kod SUVova ima manje razlika, svi po klasama imaju više manje isto mjesta.
Al evo baš si spomenuo dva SUVa koji su po tom pitanju najgori u svojim klasama.... mislim da je od Sportagea i C3 prostraniji iznutra
Nemoj tako, ipak su Sportage proglašavali autom godine u hr, ustvari je najgori auto kojeg sam vozio, što se tiče potrošnje sve je normalno pri većim brzinama (tako kaže ovlašteni servis).
 

diegos

Well-known member
Ja znam za peugeot 3008 da mi baš i nije udoban na zadnjem sjedalu, nikako nać neku dobru poziciju... Prednja su super, radilo se o putu od 1500km/15h. Ali što se mjesta tiče, ima sasvim dovoljno (nas 5 i 800km bez problema). Za druge aute u toj klasi ne znam, nisam probao :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ovlaštenima ne vjeruj ni kad darove nose. Sportage s tom potrošnjom je definitivno u kvaru... nemože ispravan Spotrage trošit preko 50% više od većeg Sorenta sa 2.2 dizlom. Nema šanse.

Al sve u svemu yebeš SUVove... makar budućnost bili.
 

vborovic

C5 modifikator
Jedna od stvari koja mi se u USA sviđa, za razliku od nas: ova snimka posluži kao odličan dokaz, bez ikakve rasprave o tome da nije snimala ovlaštena osoba ... čovjek je (koliko sam uspio pročitati) uhićen, optužen za pokušaj ubojstva opasnim sredstvom (vozilo), vandalizam i možda još koju "sitnicu" ... završio u zatvoru uz jamčeivnu od $30.000 ... case closed ... :cool:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa i nema, da... al novinari ko novinar su zavrtili priču, malo izmislili, malo lagali, pljuc srać i napaljena ekipa već priča o novom C5 u 2017. :D Francuzi bar još stavljaju upitnike po člancima, al ovi što ih prepisuju na druge jezike mjenjaju upitnike sa točkom. No drago mi je vidit da je neprežaljen čim svi skaču na prvu loptu.

Šta je bilo... Citroen je predstavio navedeni koncept, koji službeno nema nikakve veze s C5, već generalno predstavlja tehnologije i smjernice za budućnost. No eto, novinari udrili sa sto pitanja o C5ici, makar ona nije bila tema.
Gospon Picat je samo diplomatski rekao Nous devons la réinventer, moraju ga izmislit... Èovjek je htio vratit pitanja na koncept, pa je u istoj rečenici nastavio o njemu i nije se vraćao na C5.

Nači po već koji put, službenog nasljednika C5ice još uvijek nema.

No da ja malo zakuham, sa pola godine starom službenom informacijom koja još uvijek važi - krajem 2018. ili početkom 2019. u Rennesu kreće proizvodnja Peugeota 5008 (više SUV, poput novog 3008) i njegovog Citroenovog pandana.
E sad... u vezi tog modela se iz Citroena ne izjašnjavaju jasno što će bit, monovolumen, SUV... spominju neke twisteve i kemije, ali svakako neće biti klasična limuzina/karavan D segmenta.
Tu može biti misao vodilja novi Espace, ili još bolje (ili gore) evolucija i rast koju je doživio C3.
Uglavnom, ja se nebi iznenadio kad bi taj auto nosio ime C5, neki tračevi su to i najavljivali...
 
Na vrh