Citroen C5 X

mario35zg

Vozaè citroena c5
Pa jel netko zna kako če izgledati novi C5?!
Prošlo je punih 8 godina od prethodne serije, a o novom još nikakvih informacija.
Jel ima netko kakav konkretan link da se vidi izgled i karakteristike novog C5?
 

vborovic

C5 modifikator
Ne 100%, postoje 3-4 dizajna od kojih ni jedan nije blizu nekakve potvrde da bi upravo to moglo biti to, odnosno C5 III (navodno X8, odnosno Mk4, kako ga tko već klasificira)
 

Cutac

Prèkaroš
Ako je to istina, šansa da opet kupim Citroena(a da nije oldtimer ili XM) je ravna nuli. Beton.

Ne mogu riječima izraziti koliko su meni crossoveri debilni auti. Apsolutno beskorisna ružna govna, da budem precizniji.
PreSUV-ovski za cestu, prenesposoban za teren, nemaju nešto previše mjesta, apsolutno fulana kategorija.
Ne znam zašto ljudi preferiraju ogromne beskorisne kvazi terence naspram limuzina, hatcheva i karavana.
Jel im pimpek toliko mali ili što?
 

markan1000

Well-known member
u ovom svom živopisnom napadu si sam dao razlog zašto se citroen (vjerojatno) okreće na ovu kategoriju. tebi se ne sviđa, ali ljudi to preferiraju. ti si jedan, a ljudi je puno više. ne sviđaju se crossoveri ni meni, ali ima puno više ljudi kojima se sviđaju... kraj priče
 

mamut

C5
Donator foruma
šteta za C5 ako se mene pita, baš je ono pojava na cesti već punih koliko, 8 godina? stvarno nisam naišao da se nekome ne sviđa, i još ga hrvat dizajniro :D

tak da se nadam da će ga ostavit u sadašnjem obliku uz blagi redizajn
 

Cutac

Prèkaroš
Markane, nažalost je tako da se svima sviđaju(ne znam jel ljudi žele pratiti trend ili im se stvarno sviđaju), a isto je žalosno što Citroen, firma koja je prije označavala luksuzne limuzine i hatcheve, kompletnu ponudu pretvara u crossovere.
To nek Pežo u grupaciji radi, oni i ovako imaju hrpu tih nabreklih šminkera, a Citroen nek se drži limuzina.

C5 da podignu, daju mu grbu i stave one plasične lajsne na blatobrane? Pa to nije C5.
I još da ne pričam o tome kako su crossoveri skupi.
 

Dalibor

Dado Tornado
podizanje šasije C5 je potencijalno dobra ekonomska logika.

C5-ica nije prepoznatljiva na tržištima gdje je citroen prisutan,
a istovremeno njenim podizanjem u SUV dobilo bi se tržišnog takmaca u popularnoj niši,
u kojoj bi citroen morao nalaziti rješenja kroz suradnje sa drugim markama.

na ovaj način i mi koji volimo popratiti citroen,
mogli bi dobiti model u potpunosti (ili pretežito) razvijen u citroenu,
sa vrlo vjerojatno i novom varijantom federiranja koju citroen razvija.
 

vborovic

C5 modifikator
od naprijed nemogu skužit dal mi c4 ili c5 ide u susret
Tak dugo dok ne misliš da ti dva motora idu u susret je dobro ... :D

Citroen se probao SUV-ovima približiti sa Cross Tourerom, totalni promašaj (jako specifičan i skup auto, a jako malo se dobije u odnosu na "klasični" karavan sa hidro ovjesom) gledajući prodaju ... to kaj ima vizualno pojačane odbojnike i zaštićeno podvozje (ovo drugo si svaki sam može riješiti za 100-200 €), te 2,5 cm veći razmak od poda (ako i toliko) je preslab razlog zašto bi se netko odlučio za njega
 

webchief

New member
Nazalsot slazem se sa Cutac, ni ja nisam ljubitelj tih vozila.

Ali kao sto kazete ljudi ih vole, jer su ljudi prestali vodati zenu i djecu, nego vodaju kucice i macice, pa im prostor nije bitan, sa ceste ne silaze, i onda je bitno samo da je "veliki" i da ima parking senzore jer nemaju pojma parkirat. jbg

izvinjavam se na negativnosti, ali tako je :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Što se SUVova tiče, moja iskustva iz prve ruke bi bila:

+
-olakšan ulazak i izlazak iz vozila
-udobna povišena pozicija vožnje
-puno bolji pregled ceste
-prostraniji su od nižih vozila sličnih gabarita
-pravilan otvor prtljažnika, podnica u ravnini otvora, i sve to na ugodnijoj visini, bez potrebe za saginjanjem kod utovara/istovara
-praktičniji za po gradu od klasičnih limuzina/karavana, nema problema s trotoarima, i bez straha po rupama i policajcima
-udobni na autocesti, odlični za duža putovanja
-nisu za off-road, ali nema straha na neasfaltiranim putevima

-
-ne paše im brža vožnja na manjim zavojitim cestama, tu se muči auto i vozač
-veća potrošnja od limuzina/karavana iste klase (mada ništa strašno, primjer dizel od 200ks u 2t SUVu je na 8l, 115ks u 1,6t je na oko 6,5l prosjeka)
-dosadni komentari o pimpekima

U biti se filozofija Citroena dosta podudarala s mnogim karakteristikama SUVova.

A ti crossoveri mogu biti samo bolji za svakodnevnu uporabu, ako iskombiniraju najbolje iz dva svijeta. Iskreno, po meni je ta tendencija tržišta ka crossoverima, SUVovima prirodan povratak na staro.
Kroz povjest je većina vozila bila konstruirana sa mekšim i višim ovjesom, viša pozicija sjedenja... tek je krajem prošlog stoljeća postalo moderno da ''normalni'' hatchevi, limuzine i karavani imaju tvrđi i niži ovjes, bolji handling, profilirane niske tvrde siceve...

Citroen nema što tu tražit...jasno je koje vrijednosti oni zastupaju. I u tu se priču danas odlično uklapaju crossoveri. Po meni je to prirodan smjer razvoja marke.
 

Hrvoje Marin

Active member
Stari je vic da je Cheeroke Jeep dobar jer gajbu pive ne moraš spuštati, nego samo ravno u prtljažnik, i da zato u US , Cheeroke voze starije žene i ostala ekipa koja ima probleme s leđima. Ovo sa potrošnjom ne stoji, većina kod nas odustaje od velikih SUV.a zbog potrošnje di je min 12l/100km dizela.

U pogledu sigurnosti, SUV je sebičan, kod frontalnog jel ti ostaneš živ ali pobiješ ove druge ako nisu u SUV-u, o pješaštvu da ne pričamo, di je npr glava 8.godišnjaka ? No opet, krene li 2t visoke mase klizati na mokrom, na brzinu krunica i ništa više.

a tek pare, friški primjer, mlada obitelj, megan karavan ili captur, naravno captur, moda jel.
 
Na vrh