Citroen C5 X

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ako nije trač, ;) to je fantastična vijest.
Pročitao na njemačkom forumu.
A kada su Nijemci lagali? :grin:

Dok nema službene objave, nećemo znati...

Slažem se.
Citroen bez hidraulike NIJE Citroen.
Ja bih to preokrenuo u VELIKI Citroen bez hidraulike nije Citroen.
Sa malim Citroenima sam isto bio super zadovoljan, ali veliki mora biti hidrauličar.

Živi bili pa vidjeli jer je onu famoznu peticiju za nastavak hidraulike do sada podržalo svega 5000 ljudi :(
http://www.mesopinions.com/petition/autres/contre-abandon-psa-systeme-hydropneumatique-citroen/11030

Kako je krenulo, morati ćemo pokupiti sve dobre C6, C5, XMe, CXe...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Evo malo novosti... već i ptice na granam znaju da je hidraulika prošlost, al uz nju, to bi mogao postati i sam model C5.

U jučerašnjem intervjujuju šefica Linda je potvrdila dolazak novog modela C5, ali za sad isključivo za Kinesko tržište. Proizvodnja i prodaja u Europi se za sad ne planira.
 

Dalibor

Dado Tornado
dolazak novog modela C5, ali za sad isključivo za Kinesko tržište.
kinezi obožavaju limuzine sa velikim prostorom za noge straga, zbog toga je većina limuzinskih modela rastegnuta zadnjih godinu dvije ili obavezno postoji "L varijanta", L kao longy wheelbase
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa i nije stvar u kupovnoj moć, koliko u ukusu. Europljani mjenjaju limuzine srednje klase za SUVove.
 

markan1000

Well-known member
slažem se s ivanom, a ono limuzinskog tržišta što je ostalo čvrsto drže nijemci. razvoj jednog automobila kao što je c5 nije nimelo jeftin, i tu ne smije biti nimalo greške u krivoj procjeni tržišta. očito je PSA prosudio da je trenutno 508-ica (i dijelom DS5 kojeg se ne smije zaboraviti dovoljna za borbu s nijemcima na europskom tržištu, a c5 ide u kinu gdje citroen snažno raste...
 

vborovic

C5 modifikator
a c5 ide u kinu gdje citroen snažno raste
A zašto raste, zato jer kinezima raste kupovna moć, i žele nešto bolje od vlastite auto industrije, okreću se zapadnom tržištu, i očito im je Citroen jako zanimljiv kao marka (a Citroen-u to tržište - DS9, Metropolis, C4 Limuzina i sl. koji su uglavnom radi njih i razvijeni)
 

markan1000

Well-known member
mislim da su prvenstveno u pitanju pitanju ukus i trendovi, ali naravno da bez kupovne moći ništa ne ide. i meni se sviđa c5, ali džabe mi je to kad ga nemam s čim platiti :D
 

Dalibor

Dado Tornado
citroen kroz razne joint venture je u kini još od 1992., ima gro taxija po kini koji su citroeni s drugačijom značkom, još je CX bio premium taxi u kini

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Hrvatski mediji sa tradicionalnim pravovremenim reagiranjima... preporučam newsnow platformu za zainteresirane
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Newsnow ponavlja vjesti sa više izvora, neki kasne neki ne... al ako se redovito prati...

Ovaj intervju sa Lindom Je mislim tjedan dana star. Tavares je sam prije koji mjesec rekao istu stvar. A "neslužbeno" se već dugo zna da je hidraulika prošlost.

Inače se identičan sistem nastavlja proizvodit u Francuskoj i ugrađivat u Rollsa :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
biće C5 i dalje vrhunski udoban auto jedino se više neće dizati i spuštati.
Citroen u svim svojim segmentima ima udobnost sa i bez hidraulike.
Naravno osim u slučajevima gdje se stavi max felna i min guma pa osjetiš svaki dre.. sa ceste. Ali tu nije proizvođać kriv već vlasnik vozila.:grin:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Što se samog naziva tiče, Citroenova nomenklatura sad ima određenu vrijednost, ne vežu se nekakve negativne konotacije uz konkretna imena kao što su se vezala uz Lagunu. Po meni ju nema smisla odbacivat, jedino proširivati kao što i čine.

S druge strane novi model C5 dolazi, za zainteresirana tržišta. A ako se trendovi u EU promijene, lako ga prebace i prilagode, pošto gotov proizvod imaju.
Treba imati na umu da bi se tim činom i napravila konkurencija unutar PSA - modelu 508 - koji trenutno ima, usporedno s Lagunom i C5, fantastičnu prodaju.

Renault je u malo boljoj financijskoj situaciji, i ima mogućnost otić u gubitak da bi radi prestiža imao limuzinu u Europi.
 

vborovic

C5 modifikator
Koncepti i budući modeli ... moje greška ako nisam otvorio temu C5 2,5 ... ali s obzirom na to da se ovdje raspravljalo i o hidraulici, zato sam ovdje i naveo članak ... očito su odlučili još malo produljiti agoniju oko toga sa ovim "redizajnom" ... :D
 
Na vrh