Citroen C5 Hidraulika vs Klasika

track

Active member
Pardon sto otvaram temu za temom al odlucio sam se za C5 i sad se izbor suzava. Zadnja je dilema ici na hidrauliku ili na klasicne opruge. Vidim da jos nije nitko slicnu sumu situacije napravio pa mozda jos nekome pomogne ovo pitanje da eventualno razbije predrasude kod ljudi koji misle da je to nesto svemirsko i da se kvari non stop, kosta previse itd...

C5 II 2.0 HDI 163 KS (od 2011)
Koliko odrzavanje hidraulike kosta u odnosu na klasicne opruge?
Recimo da jednom godisnje odem na servis napraviti sve sto je potrebno da me auto ne ostavi na putu tokom godine (oko 20 000 km), znaci idu ulje, filteri i sve kako mora ici jednom godisnje. Iznimno je bitno da se auto ne kvari tokom godine i na jednogodisnjem servisu se radi sve potrebno da tako bude.

Sto bi sve sa hidraulikom trebalo napraviti na tom jednogodisnjem servisu i koliko to kosta?

Svako koliko su propisani neki "veci" servisi na hidraulici?
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Licno, presrećan sam sto mi auto ima klasicne opruge. Niti vazdusno, niti hidraulicno. Znam da je jako skupo, tako da, gledao sam da zaobridjem to.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Nemas neku univerzalnu godisnju cifru! Sve ti je od auta do auta, osobe do osobe... Ako ces mjenjat sve sto bi 'trebalo' na odredjenim km, sto velika vecina ne radi, osim nas par *udala, moze se tu nakupit fina svota! Ja osobno u svog hidraulicara nisam ulozio kune u ovjes na predjenih 30ak tisuca, jer sve zasad radi odlicno! To su sve skupa u citroenu odlicno napravili, ne rade to od jucer..., sto ne znaci da me u narednom periodu nece opalit po dzepu :) A ostalo odrzavanje je prilicno skupo za nas standard! Podji samo od guma, da ne spominjem dalje.. ako ces kalkulirat najbolje hidrauliku zaobic, a ako zelis vrhunsku udobnost pomiri se stim da ces tu i tamo u minus na tekucem :D
 

Cutac

Prèkaroš
Uzmi hidrauličara i uživaj!
Ako imaš sreće, uzet ćeš dobar primjerak i biti bez briga, a ako nemaš, i lisnate opruge bi radile probleme.
 

Milosh

Test
Nisam stručnjak ali pišem ono što sam zaključio/pročitao čitajući ovaj forum i neke druge izvore.

Koliko ja znam, redovno održavanje hidraulike ne postoji, osim povremene kontrole nivoa ulja i eventualnog dosipanja, mada, ako je sve ispravno, ne bi smjelo da ga fali.

Od skupih kvarova koji se mogu desiti, najčešće se dešava da strada pumpa (nije jako često) i da procuri cilindar (to se desi najčešće usljed udarca od rupe, bankine i sl, ali i velika pređena kilometraža povećava šanse za to). Novi dijelovi u ovlaštenom su skupi, ali postoji puno polovnih na otpadima. Polovan cilindar mislim da je oko 250 € a ni pumpa sigurno nije više.

Kad se sve sabere i oduzme, kvalitetan i jaako udoban sistem koji treba malo paziti da bi onda dobro i lijepo služio. Kvarovi nisu česti a nisu ni nemogući za podnijeti zahvaljujući polovnim dijelovima.

Još jedna stvar koju trebaš uzeti u obzir, a to je koliko ćeš godišnje prelaziti km. Ako ćeš puno voziti, trebaš tražiti isključivo hidrauliku, to je moj savjet.
 

track

Active member
Pa evo, to sto ste sad nabrojali su po meni skroz razumni troskovi. Nista ultra skupo itd... Vozio bi oko 20 000 godisnje, grad:auto put - 40:60 i auto obi nekad moglo i ne palit se po par tjedana ako to ista znaci...

Za sad jos uvijek nisam naisao na neki veliki razlog protiv hidraulike...
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Tesko ce ti ovdje netko rec nesto lose na hidrauliku, taman ga ugrob otjerala :) Ako se premisljas, na vrijeme odustani! Takva auta uzimaju ljudi koji znaju sta hoce i u sta se upustaju! Provozaj se u jednom pa odluci!
 

track

Active member
Vozio sam i stvar je dobra iako meni konkretno nije presudna. Stvar je u tome sto ovih bez hidraulike bas i nema u ponudi rabljenih u DE.
 

Profiler07

Well-known member
Kao sto vec i znate imao samo hidraulicara stru tipu i kod mene je bio 6godina u vlasnistvu,presao sam licno sa njim oko 240000km i promijenio jednom ulje,manzetnu na zadnjoj bombi,prednju desnu bombu,zadnju lijevu bombu i par puta povratno crijevo...cuo sam da su pouzdani i ovi novi hidraulicari ali oni redizajnirni(zakoseni znak citroena)
 

pokra89

Well-known member
znas kako ide ona stara narodna:

citroen bez hidraulike,
ko pjevač bez muzike,
ko Rimljanin bez tunike,

ko ptica bez krila,
ko godina bez aprila,
ko doktor bez mantila,

ko selo bez crkve,
ko zec bez mrkve,
ko šuma bez bukve,

ko žena bez sisa,
ko auto bez servisa,
ko wimbledon bez tenisa,

ko avion bez pilota,
ko kladioničar bez kvota,
ko čovjek bez života!

e sad, glede same hidraulike, ja sam imao sreću da me zdesi najza:cenzura::cenzura::cenzura:aniji kvar-riknula pumpa. Razlog, nestručno rukovanje ljudi od kojih to ne očekuješ, iako ima tu i mojih grešaka.

Sam remont pumpe je bio 130eur, evo 10 mjeseci i 23.000km bez ikakvih problema.

Moj prijateljski savjet je da ako ces uzimat bez hidraulike da preskocis c5, jer po tome se i izdvaja iz mase.
 

Profiler07

Well-known member
Ne bih se slozio sa tobom,evo imam oba i sa i bez i razlika se primijeti ali nije ni ovaj za bacanje sto nema hidr,sta god da uzmes neces pogrijesiti samo ga odvezi u ovlasteni da se pregleda stanje amortizera,bombi,crijeva,rucna elektronska kocnica obvezno da se pogleda
 

Pavel

Lepi™
Kupljen sa 150-155.000km, sad ima preko 240.000 na satu, hidrauličar.

U tom periodu potrošio oko 80 kuna na ulje..

Eh da, platio sam promjenu cilindra i ostatak rada oko 2500-3000kn. Naletio sa 90kmh na rupu, i prednji lijevi kotač stradao. Guma prošla dobro, cilindar nije. Ja idiot, jer sam po šugavoj cesti tero ga preko đombi. :D

Inače da sam bio pažljiviji svega 80kn bi bili troškovi održavanja.

Puno sam čitao po forumima prije kupnje i nema tu održavanja.
Ili će vrisnuti pumpa :)cenzura::cenzura::cenzura:iga) ili ćeš ga zdrobiti u prometnoj/rupi ili tako nešto.

Inače samo ulje i eventualno senzor visine (300-400kn) iako većina senzor samo počisti i vrati i on šljaka dalje.
 

track

Active member
Pa evo konkretno, od ljudi koji hidrauliku nikad imali nisu slusam o troskovoma tipa par tisuca eura (ne na forumu ovdje)

Od vas par koji imate, najgori kvar moguci je pumpa, ako sam dobro razumio, i to kosta ispod 200 Eura.
Za sad jos uvijek ne vidim razlog za izbjegavat hidrauliku ako naleti bas dobar primjerak. :)

Model bi bio C5 2011 - 2015
 
Na vrh