Citroen c5 2.0 HDI melje kvacilo

ExOduS442xb

Racing
Kvačilo mi se čuje, auto normalno radi, ne trese, ne proklizuje. U leru kada kvačilo nije pritisnuto u autu je tišina, samo kada se pritisne čuje se kao da nešto melje.

Druk ležaj možda?

Ima 263 000 km, na njemu je sve originalno.
 

h5n1

Member
Goni to odma minjati. To se meni dogodilo pa mi kolega jedan kaže možeš tako vozit kolko oćeš nakon par dana proletija druk ležaj kroz korpu nasri ceste. Zamijena toga sa rukama ako se dobro sićan cca 2000kn Naravno zamajac je ovaj reka da triba isto prominit al kad je krenija vadit neke cifre od 7-8 tisuca kuna ja njemu "Nebude išlo" :) . tako da zamajac nije minjan auto od toga prošlo već 100000km bogu fala nikakvih problema.
 

Milosh

Test
Što se tiče ovog auta u temi (sa toliko km na satu), mijenjati druk ležaj a ne zamijeniti pri tome i kvačilo + zmajac (ako je plivajući) je po meni ludost. Kvačilo i zamajac jesu trošak, ali u tom poslu je i sama zamjena ogroman trošak.
 

h5n1

Member
Ma naravno da se kvaćilo mijenja komplet. Korpa, lamela, druk ležaj. Sve osim zamjaca i da plivajući je. Ali ako može izdržat još 100 tisuća nevidim ćemu minjanje dijela koji košta ko po auta.
 

ExOduS442xb

Racing
Naručio Luk-ov set za 1450kn,imam neki popust pa će izaći oko 1150kn ali nisam baš za mijenjanje plivajuceg ako ne treba. Vidjet ćemo što će majstor reći kada se skine. Kolega od oca ima isti c5, isto godište, isti motor na 300 tisuća je mijenjao set bez zamajca, danas auto ima 450 tisuća pa se nekako nadam ako nije on morao da neću ni ja. Znat ću uskoro.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Naravno da ne treba mjenjat zamasnjak, treba sacekat, na kraju kad ode ispasce opruge iz njega i poderat getribu, pa se onda mjenja skupa sa getribom sve u setu.
 

Milosh

Test
Plivajući inače odlaze na cca. 200 hiljada km ili prije, manje-više tako je na svim autima. Gledajući koliko km je auto prešao sa originalnim zamajcem, sudim da neće još puno izdržati.

Na mom bivšem autu plivajući je otišao na 230 hiljada, ali znam puno slučajeva gdje je na istom autu i motoru odlazio na 180 ili čak ranije. To sve zavisi od vožnje, ali po meni im je 250 hiljada krajnje vrijeme za mijenjanje.

A to za 450 hiljada mogu povjerovati, ali za klasični zamajac.

Uglavnom, nemoj unaprijed kupovati zamajac, ali zamoli majstora da procijeni u kakvom je stanju i budi spreman da odeš kupiti novi da se i on odmah zamijeni.
 

Profiler07

Active member
Ne moras ponovo ubacivati plivajuci,mozes ubaciti fixni koji je dosta jeftiniji a nema razlike u voznji i jos je prednost sto danas-sutra mijenjas samo set kvacila bez zamajca
 

Doomsday

U prolazu...
Ne znam, veliki zakretni moment, jak HDI motor, nije pametno ne stavljati dvomaseni, mogla bi getriba fino platit, pa eto problema...

A i ovaj je trajao 260 tis km+, pa mislim da ima smisla opet ga stavit, a ne možda morat mijenjat getribu jednog dana...

Ali to je samo moje viđenje koje ne mora bit i ispravno...

Valjda...

:D
 

Profiler07

Active member
Imao samo 307 sa 2.0 79kw i na 130000mi ode plivajuci,ubacim u njeg obicni koji je duplo jeftiniji bio i pregazim na njemu 160000km poslije sam ga prodao i ne znam sta je dalje bilo
 

ExOduS442xb

Racing
Radi se o dva različita auta prvi je C5 2.0 hdi iz 2002 a drugi je C5 2009 2.7 hdi da ne bude zabune.

Bilo bi interesantno da ovaj 2.0 ima 440nm heh
 

ExOduS442xb

Racing
Novi problem, mijenjali smo kuglu koja drzi triangl i za potrebe toga smo morali skinuti točak pa smo auto digli na najvišu razinu. Kada smo obavili zamjenu i vratili točak, upalio sam auto i spustio ga na razinu za vožnju kvačilo je počelo proklizavati, auto se malo gega ali kao da proklizuje, ne može se voziti, ne može krenuti pa mislim da su nešto zeznuli tog su set kvacila mijenjali, ima li netko ideju što bi moglo biti?

Edit: mjenjano je i ulje u kočnicama ali to meni trebalo biti povezano, sipali smo do kraja pa odzracivali i nadosipali, nije palo ispod danger crte, štoviše, cijelo vrijeme oko maxa
 
Posljednje uređivanje:

DS9

Active member
Ako je neko ulje, tipa transmisiono, došlo do lamele - onda će proklizavati. Zbog toga je morao da se menja set kvačila na mojoj c3ojci posle 50,000 km, jer je procureo stari/originalni semering (posle desetak godina) i ulje došlo do lamele, doduše ne previše ali dovoljno da proklizava. Sad, za c3 je ceo set oko 100 evra...
Nekada su majstori kuvali (u deterdžentu) lamele kada su kvačila bila preskupa, ali nisam siguran da bi to neko sada efikasno radio.

Kako god, šteta.
 
Posljednje uređivanje:

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Ako je kvacilo koje automatski nadomjesta zracnost, moguce je da garaza nije imala alat za montazu te vrste kvacila. Uglavnom steta, citav dan posla bacen u vjetar.
 
Na vrh