Razni problemi HDi dizela (gašenje, trzanje, slično)

iVar

New member
Re: HDI se gasi na leru

Automatic - zar mi ne bi izbacio "Service" lampicu da su dizne pocele da otkazuju?
Evo vozim ga vec koji dan ali nece bestija da se ugasi :) ali ok...ne zavaravam se da je problem rijesen ;).
 

iVar

New member
Re: HDI se gasi na leru

Evo da upisem i ovdje.
Ispostavilo se da je za gasenje auta u leru kriv EGR ventil koji je zaglavio u otvorenom polozaju. Tacnije motorcic na EGR je prestao raditi.
Zamjenjen sad za vikend u ovlastenom servisu i za sada nema problema.
Interesantno je da me je dio u ovlastenom servisu dosao skoro upola jeftinije nego li u par prodavnica autodijelova koje sam zvao.
Sve u svemu..problem rijesen.
 

gile

New member
U vožnji gubi gas

bok ekipo!
vozim c5 2010.g. U vožnji zna izgubiti gas, ali se ne gasi. Ima li to veze s fap filterom?
Isplati li se čistiti fap filter? ima li ko kakva iskustva?
 

charllie

Active member
Bok gile,imal sam isti problem na C5 1 2.0 hdi,zezal je a poslije i otiso mjerac protoka zraka.Comp nije cital gresku no skuzili smo ga zdrugim mjeracem(rabljenim) te zamenili.Meni se nalazil na crijevu zraka odmah iza zracnog filtera,probaj.:whistling:

ps. dobro nam dosel
 

filip2102

New member
gasenje prilikom zaustavljanja

Pozdrav ekipa, imam jedan problem pa me zanima dali se tko od vas susretno s istim.

Tijekom voznje kad stanem (bez obzira dali sam u leru ili u brzini) desava mi se da se auto ugasi, te da na instrument tabli trepti kontrolka za akumulator. Nakon toga bez problema upali iz prve, ali mi se cini da je slabiji na gasu (tromije ubrzava). Ne dogada se to cesto, ali s vremenom na vrijeme. Bio sam u servisu i sve su pregledali i kao kazu da je sve ok, te da kao razlog gasenja je "mozda" ne kvalitetno gorivo (da ima necistoca). Sad kad sam zadnji put tanko bio sam na Petrolu.

Molim vas za pomoc. Radi se o c5 (x7), 2012. godina, 2.0.
 

Pavel

Lepi™
Isti problem pred koji mjesec dana. Uzrok je bio filter goriva (stavili su mi nekakvo kinesko smeće) te mi je otpustila gumica ili brtva zraka (ulazio mi je zrak u motor i motor se gušio). Stručni termin ne znam, uglavnom to nekakvo crijevo spojeno na motor, dotok goriva ako sam dobro shvatio. Jer gorivo mi je curilo zbog brtve koja je otpustila a zrak je ulazio. U Driveu, kada bi stao, obrtaji bi pali, zatrzao bi i ugasio se. Tijekom vožnje nije dolazilo do izražaja ali je automobil bio dosta slabiji, tromiji. S vremenom ga više nisam mogao niti upaliti, čim bi okrenuo ključ, upalio bi se, zatresao i ugasio.

Ostala bi mi samo upaljena kontrolka od akumulatora.

Stavio original filter goriva, popravili to crijevo i nije bilo nikakvih problema.
 

nik13

New member
2.0 HDI kad je hladno gasi se dok se ne zagrije.

Dakle Nedavno je počeo jedan apsurdni problem, kad je niska temperatura motor se gasi na minimumu, i nemirno radi, dok se ne zagrije onda je sve u najboljem redu ostatak dana...očišćene dizne, promjenjen regulator pritiska, očiščen sistem, ali problem ostaje...i ne rješava se..ne želim mjenjat auto ali mislim da mi ne preostaje drugo.
Što napraviti.:shock:
 

charllie

Active member
Kolega naj biti lud,kakvo mijenjanje:mad:,te gremline bus rijesil.Potrazi malo po temama,mislim da je slican problem neko opisal,zezo ga senzor koji je ocitavo veliku minus temperaturu te slao kompu a bilo vani plus.;)
 

nik13

New member
Dakle, problem je čini se riješen, nakon dvoje bošista i 2700 kn bespotrebnih troškova, krivac je posuda filtera goriva, koja usljed hladnog vremena i stiskanja materijala pušta zrak u sistem i naftu van. Nakraju je iskustvo i dobra volja mehaničara otkrila problem koji u načelu nije bio niti extra skup.
Što se tiče mjenjanja, ako mi vozilo ne pruža osjećaj sigurnosti i pouzdanja, ja ga mjenjam, ali taj auto me oduševljava već jako dugo vremena i nemam ga želju mjenjati, pogotovo ako ovaj zahvat riješi problem.:)
 

ZlatkoC4

Well-known member
dosta puta bude tako banalan problem ali na žalost malo je majstora koji će poći i od predpostavke da sistem negdje vuće zrak pa isti provjeriti. ćesto posežu za tim da sve vade injektori čiste mjenjaju itd. a treblo bi krenuti s takim stvarim zadnje.

ali dobro je da si ti riješio svoj problem i ja vjerujem da je bio to uzrok problema na tvom odlikašu. ja sam sličan problem nekad imao na C3 1,4 hdi gdje mi je "majstor" htjeo mjenjati sva četiri injektora a na kraju problem bio u obična dva crjeva nafte koja su povremeno vukla zrak a koje je ćovjek i majstor sa voljom ustanovio prvo dijagnostikom i kad je dobio različie parametre ubrizgavanja i rada injektora onda je odmah došao na ideo da vidi pritisak sistema i onda ustanovio zrak da povremeno vuće i našo oštečenja na dva crijeva koja su nova sa rukama bili negdje oko 300kn:grin: i nidkad više nije bilo problema na tom autu.
ali ovo je dobro iskustvo za druge da mogu krenuti s pretpostavkom kod sličnih problema što sve može biti uzrok.
 

nik13

New member
Dakle moj dugogodišnji mehaničar je odlučio potrošiti vrijeme i naći uzrok, na kraju je to potrajalo jedan dan, sa tim da je krenuo od provjere svih crijeva, na krju kad je stisnuo pumpicu prije filtera goriva, to je propišalo na sve strane, hladno je doprinosilo tome da se plastika još više stisne i propušta više falšeg zraka, zato poslje prvog zagrijavanja motora više nisam imao problema.
Sada je problem riješen i to provjereno jer sam bio u ZG na -2 i motor je radio savršeno.
Ali glavno je da su mi dva bošiste uzeli 3000 kn, i ne riješili problem.

Dakle provjeriti kučište filtera goriva. Ako gorivo ide van, ili ako samo vriju balončići, to treba mjenjati odmah.
 

Pavel

Lepi™
Isto kao i kod mene. Automobil se gasio, pogotovo kad je hladnije. Na kraju filter goriva i nekakvo crijevo promijenili i bez problema od tada.
 

izubic

Member
FAP off?

Bok,

da li je itko micao FAP (DPF) sa HDI 163 motora?
auto ima sad 173kkm. prijašnji vlasnik ga je do 166kkm vozio 90% autoput, a ja ga sad vozim 90% lokal do 10km. nakon prvih cca 1000km "moje" vožnje kod prvog autoputa mi je bacio poruku "possible particle filter clogging, see manual" ili tak nešto. Nakon toga sam ga vozio 30ak km na cca 3000rpm, poruka je nestala i nije se više pojavila.
Kako su mi duže ture zbilja rijetkost, razmišljam o micanju cijelog FAP-a. Iz www.citius.hr sam dobio informaciju da kod njih cijeli zahvat košta 1500kn (mehanički i programski), da nakon toga ako je motor u redu isti ne dimi, ima ok ekotest i čak manje troši.

Tražim konkretna iskustva.

Hvala.
 

Milosh

Test
Bok,

da li je itko micao FAP (DPF) sa HDI 163 motora?
auto ima sad 173kkm. prijašnji vlasnik ga je do 166kkm vozio 90% autoput, a ja ga sad vozim 90% lokal do 10km. nakon prvih cca 1000km "moje" vožnje kod prvog autoputa mi je bacio poruku "possible particle filter clogging, see manual" ili tak nešto. Nakon toga sam ga vozio 30ak km na cca 3000rpm, poruka je nestala i nije se više pojavila.
Kako su mi duže ture zbilja rijetkost, razmišljam o micanju cijelog FAP-a. Iz www.citius.hr sam dobio informaciju da kod njih cijeli zahvat košta 1500kn (mehanički i programski), da nakon toga ako je motor u redu isti ne dimi, ima ok ekotest i čak manje troši.

Tražim konkretna iskustva.

Hvala.
Clan Poginaldo je to uspješno odradio na svom 2.0 HDI.

https://www.citroenforum.hr/139708-post6.html
 

era970

Member
Ubi me gasenje motora na leru.
I povremeno podrhtavanje obrtaja. Menjao filter goriva, cistio EGR i nista. Malo je bilo bolje, par dana, pa opet isto. Cini mi se da kad je hladnije vreme da se tad manje gasi na leru. Nekad danima nista, a onda me dan -dva zaludi sa gasenjem
 

Milosh

Test
Ubi me gasenje motora na leru.
I povremeno podrhtavanje obrtaja. Menjao filter goriva, cistio EGR i nista. Malo je bilo bolje, par dana, pa opet isto. Cini mi se da kad je hladnije vreme da se tad manje gasi na leru. Nekad danima nista, a onda me dan -dva zaludi sa gasenjem
Dijagnostika? Ima li zapisanih ikakvih grešaka nakon tih gašenja?
 

ExOduS442xb

Racing
Da malo aktiviram temu, C5 2.7 HDI lagano trza pri niskim okretajima na recimo 1500-1700 okretaja, ništa ozbiljno ali više zivcira. Što bi moglo biti? Problem je prisutan kada se vozi štedljivo sa laganim gasom, čim se vozi malo jace ne osjeti se. Vuče mi na dovod goriva tj dizne možda. Htio bih što prije reagirati da se mali problem ne pretvori u veliki.
 
Na vrh