Cijena radnog sata ovlaštenog servisa

-dominic-

Active member
Donator foruma
Potaknut skupljanjem ponuda primjetio sam ogromnu razliku u cijeni radnog sata servisa. Koliko ste u zadnjih godinu dana plaćali radni sat?

Imam ponudu od ukupno 4 servisa, neki se nisu javili, a neki nemaju mail pa ih nisam ni kontaktirao.
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Ja sam baš danas podigao auto iz ovlaštenog zamjena amortizera i ostalog vezano za amortizere sat je 30 Eur bez PDV-a
 

liberty

Well-known member
evo primjer (istina neovlaštenog za golfa)
materijal je bio oko 950 EUR, a rad oko 300 EUR (8 sati rada)

e sad....da sam putem interneta naručivao isti taj materijal došao bi me 200 EUR manje....ali tko će se zezati s time
a da li može: redovni servis + veliki servis s zamjenom svećica, kablova, bobine koja uključuje skidanje nekog kolektora (najteži dio), zamjena brtve poklopca ventila za manje od 8 sati rada

uglavnom....osim ovlaštenih i neovlašteni imaju potrebu zaračunavati satnicu po nekim svojim specifikacijama i smjernicama

e sad šta je najbitnije - da je čovjek zadovoljan s učinjenim i da su ugrađeni kvalitetni materijali
ostalo mi je manje bitno, no moram priznati da plus minus 200 EUR osjećam više nego ikada

evo vam primjer, nelogičnosti
sjednem na neki dječji rođendan, pizze u cjeniku od 7 do 11 EUR
i to je klasika, ništa pretjerano
ali....pivo "flaširano" 0,5 = 3,5 EUR, coca cola 0,25 3,0 EUR......pazite ovo....čaj + med + limun je 2,80 EUR.....ej 20 kn za čaj
na piću deru....5x su me pitali želim li što popiti, rekao ne hvala...budem izdržao do doma,,,


dakle, lupaju nas tamo gdje smo najslabiji - moramo jesti, moramo imati struju i odvoz smeća....jbg


ja u kafiće rijetko sjedam u zadnjih godinu-dvije i tu u odnosu na prijašnje 2x na kavu subotom + 2x na kavu nedjeljom ispada da uštedim bar 10 EUR tjedno, nekad sam kupovao tiskovina za ono što bi danas bilo oko 15 EUR/tjedno i eto uštede od 100 EUR mjesečno (nekad je bilo puno manje)

evo sad polako smanjujem i trošak pranja automobila barem što se tiće starijeg auta....uštediti će se 10 EUR mjesečno

itd


uglavnom, svugdje nas deru
a nekad kad sam s mercedesom (ne mojim) odlazio (2018.) u ovlašteni servis (ako ga možemo tako nazvati) čudio sam se da je cijena radnog sata čak 75 EUR, a ako dođeš nenajavljeno čak 100 EUR

mah...
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Sve stoji, ja već godinama ne servisiram u ovlaštenom općenito i većinom radim sam uz naručene dijelove.

No trenutno imam jedan glup kvar gdje mi na kraju ovlašteni ispada najbolji/povoljniji radi popusta od 30% na klub vrijedosti za traženi dio. Dio se može nabaviti jedino kao original(isparivač).
Kako je puno sati potrebno za izmjenu, gledam i sam gdje mi je najbolje. Iako satnica kod svih servisa je različita i to drastično kao i cijena. Od 5.3 pa sve do 14 sati. Iako su specifikacije drugačije, pa moguće da se time opravdava cijena popravka.
 

Cutac

Prèkaroš
Kad je liberty pokrenuo temu, ja sam sinoć za Pandu naručio ulje (SHU), filtere, diskove i pločice, za c4 diskove i pločice (prednje), filtere (osim ulja), sajle za ručnu, pola litre kočione i pločice za Hondu (4 komada). Sa motointegratora me sve izašlo 250 eura.
Dijelovi su TRW za kočnice, Mann filter ulja i Hengst/Purflux kombinacija ostalih filtera.

Ruke su džaba (osim ako se računa alat koji je već amortiziran). Posla ima možda 4 sata sveukupno.

Da jebe rak raka, to sve bi skupa ispalo blizu 1000 eura sa rukama.
Dizalica (Winntec) je oko 200 eura, podupirači (Winntec) su oko 50, preša za čeljusti je možda 15 eura bila, set alata (još uvijek koristim Lidl powerfix set, jedino je 1/4" račna dala svoje) je bio oko 80 eura, breaker bar cca. 50, ključ za filter ulja cca. 10 eura.
Uz to trebam bakrenu mast (cca. 10 eura tegla) i brake cleaner (ajde neka potrošim 5 eura, ali ne).

Znači cca. 400 eura "stalnog" alata, 15 eura potrošnog koji traje godinama.

Po meni, osim ako se baš odbija, nema smisla za neke sitne stvari davati auto majstorima.

A 35 eura sat za odvrnuti 10 šarafa, malo počistiti dijelove počistiti i podmazati i sve vratiti nazad? Po meni pretjerano.
 

liberty

Well-known member
sam mijenjati oba remena?
skidati kolektor s 1.6 BSE? - to iznenadi i iskusnije majstore jer skidaš dosta toga ne računaš da će neka od brtvi (9 čini mi se)trebati zamjenu

mogu shvatiti da netko zamjeni sam ulje, pa čak i rashladnu tekućinu, možda netko s više iskustva i kočnice
ali remenje i kolektor, zamjeniti kablove, modul bobina i sve to natrag posložiti i ugurati ispod plinskih injektora....pa ne znam baš
mislim znam ja ljude koji si sami mijenjaju na npr. yamahi fu6 sajlu kvačila
ali isto tako pouzdano znam da nemaju "grifa" tj. ni znanja ni iskustva novu sajlu zakačiti na zakačku koja se nalazi iza "šasije" tog motocikla i onda puste tako jer u biti sajla ni nema gdje plesati....no pravi majstor će to uspjeti napraviti i to će i napraviti - gledao, vidio, uopće nije lagano na osjećaj to napraviti, a mnogi ni ne znaju da ta zakačka postoji jer ju ne vide
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Pitanje satnice kod automehaničara, a i kod drugih uslužnih zanimanja danas je teško odrediti. Nije isto radi li taj majstor u fušu (bez obzira na nivo kvalitete koju pruža) ili ima obrt ili firmu sa svim pratećim davanjima. Također ima tu i specifičnog alata u vidu jedne ili više marki dijagnostika, treba i to amortizirati. Ako još ima i radnika, ne vjerujem da ga plaća manje od 1500 eura neto. Ja sam ranije (do prije 7-8 godina) radio el. instalacije u fušu i uvijek je to nekako ispadalo oko 15-20 eura na sat. Meni malo, klijentima previše.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Ajmo natrag na temu 😄

Ponuda od jednog servisa je 12 sati, a satnica 30+pdv, a od drugog je cca 6 sati uz satnicu 50+pdv. Druga dva nešto slično ovome.

Poanta je da je ponuda jedno, uz naglasak jednog da je moguća drugačija cijena nakon rastavljanja. Tako da me lako jeftinija ponuda ispadne skuplja.
Ima još drugih stavki koje su možda uračunali u tih 12 sati, dok su ovi to stavili zasebno.
 
Na vrh