Ima li netko iskustva sa gore navedenim načinom čišćenja motora (DPF, EGR...), isplati li se???
Kod:
http://noncarbon.eu/noncarbon/proces-dekarbonizacije/
Ovo je reklama za čišćenje sa tzv. HHO plinom. Poznato je da HHO dovodi do izgaranja garezi u motoru, ali za to je potrebno preći desetine hiljada km sa ugrađenim HHO sistemom koji stalno dozira HHO gas u usisnu granu (ne u gorivo, to je pogrešno napisano na sajtu).
Ovo pišem iz ličnog iskustva sa HHO sistemom kojeg sam imao ugradjenog u autu.
A inače, nema šanse da se motor može time ocistiti za 40 min.
To je čista prodaja magle, i to konkretno HHO magle.
Trebalo bi to stavljati na benzinske sa captionom "Vožnja bez da se stisne gas".
Slažem se!
Ekologija je tu najveći krivac, recirkulacija ispušnih plinova. Tj. udisanje vlastitih prdaca da drugima ne smrdi
Tako je, smrdljiva istina.
Od 1500-4300 ovisno o potrebi.
Takodje i ja. Prije ovog benzinca sam imao tri dizela i nikad ni sa jednim problema oko zacepljenosti sistema sa garezi. 90 % vremena pri otvorenoj vožnji na lokalnim cestama sam vozio na 1500 obrtaja, nikad ispod toga. To je naravno ako su normalni uslovi (normalno opterećen auto, bez uzbrdica i sl).
Plus ga bar jednom tjedno sisnut malo negdje da ''prodiše''.
Upravo ovo. Može se i pomalo lijeno voziti ako imaš svijest o tome da ga s vremena na vrijeme treba malo stisnuti da izbaci garez. Jednom ili dvaput mjesečno kad je potpuno zagrijan, stani negdje gdje nema puno auta i ljudi i stisni ga dva do tri puta do 5 hiljada obrtaja. Prvi put kad to uradiš ostavice crnu fleku precnika pola metra na asfaltu i izbaciti oblak dima. Sledeci put će već manje, a kasnije nećeš nešto tako značajno primjećivati.
Dok sam imao dizela, vozio sam ga kroz cijeli spektar okretaja.
Okretaje gledam dok je auto hladan, a kad se ugrije, ni ne obracam paznju. Samo kad ga stiscem do ibera pazim da ne pogodim blokadu.
Takodje i ja. Bitno ga je ne dizati u visoke obrtaje dok je hladan, a poslije, treba iskoristiti što su napravili skalu sa tolikim brojem obrtaja.
Netko mi je bio rekao da u 4., a pogotovo 5. i 6. nije uputo voziti ga ispod 2t okr, jer, kako su mi rekli, i dvomaseni trpi. I to dosta.
Ne trpi ako se auto ne pati, ako nije previše opterećen. Svaki moderniji dizel sa 90+ KS može biti normalno opterećen (što se tiče motora) kad ide u 4-oj 60 km/h po ravnom putu i normalno opterećen teretom.
Dizlo koji inace vozim potegne lijepo od 1800 okr, vozim ga i ispod toga, najbitnije da ne "pati"..
Tako je.
Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk