Carbon Cleaning motora

Milosh

Test
U principu ne moraš. Ja sam dvije godine taj motor vozio bez i jednog ispravnog grijača, to sam tek naknadno saznao. Palio je, radio i vukao normalno. Èak sam te dvije zime bio u Sarajevu i palio zimi na - 17 i jednom - 20 bez problema (doduše iz trećeg verglanja).

Jedino ako postoji neka tako greška koja je time uzrokovana a koja ti smeta.

Nakon tog iskustva nije mi ni padalo na pamet da privjeravam grijače na ženinom C4. :D

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Eh ti grijaci... Zacas moras glavu skidat ako ne pazis. Postoji takoder poseban alat za vadenje slomljenog grijaca ali nema ga svako.
 

Milosh

Test
Postoji takoder poseban alat za vadenje slomljenog grijaca ali nema ga svako.
To sam i ja čuo ali nikad vidio. Teško mi je zamisliti kako to funkcionise. Kod ovog je rupa sa navojem u koju se uvrće grijač prečnika možda 12 mm a taj zalomljeni dio je prečnika oko 5 mm i ostane barem 8-10 cm unutar rupe. Ako imaš informaciju kako taj alat izgleda i kako radi, baš me zanima. Možda je to neka jako tanka i uska i super jaka metalna trakica koja prođe oko žarnice i tako je oslobodi. Ali opet, kako je izvuče van..

Sent from my Ei-Nis E1 - using buggy and annoying Tapatalk
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Kad se izgugla... sve se svodi na razne oblike posebnih nastavaka za bušenje, i nastavaka sa kontra navojom.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
U ovom videu je postupak opisan u prirucniku "Tehnika motornih vozila" kojeg se treba pridrzavati

[ame]https://youtu.be/RH1-gBXt9vA[/ame]

A ako se vec dogodi da pukne ovako izgleda alat sa kojim se to vadi

[ame]https://youtu.be/OB2tzNYG0hs[/ame]
 
Na vrh