C5 X7 2.0 HDI 120KW AT New Business

Brruno

Well-known member
Ekipa, stavio sam RT6, kolega MacSlavko sredio postavke diagom. Ugasio sam auto i cackao malo po njemu. Odjednom nesto kliknulo , radio javio sa ne moze eaditi zbog nekakve greske u sustavu i ugasio. Upalio auto i izbacio mi engine error. Posto vec neko vrijeme aku nije bas ok, eco mode se jako brzo upali. Nabavio sam novi ea770 aku i ugradio. Upalio auto, greska i dalje. Sa obicnim elm237 bt diagom sam obrisao gresku U1118 i nije vise bilo greske do ponovnog paljenja. Zna li netko nesto vise? Imam diag ali trenutno nemam laptop da ga upogonim i da vidim sta kaze diagbox /lexia. Mozda netko ima vise info. Na netu pise:
The reason of U1118 OBD-II Engine Trouble Code is Fuel Rail/System Pressure - Too High.
Ali da ne mora znaciti ,stogod to znacilo :D
 

Milosh

Test
Može biti bilo šta, najvjerovatniji uzork greške je francuska (ne)logika. Meni je bio odspojen mali monohrom displej (a nije bio ''odjavljen'', tj. bilo je podešeno kao da je on još ugrađen) i prikazivao mi je grešku motora, a tačan opis greške je bio ''Gubitak komunikacije između motornog modula i BSI-a'', da se slediš kad pročitaš, a ono glupost.
 

Brruno

Well-known member
Nađemo se ovaj vikend pa ga spojimo na DiagBox…
Može.
Može biti bilo šta, najvjerovatniji uzork greške je francuska (ne)logika. Meni je bio odspojen mali monohrom displej (a nije bio ''odjavljen'', tj. bilo je podešeno kao da je on još ugrađen) i prikazivao mi je grešku motora, a tačan opis greške je bio ''Gubitak komunikacije između motornog modula i BSI-a'', da se slediš kad pročitaš, a ono glupost.
Takav opis greške mi izbacuje druga BT dijagnostika od kuma s kojom sam obrisao grešku ali se ponovo javila. Jako lako moguce da smo s diagom ukljucili nesto sto auto ne podrzava. Bumo vidili,hvala.
 
Posljednje uređivanje:

Brruno

Well-known member
Skoro 260tkm. Zamijenjeni seleni jos jedne vilice,cudo koliko taj auto ima selena :D . Uglavnom ,trosak 140€,opet je tih,malo mi lupkala lijeva strana. U zadnjih godinu i pol su svi seleni zamijenjeni, auto "zategnut" i dalje,nema lupkanja. Plastike kod mjenjača i dalje skripe, taman kad imam nizak tlak da mi ga stabilizira. I taman da odlučim zamijeniti auto s novijim,kum mi kaze da sam glup sto razmisljam o tome :D :D .
Imam pitanjce za entuzijaste :D :D :
Otkad sam uzeo auto primjetio sam da je moj motor "glasniji" u odnosu na isti takav na drugom autu. Pripisao sam to mozda ulju,mozda kilometrima,ali prije par dana se nasao s prijateljem od kuma koji je kupio isti moj samo crni,new business 2012,120kw itd itd,ima 235tkm i motor je stvarno tisi. Ono sto prvo meho gleda kad je glasniji ili kad trese su nosaci,gornji sam bio mijenjao vec davno,a za donje kaze mego da su dobri. Sto jos moze teoretski smanjiti buku motora?
 
Posljednje uređivanje:

Brruno

Well-known member
Nosace uzimati samo fabricke. Turski i ostali traju 6 meseci.
Gornji kojeg sam mijenjao davno je jos uvijek kao nov,stavljen original. Donji su odlicni kaže meho i auto ne trese nista. Jedino primjetim da je glasniji u odnosu na druge iste motore i godista. Otkad sam ga uzeo je takav je. Imao je 140000km i pregledan je u detalje i prije i sada :D
 
Na vrh