C5 X7 2.0 hdi 120kw čišćenje EGR-a

Scorpyo

Active member
ali realnost je da je tako kako sam napisao. A ajde da pomenemo još banalniju stvar, zašto je nakon zamjene običnog senzora (npr. lambda, senzor položaja bregaste) potrebno njegovo "usvajanje" (mislim da je eng. adaptation) da bi radio kako treba? Gluposti, ali tako je.
Kako zašto? Pa barem je to jednostavno, da nas natjeraju da dođemo u servis...
 
Napatio sam se ko Dzizs, ona mali sarafic sto drzi kratku cijev izmedju egr i usisne grane. Inzenjer je tri mjeseca kontao kako ce ga sakriti da ne mozes bog prici. Sve u svemu unutra je bilo taloga malo je reci, hladnjak egr sam prao jedno 2 sata. Usput operem i intercooler sve u svemu dosta posla ali nije mi zao..
Pozdrav, da se nadovezem na ovu temu, koliko ti je bilo potrebno vremena da sve skines i dodjes do njega?
 

Pavel

Lepi™
Da ne otvaram novu temu..Ne bi se sad htio ureći ali..Znači auto ide evo 300.000km uskoro..Doduše mahom otvorena cesta. Još nikad nisam vidio poruku za regeneraciju, niti je ikad javio išta oko EGR ili DPF-a (Bogu hvala!)..Doduše na forum.hr su dosta hvalili kako je Citroen izveo DPF sustav i da rijetko dolazi do zapunjenja..

Jel se može provjeriti preko dijagnostike status tih dijelova ili se mora otvarat baš?

I da, ako netko zna na slici označiti gdje se otprilike to u motoru nalazi. Jedino što znam locirati je tekućina za stakla i akumulator. :D
 

Milosh

Test
Na dijagnostici se može vidjeti napunjenost filtera, ali to je samo trenutni podatak. Ako auto bez kvara radi regeneracije onda se on redovno čisti. Ćuti i ne diraj.

Ekipa sa forum.hr je baš duhovita! Ja sam za najviše problema sa DPF-om čuo kod Francuza.
 
Na vrh