C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Profiler07

Well-known member
Kad si potrosio ovoliko vremena na ove sitnice motor je za tebe nista,jarane ja nemam strpljenja cekati da mi se gorivo natoci,a kamoli igrati se kao ti oko ovoga :)2
 

Milosh

Test
Danas urađen mali servis na 92000 km.

Filter ulja, ulje, filter kabine, ruke = 180 KM (685 kn)

Ulje usuli Ineo First 0W30 (do sada je sipano Ineo Ecs 5W30).

Takođe napokon zamijenjena spona zadnjeg senzora visine (preventivno). :D

***********************************

Prednje pločice su pri kraju, za par hiljada ću mijenjati i pločice i diskove. Razmišljam da potražim Ate pločice, a možda i diskove.
 

pokra89

Well-known member
Dobro ti to kocis ako su ti pločice pri kraju. Ja sa svojim, od kupnje auta, prešao 91.000,a nemam evidenciju jesu li uopće ikako mijenjani.
 

Milosh

Test
Ja sa svojim, od kupnje auta, prešao 91.000,a nemam evidenciju jesu li uopće ikako mijenjani.
Ne kočim ja nešto naročito, često kočim motorom. Prednje nisu nikako mijenjane, a zadnje jesu, pojeo ih na 35 000. :D

Jesi kod Dedovica radio servis?
Nisam, radio u ABC-u. Nije mi se dalo ići tamo, generalno mi se ABC sviđa samo što su poslednji put odužili pa im je trebalo skoro 5 sati da urade mali servis, pa sam opet išao, reko da im dam još jednu šansu i vidim koliko će im trebati. Trebalo im je oko 2 sata, ali stvarno je bila gužva danas, parking pun.
 

Milosh

Test
Cudno da zadnje traju krace...
Zasto 0W30?
C5 pretjerano troši zadnje pločice ako se ručna automatski otpušta pri kretanju. Zato je ja ručno otpuštam pri svakom kretanju. To je navodno poznat problem kod njih.

Ne znam da li da se pitam zašto sada First 0W30 ili zašto je do sada bio ECS 5E30. Po sintezi održavanja sa service-a u njega i ide 0W30, sa specifikacijom kojoj tačno odgovara ovaj First.
 

Memphis

Active member
Zato što svi novi auti sad dolaze sa 0W30 (novije modernije ulje) i to postaje novi standard kao što je nekad bio 5W40/5W30. Samo moj bi odabir bio 0W40.
 

Cutac

Prèkaroš
First 0W30 ili zašto je do sada bio ECS 5E30
First ima viskoznost na 100°C ispod 10, što je još niže od ECS-a, koji je pak praktički pišaka :D
Tebi troši ulje, ako se dobro sjećam, i ja nikako ne bih stavio taj First, pogotovo ako ga ikada stisneš. Jedino što je indeks viskoznosti viši i niža je viskoznost na hladnom startu.
Ineo Efficiency 0W-30 bi po meni bio bolji izbor.
 

Milosh

Test
Sve je to mokraća. LOL

Gledam baš danas u onom dokumentu kojeg je DS9 ili Doomsday (sorry ljudi) stavio, ono preporuka motornih ulja... Za ovaj moj motor se za naše podneblje preporučuje samo First 0W30, a ne Ineo ECS. :confused: :whistling:
 

Milosh

Test
Poslao upit u Novosadski Novopak da vidim da li mogu napraviti amortizere gepeka sa većom silom.. Nije bilo odgovora pa sam ih nazvao, kad ono moj mail im otišao u spam. :)

Uglavnom, čovjek mi objasnio da je to moguće što se njih tiče, ali on mi to ne preporučuje jer je kaže kod tih jačih amortizera problem što se može desiti da se ne zaustave u najvećoj dužini (pri otvaranju, kad se klip amortizera izvuče do kraja), već da se sam amortizer od te sile potrga i tako pogura vrata gepeka dalje nego što bi trebalo, što može dovesti do oštećivanja vrata gepeka ili šajbe.

Tako da sam se zahvalio na informacijama i odlučio da to ne radim, već ću sada izmjeriti silu potrebnu za otvaranje u onoj tački u kojoj sam prethodno vezao opruge (a koja je daleko manja nego ona potrebna za amortizere) pa naručiti dvije opruge koje će zajedno ostvarivati tu silu.

Ima neko informaciju ko pravi opruge po narudžbi?
 
Na vrh