C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Problem, nikako ja na sretnu granu sa ovim auspusima!

Juče, nakon 3.5 sata kombinovane vožnje i nakon pola sata autoputa pri 150 km/h, preletim preko neke papirne vreće na autoputu i nešto malo udari. Stanem da vidim šta je bilo, ništa vezano za vreću, valjda je samo vazduh bio u njoj pa pukla, ali imam šta vidjeti. Izduvni gasovi ugrijali i omekšali donji dio branika, oko lijevog hrom ukrasa. Pri toj brzini se od vjetra komad te plastike presvrnuo nazad. Ništa, ostavim to tako, usporim i za 5 min je svejedno bio kraj autoputa. Stanem nakon 15 min na lokalnoj cesti, sve se ohladilo i plastika se stvrdnula.




Da čujem ideje šta biste vi radili?

Moja ideja (i već sam je malo počeo realizovati) je da taj dio plastike koji viri odsječem i to obradim, a da na cijev auspuha navarim jedno kraće koljeno oboreno na dole. Malo će se to vidjeti da nije savršeno izbliza ali šta bih, nije mi to toliko važno. Ako imate ideju kako bi se to moglo potpuno sanirati, recite.

Problem je bio dvostruk, prvo mislim da je ona mrežica preblizu auspuha pa se previše zagrijala i prenijela toplotu na nastavak, drugo sama cijev auspuha je malo viša od nastavka, tako da 2/3 gasova ide u mrežicu i nastavak a 1/3 iznad nastavka i pravo pod branik. Navarivanjem koljena okrenutog na dole (koje bi bilo kraće od originalnog koje sam odrezao) bi se gasovi usmjerili dole, od cijelog ovog problema.
 

Doomsday

U prolazu...
Ðizs... !!! :eek:

Sad je možda malo jasnije zašto je cijev auspuha bila savinuta put dole... :D

Iako, iskreno, osjećam se kao sukrivac, obzirom da je gotovo pa sigurno mrežica doprinjela problemu... :oops:

Valjda...

:eek:
 

Cutac

Prèkaroš
Auu, žao mi je, stvarno je :( :gaah:

Ja bih stavio novu plastiku, vratio nastavak, ali i spustio lonac(novi nosači) i produljio cijev da ide do kraja nastavka. Tada bi ti se vidjela cijev u nastavku, ali ne bi se zagrijavao.

Ili bih obrezao plastiku, a na novu stavio neku termo izolaciju. Makar mislim da nije nastavak bio vruć nego da je to zato jer ti je iz cijevi ispuh udarao na plastiku(a to je parsto stupnjeva).
Ja na VTS imam nastavak i nisam ga jednom vozio kroz brda do blokade po 30-40 kilometara, a ništa se nije dogodilo plastici.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi izbacio ekologiju. Nagađam, al imam filing da to digne temperaturu ispuha iznad normalne i ovo napravi.
Ako ne, ostaje realiziranje spomenutih ideja, mislim da nema boljih
 

Phantom

Drajver
Problem je bio dvostruk, prvo mislim da je ona mrežica preblizu auspuha pa se previše zagrijala i prenijela toplotu na nastavak, drugo sama cijev auspuha je malo viša od nastavka, tako da 2/3 gasova ide u mrežicu i nastavak a 1/3 iznad nastavka i pravo pod branik. Navarivanjem koljena okrenutog na dole (koje bi bilo kraće od originalnog koje sam odrezao) bi se gasovi usmjerili dole, od cijelog ovog problema.
kod mene je nastavak auspuha direkt na plastici s time da je koljeno pa gore. Vozio sam isto relaciju kombinovano 5 sati cc 130-160km/h, malo sam baš provjeravao i ništa da se topi. Mislim da si probleme već izspotavio sam. Prvi je da ti je kratak auspuh pošto si ga odrezao i drugi da mrežica također zaustavlja gasove...
izbaci mrežice, zavari nastavak možda kakav krom i sve riješeno...:cool:
 

Milosh

Test
Sad je možda malo jasnije zašto je cijev auspuha bila savinuta put dole...

Iako, iskreno, osjećam se kao sukrivac, obzirom da je gotovo pa sigurno mrežica doprinjela problemu...
Definitivno je jasno! Šta da ti kažem, sve sam radio vodeći se savjetima sa foruma. Ne krivim nikoga, samo hoću reći da nam je ovo svima škola.

Mozes li cijev dovesti skroz u hromirani ukras, da bude kao na originalu?
Mogu, naravno. :)

prde nevrati!
:confused:

************************************************

Update:

Problem riješen što se tiče funkcionalnosti. Za desetak dana će biti riješen i estetski.

Na odrezanu cijev auspuha je navaren komad ravne cijevi koja je na kraju malo ukoso odrezana tako da završetak bude vertikalan. Na mrežici je napravljena rupa kroz koju ide ta cijev. Sam hrom završetak više nije pričvršćen za donju plastiku branika, već je sa tri tanka nosača zavaren direktno za lonac. Tako njegovu težinu nosi lonac i on ''radi'' zajedno sa loncem. Tako je majstor preporučio, inače je dosta radio oko toga.

Što se tiče estetike, dogovoreno je da se ova plastika sredi, on tvrdi da je može srediti da se ništa ne pozna. Prvo se izbrusi, pa zakita bumper kitom, pa prespreja mat sprejem za branike, pa ponovo izbrusi i ponovo prespreja. Tako je rekao, živi bili pa vidjeli.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Sorry! Samo izraz, kad nesto uradis i nema nazad :) a sta jest jest svi smo te nahakali sta trebas radit! Namjera je dobra al et lako je pametovat kad neko drugi radi ono sto se ti neusudis! Samo nastavi i neobaziri se na nase spamanje odvec :D
respect
 

Milosh

Test
Da, ispričao bih se, moje kokodakanje oko lažnih auspuha je vjerojatno pridonijelo, sorry :hm:
Nemaš potrebe, nije ni najmanje.
Sorry! Samo izraz, kad nesto uradis i nema nazad :) a sta jest jest svi smo te nahakali sta trebas radit! Namjera je dobra al et lako je pametovat kad neko drugi radi ono sto se ti neusudis! Samo nastavi i neobaziri se na nase spamanje odvec :D
respect
Ma nije uopšte pitanje usuđivanja, već kolektivnog znanja svih članova foruma, koje je očigledno bilo nedovoljno u ovom slučaju. Hvala.
 

Cutac

Prèkaroš
TIL, ne uzimaj OCC prije nego što napraviš zadaću. Za tebe ne sumnjam da hoćeš, ali da te obavijestim :)
Na VTi motorima blow-by ne prolazi kroz klapnu gasa nego ide direkt u granu. Možda je tako i na THP, provjeri jer bi ti onda OCC bio beskoristan u smislu čuvanja klapne gasa.
 
Na vrh