C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Spawn

Well-known member
Po ovome bih rekao da uređaj nije povezan s pojačalom (kažeš da u tvom autu postoji pojačalo),tj nema audio out. Ako sam uređaj nema izlaze za spajanje na pojačalo, žice/ti činčevi nisu propisno spojeni na original konektor od auta pa ne mogu dati zvuk. Možeš kemijati po izlazima ako imaš entuzijazma kao Milosh i ako ti ne smeta da ti zadimi nešto ako nešto zezneš, ili naći uređaj koji ima ugrađen pravilan audio out .
Ovo vrijedi SAMO ako imaš ugrađeno pojačalo. Ako nemaš,onda jedinica daje zvuk zvučnicima pa treba vidjeti zašto to ne radi kod tebe.
 

Spawn

Well-known member
Taj ANT ti je ustvari da upali pojačalo kad upališ auto/jedinicu i ugasi kad ugasiš auto. Tebe muče izlazi jer ako slučajno spojiš chincheve od zvučnika na ulaz od pojačala,postoji mogućnost da spališ ulaze u pojačalo jer u biti glasnoću ne regulira pojačalo nego sama jedinica,što znači da jednica šalje prejak signal u pojačalo. Tvoja jedinica (koliko vidim jer nemam shemu jedinice) nema AMP OUT/AUDIO OUT koji je potreban za ISPRAVAN RAD POJAČALA. Ovako inače funkcionira spajanje jedinica-pojačalo osim ako je citroen izmislio kontrolu jačine zvuka kroz ANT žicu (manje vjerojatno) ili ima nekakav povratan signal do jedinice kroz koju idu žice do samih zvučnika (moguće).. Za svaki slučaj,ako spojiš taj ANT i čuješ zvuk, probaj na MIN jačini da vidiš da li radi kako treba.
Po OVOJ shemi , radio jedinica i pojačalo su međusobno povezani ,zvučnici se spajaju NA pojačalo a ne NA RT4 ,i naravno ,riječ je o originalnom RT4 uređaju. Pošto svime time upravlja BSI , ja se ne bih upuštao u eksperiment da ne spališ nešto ;)
BTW , ANT je izlaz iz jedinice koja NAPAJA antenu,ne spaja se na kabel od antene ,ali se koristi i za PALJENJE/GAŠENJE 3rd party pojačala.
 
Posljednje uređivanje:

kiksy

New member
****rav ekipa,

Prošao sam više stranica u ovoj temi al tu ima toliko toga da ću biti slobodan pitati i vjerojatno se po tko zna koji put ponoviti...

Gledam uzeti C5 automatik 2012. s hidraulikom i 1.6 THP motorom, pa me zanimalo što mislite da odmah mijenjam problematične stvari po kojima je ovaj motor poznat?
Znači kontrola vodene pumpe i problemi koji idu uz remen, ne znam jel ima još nešto na što trebam paziti?
Koliko bi to sve moglo koštati?
Inače bi bilo dobro da te stvari mogu odraditi na području Splita...
Kad smo kod toga, ima li neka preporuka stručnjaka za taj motor a i zračni ovjes na području Splita?

Hvala.
 

VedranTHP

New member
Visokotlačna pumpa je problem, ali koliko vidim to je dio koji se čak u kućnoj režiji (tko zna i ima volje) riješi za 10x manje eurića nego kupnja nove. Bobine su potrošni dio koji mijenjaš jednom godišnje, ako treba i preventivno.
 

Cutac

Prèkaroš
****c, a di su karike, PCV, brtve ventila, dosjedi ventila, kućište termostata, kućište filtra ulja, lanac, lančanici, VANOS, ...
Iako, da nema lanca i da su karike bolje riješene, radio bi 250k bez problema.
 

VedranTHP

New member
Nikad čuo za neke stvari kao da su problem :) Ali one najveće nitko ne spominje, a to su HPFP i bobine. Međutim bobine sam stavio u redovan godišnji servis budući da auto ide na stazu tako da to i ne doživljavam više. Nekome drugome će možda trajati i tri ili četiri godine. Trošak nikakav i promijeniti ih može i moja žena koja zna da auto ima motor i 4 kotača. Daleko da je motor pouzdan, ali hoću reći da nije ni onakav kakvim ga se smatra i na kakvom je glasu. Jer 99% ljudi ga nije imalo, pa lupaju iste teze, poput tog lanca recimo i tako nekih stvari, dok glavnu nitko nije napisao jer da bi to znao moraš ga imati pa shvatiti da je recimo HPFP problem, dok će ti ovlašteni servis za dijagnozu reći da treba promjenu svjećica, bobina, update ECU-a, novi aku i svašta nešto. Ili promjena solenoida bregaste, a ne da je lanac spreman za zamjenu jer se rastegnuo. Ili kao kolegi s ovog foruma koji je promijenio MAP senzor, a servis mu htio promijeniti motor (ako sam dobro upamtio, ispravi me kolega). Ili to ja imam neki endemski primjerak. Da, direktaš je i to za sobom vuče probleme s naslagama na ventilima, ali 10 godina i auto radi najnormalnije što se toga tiče. Isto kao što svaki CR dizel ima svoje posebnosti. Solenoidi VANOSA su najnormalnija stvar koju bi bilo zgodno promijeniti nakon nekoliko ili nakon recimo 10 godina, a nikakav trošak. Motor je kompliciran i malo prijevremene reakcije će dobro doći. Isto kao i famozno ulje Total 5W30. I dalje smatram da je motor na lošem glasu dobrim dijelom zbog toga što se sluša preporuka servisa oko toga koje ulje sipati i nakon koliko km. Interval treba prepoloviti i sipati samo najbolja ulja. Viđao sam primjerke koji lijepo rade i na 250 000 km, a i ubijene s 50 000 km. Taj motor baš traži brigu i nije za svakoga ni za svaki režim vožnje. I za kraj, još jednom, ne bih još jednog THP-a za daily, ali daleko je od onoga kakvim ga se smatra. Jer lanci pucaju na 50 000, ulja troši litru na 3000 km, non stop svijetle neke lampice itd, a meni lanac nije pukao ni nakon 10 godina i milijun track dayeva, niti mi sada kada ga poznam malo bolje troši ulje, niti mi stalno svijetle lampice. Svijetlile su doduše milijun puta zbog jedne te iste stvari, riknute bobine pa promijenim jednu i za mjesec dana krepa druga, pa odsad mijenjam sve pa i preventivno nakon godine ili godine i pol i gle čuda nikakav check engine ne svijetli. Opet kažem, motor je daleko od sjajnog i ne bih ga preporučio non-enthusiastu, ali da je smeće, i nije baš ako se dobro brineš. Samo što sam i ja prošao škole dok nisam naučio što auto voli, a što ne. U što treba vjerovati od naputaka servisa, a u što ne. A svaka škola se skupo plaća, kako kažu.
 

dinko1981

Well-known member
Ja još uvijek ne mogu probavit mijenjanje bobina na godišnjoj razini, pa čak ni nakon tri-četiri godine bez obzira na način korištenja... to mi je nekako suludo. Na mom vti- u su nakon 13 godina i 135 tisuća još sve original
 

Milosh

Test
****c, a di su karike, PCV, brtve ventila, dosjedi ventila, kućište termostata, kućište filtra ulja, lanac, lančanici, VANOS, ...
Iako, da nema lanca i da su karike bolje riješene, radio bi 250k bez problema.
Slažem se, plus nisi spomenuo španer lanca koji oslabi pa lanac ronda i pojede plastične vodilice lanca, kao ni turbinu.

Ne znači da će svaki primjerak imati sve to ni većinu toga, ali to su stvari po kojima je taj motor poznat. Na jednom mom videu na yt koji prikazuje zvuk lanca stoji komentar: "There is a recent software update for engine control ecu and for BSI Built-In Systems Interface, that improves this behavior in cold start, since there are cases that with a new tensioner and chain the sound persists but quieter". Dovoljno rečeno.

A to da je krivo održavanje propisano od strane fabrike i da to vlasnici tolike godine nisu skontali.. Vjerujem ja tebi da tebe tvoj dobro služi (mada će i to neko različito tumačiti s obzirom koliko često mijenjaš dijelove) ali takođe vjerujem u onu narodnu "u svakom žitu ima kukolja", ali u obrnutom smislu: "u svakom kukolju ima i žita"..
 
Na vrh