C5 Break 2.0 HDI Exclusive

bbozak

Active member
Sorry što upadam u temu, ali vidim da se spominje...

Dakle RT6 + ekran je kompatibilan sa svim PSA vozilima (bar zadnjih 5 godina?), samo upisati VIN u uređaj? Radi li sa tvorničkim senzorima, ako postoje na vozilu?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
RT6 + ekran je kompatibilan sa svim PSA vozilima (bar zadnjih 5 godina?), samo upisati VIN u uređaj? Radi li sa tvorničkim senzorima, ako postoje na vozilu?
Da i ne...
Nije baš tako jednostavno, tj. nije Plug&Play. Naime, na vozilima koja tvornički nemaju navigaciju (niti veliki display) potrebno je dovesti napajanje i Backlight žicu iz postojećeg QuadLock konektora. Obično su to pinovi A9(+) te A15(-), dok je Backlight signal na B9. Treba kupiti i priključiti i mikrofon koji obično ide na B3 (+) i B9(-). Naravno, sve to treba provjeriti u el. shemi (dostupna PSA servisu) ili provjeriti multimetrom...

Također ti treba i GPS antena (Fakra priključak) koju samo uštekaš u RT6 te nju i mikrofon postaviš u prostor prednjeg stropnog svjetla (kod retrovizora). Antena obično ima jednu magnetnu stranu pa se lijepi za lim krova, a mikrofon sjedne u predviđeno mjesto (vidljive su rešetke za prihvat zvuka).

Kad je sve montirano, dijagnostikom u RT6 upišeš VIN svog vozila te podesiš, ako je potrebno, neke parametre i funkcije vozila. Npr. ako je donor car imao prednje parking senzore kao i ovo vozilo u koje se taj RT6 ugrađuje, onda je to već namješteno i ne treba ništa podešavati - radit će audio-vizualni prikaz. Ako je display od istog donor vozila odakle i RT6, onda ga ne treba konfigurirati. Ako je s nekog drugog - trebat će ga više ili manje telekodirati, ali sve lokalno (nije potrebna konekcija na PSA servere).
Preporučam RT6 vratiti na tvorničke postavke (kroz menu samog radija ili preko dijagnostike), pripremiti ažurirane karte (trenutno 2021-1) na USB stick (također generirati Licence key) i... vozi Miško!!

PS: Na službenom PSA/HERE ZAR fajlu je samo 14 zemalja srednje i zapadne Europe, tj. izostavljene su istočne zemlje (kamo je i nas stavilo) pa za sad na RT6 (kao ni na SMEGovi) nemamo upozoranje za radare.
No, dobra vijest je da SCDB radi na izdavanju baze radara i opasnih mjesta za cijelu Europu i za RT6 sisteme, pa će uskoro valjda i to proraditi!
😎
 
Posljednje uređivanje:

Danko

Member
ola ekipa...nisam već dugo ništa piskarao. ništa posebno, promijenio nosače motora, auto se preporodio :) nego, riknulo mi treće štop svjetlo...što sada, novo u kompletu ili se može ovo nekako popraviti??
 

Ax boy

Well-known member
Mislim da ces ga slomiti 19icama, a i sebe. Cinjenica, neki modeli su tvornicki dolazili sa 19" ali mislim da mu je to previse, znam da 17 na njemu izgledaju male, i kod mene su 17, ali bar imas udobnost. Mislim da je neki najbolji kompromis izmedju udobnosti i izgleda 18", a njegove original 18 su mi top
17"male?? Šta bi tek rekli na model koji imam šansu uzet, sa 215/60/16 hahah
Break, 1.6hdi automatik, 2011...😀
 

Ax boy

Well-known member
Rekao bih da 1.6 nema sta traziti u tolikom autu :)
Hmm auto je ko bombon, radi fino baš. Naravno prijatelj će ga detaljno provjeriti na dijagnostici. Međutim vlasnik c5 bi uzeo mog c3 2011 za ženu.
 

Prilozi

gambler072

C5 enthusiast
Fino radi, fino i ide, ali po ravnom ili nizbrdo :) svako zna sta ocekuje i zeli od auta, moje misljenje je da 1.6 sa 110-115KS jednostavno nije adekvatan za auto te mase. I neka me neko ispravi ako grijesim, ali ovo je robot mjenjac, a ne klasicni autimatic, citajuci forume (licno iskustvo nemam) jednostavno nije tako ugladjen kao klasicni automatski mjenjac.
I da, "metalni"umetci na volanu su ti farbani :)
 

Citron

Active member
Ja imam 1.6 i skroz mi je ok jer ga koristim većinom za prigradsku vožnju...fali mu 6. brzina za autocestu da na 130 nema 3000 okretaja.
 

Ax boy

Well-known member
Ja imam 1.6 i skroz mi je ok jer ga koristim većinom za prigradsku vožnju...fali mu 6. brzina za autocestu da na 130 nema 3000 okretaja.
Hmm šta onda? Ipak vrijedi. 1.6hdi??😮
A vidjet ću, iako žena kaže nikako ne. Umalo me za glavu skratila, šta će mi toliko auto i da : auto valja baš bi neko minja za c3 maleni. 💪💪😮😮
Imam još ponudu za zamjenu, peugeot 308 Sw 1.6hdi isto za c3. Vidjet ćemo što će bit.
 

Citron

Active member
Moje mišljenje: 1.6 dobar za prigradsku/gradsku vožnju..otkako ga vozim prosjek potrošnje je 5.3 - 5.8 (zaokružim na 6 za sve uvjete vožnje)...udoban auto i pristojno ide a za održavanje 1.6 i nisu potrebni neki preveliki novci. Kao što sam napisao zamjerka je 5 brzina, kad idem na more držim ga na tempomatu 115 - 120 i onda mi potrošnja bude 4.5 - 5 ovisno o terenu
2.0 naravno pruža više i meni osobno je žao što nisam u startu uzeo 2.0, ali jednostavno mi nije potreban. Kolega s posla ga ima i koristi ga za vožnju ko i ja, svaki dan 50 - 100 km do posla i natrag i često ima problema sa zapušenjem filtera...jer je to prevelik motor za gradsku vožnju...ovog 1.6 trebaš malo više stisnuti pa samim time i bolje sve sagorijeva.

Na kraju da nebi bilo da pričam bezveze, imao sam Mercedesa 2.2 cdi i naravno da je nakon njega teško prihvatiti 1.6, ali ponekad treba gledati i isplativost i ekonomiju...
 

Mirage

Well-known member
Meni u berlingu 1,6 s 100 konja lijepo diše i malo troši. 5 brzina i je za tu snagu i tako vozilo brzine su kraće lijepo povlači i dobra međuubrzanja a nakon 130-140 to nisu brzine za njega a ni okretaji za motor. Iako ja svog jednom godišnje nateram jedno 10 minuta na 170 i 3500 okretaja da prodiše.


Gledao sam malo Opel ima u ponudi 1,6 s 160 konja i dva turba. Svi nude danas 1,6 motor pa VW ima 1,6 u onom turanu i ostalim teškašima.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Opel je 1.6 biturbo zamjenio sa 2.0, a i Renolov nije dugo trajao, sad su na većem 1.7 sa jednom turbinom.
VW je pak generalno izbacio 1.6 i zamjenio ga sa 2.0, kreće od 120ks mislim…
Čudna je ta priča sa malim dizelima
 

Hrvoje Marin

Active member
Opel je 1.6 biturbo zamjenio sa 2.0, a i Renolov nije dugo trajao, sad su na većem 1.7 sa jednom turbinom.
VW je pak generalno izbacio 1.6 i zamjenio ga sa 2.0, kreće od 120ks mislim…
Čudna je ta priča sa malim dizelima
2.0 BTED4 i ML6C u C5 od berbe 2006 danas je bio u Zagorje kod Pregrade i nazad, pun. 120km 4,7 prosjek i sa gužvom na povratku.
 

Mirage

Well-known member
Opel je 1.6 biturbo zamjenio sa 2.0, a i Renolov nije dugo trajao, sad su na većem 1.7 sa jednom turbinom.
VW je pak generalno izbacio 1.6 i zamjenio ga sa 2.0, kreće od 120ks mislim…
Čudna je ta priča sa malim dizelima
Toliko detaljno ne pratim istina priča je čudna, ali bar psa tog 1,6 dotjeruje već solidan broj godina pa je za očekivati da ga se može voziti.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Naravno, nisu nekretnine, u novoj 508 1.5hdi ima praktički isto ubranje i krajnju kao stari 508 sa 2.0hdi 140ks :)
 

Danko

Member
meni bi u mom 2.0 sa 140 ks dobro došlo još 30ak ks.....baš mu ponekad fali daha. ne znam kakav je dpf, do sada se još nije oglasio niti stvarao probleme. imho, 1.6 je malo preslab za takvu limuzinu koje je poprilično bucmasta :)
 

Danko

Member
Nisam dugo ništa pisao...uglw, ovaj mjesec me malo izuo iz cipela sa troškovima,ali da rezimiram: vrijedilo je svake lipe :)
zamjena zamašnjaka i set kvačila, regulator nafte i selen na desnom prednjem kolu....baš ga je sada užitak voziti....volimo se :D
 
Na vrh