C5 Aircross cjenik i oprema

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Kako si ga spominjao danas, baš mi je palo napamet kad će cijene ;)
Nemogu reć da je neka zanimljiva ponuda
:hm:

Ide konkurencija za tu lovu sa 4x4, aut. klima i rikverc kamera od osnovne opreme...
A PPMV je dosta nizak, znači uvoznik dere
 

Cutac

Prèkaroš
Znači ispod 250 tisuća ništa. Previše.
Zanima me kakve će biti cijene 508-ice.

EDIT: Našao cjenik.
Mislim da C5 nema što tražiti kraj 508. 508 izgleda daleko bolje i nudi više opreme za 270 tisuća. Ja bih sigurno platio više za limuzinu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Nije pre slab, ali je glupo da ima nadzor mrtvog kuta, automatsko kočenje (sa kamerom), prednje senzore... a nema hebenu stražnju kameru za parking.
Nači dam 200tkn za auto i moram s eBaya naručivati 100kn eletronike. Ili dati ovlaštenom 2500kn :D
 

toma

New member
Nije pre slab, ali je glupo da ima nadzor mrtvog kuta, automatsko kočenje (sa kamerom), prednje senzore... a nema hebenu stražnju kameru za parking.
Nači dam 200tkn za auto i moram s eBaya naručivati 100kn eletronike. Ili dati ovlaštenom 2500kn
al ti voliš eletkroniku :D:D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
al ti voliš eletkroniku
Skoro u potpunosti obrnuto...prezirem ju u autima, pogotovo velike ekrane i elektroniku koja radi od vozača debilne zombije :D

Ali je rikverc kamera jedna vrlo korisna stvarčica, po meni bolja od ikakvih senzora. I jeftina u ugradnji, pa mi je suludo da u 2019. auto od +200.000kn to nema
 

Pavel

Lepi™
Prevec novaca..pa za te pare dobis vise kod ostaloh neg sto on nudi u najnjizoj cijeni
Kao npr. kod koga?

Moji gledaju već par mjeseci gradske terence jer je u planu nabava jednoga.

Hyundai Tucson kreće od 180.000, 1.6 benzinac, 130ks u Style paketu opreme. U Style paketu opreme ide radio sa mono zaslonom od 5.0", dok C5 Aircross daje 8" tablet na dodir u boji sa 6 zvučnika za istu cijenu.

Kia Sportage kreće od 195.000 kuna, 1.6 benzinac, 130ks, LX Active oprema.
C5 Aircross za 15.000 kuna manje daje:
- stražnje parking senzore (Sportage ih nema)
- 8" zaslon na touch sa 6 zvučnika (Sportage 7", 4 zvučnika)
- senzor za kišu (Sportage ga nema)
- aktivne brisače (Sportage ih nema)
- sjedalo vozača i suvozača podesivo po visini (Kia samo vozačevo)..

Mogu nastaviti dalje ali mislim da je jasno..

Dakle konkurencija sa istom motorizacijom i manje opreme je ili identična cijenom ili skuplja. S time da je i osnovni paket opreme kod C5 poprilično dobar (sustav za prepoznavanje znakova, LDWS, sustav za automatsko kočenje su kod većine doplata ili tek u višim razredima opreme).

Ne kužim u usporedbi s kojom je to konkurencijom skuplji?

Jeep Compass kreće od 179.000kn, benzinac 140ks, ali je isto oprema lošija.

Mislim ako se već piše da je puno ili da je previše, onda je pitanje u odnosu na koga?

Cutac je potegao pitanje 508 ali meni nije jasna baš ta usporedba. Nije da netko ide u salon po C5 Aircross pa u dvojbi ima još 508. Mislim ili ti treba terenac ili ti treba limuzina D segmenta. Ako ćemo baš tak ići, možemo u krajnost pa reći da za 170.000kn možeš dobiti Audi A3 Sedan. Što je premium, bolje će držati cijenu od bilo kojeg kod preprodaje itd.

S obzirom na klasu u kojoj je, to je super cijena.

P.S. Sjetio sam se jednoga ali Duster mi ne ide u istu rečenicu s ikime. :D
 

Pavel

Lepi™
Nissan Qashqai...?
179.000kn, ima sustav kamera za parkiranje u odnosu na C5. C5 je nova linija, Qashqai je facelift. Već je dugo na tržištu no da, dobra je kupnja. Mislim da je i najprodavaniji gradski SUV. Opet, s druge strane ovaj ima bolji ovjes..Ali ajde, Qashqai još mogu uzeti kao konkurenta po cijeni.

Kadjar je oko 170.000 bio ako se ne varam. Opremom bi mogao biti tu negdje. On bi možda još i prošao kao bolja opcija.

To je terenac isto ko što je naša Kika dobra gradonačelnica.
Kiku ćemo kako stvari stoje trpjeti i dalje..Jedan kružni je u planu na Teslinoj, ja očekujem još dva tri..Ništa što moj C5 neće izdržati. :D

Ma mislio sam općenito na tu novu modu Crossovera, SUV-ova, SAV-ova, pi..di materini..Meni je to sve terenac..To što 99% njih ne može proći kroz ono što je nekad Volvov XC70 gutao je druga stvar.

I dalje mislim da ljudi ne ravnaju kupnju auta po novcu. Mislim, živimo gdje živimo ali nema logike.

Valjda prvo odrediš što ti treba..Sportski coupe, limuzina, karavan, terenac ili mali gradski hatch..I onda važeš konkurenciju..Teško mi je povjerovat da netko kaže: "E, imam 210.000kn, idem vidjet šta se nudi.." I onda završi na borbi između A3 Sedana, Kie Sportage, VW Polo GTI ili Mazda MX-5..

Tko će gledati te wannabe terence, C5 bi mu ako prežive taj Citroenov dizajn, mogao ući u završni odabir prije Korejaca..
 

Cutac

Prèkaroš
na Teslinoj
Bar nek pokrpa onda onu prugu, jednom će mi amortizeri izletit kroz mulde.
Ništa što moj C5 neće izdržati.
Ma oni kružni u okolici Gimnazije, sunce ti hebem, jedina svrha tih kružnih je da nam homokinetički počnu kliketat.

mu ako prežive taj Citroenov dizajn
Korejaca
A fala bogu korejci nisu iskopirali razdvojene farove od Citroena.
C5 kao SUV je glupost, ali vala korejci su još veća. Jedino Stinger od tamo valja.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Ne kužim u usporedbi s kojom je to konkurencijom skuplji?
Ja imam manu gledati jače motore, te naravno samo automatike za SUV, a dimenzije ekrana pak ignoriram... ono što sam ja vidio je ovo:

Full oprema dizeli +-180ks, automatic:
-Tucson je 5000kn jeftiniji + ima 4x4 pogon. I to sve uz duplo veći PPMV.

OK, ajmo gledati srednju opremu, osnovi dizel automatic... da se i stim ploviti.
-Feel 130hdi EAT8 je 225tkn
-Tucson 136crdi aut. je 220tkn sa Style Go Navi opremom koja je bogatija (kamera, navigacija...)
I tu je PPMV skoro duplo veći na Tucsonu.

Što znači da uvoznik udara ogromne marže.

Meni to nikako nije dobra ponuda :thinking:
 

Pavel

Lepi™
Ja imam manu gledati jače motore, te naravno samo automatike za SUV, a dimenzije ekrana pak ignoriram... ono što sam ja vidio je ovo:
I to je fer, ali zaboravljaš jednu bitnu stvar. (U nastavku posta ću koristiti izraz terenci ali mislim na te gradske kvazi SUV-ove)

Većina prodanih terenaca su 2WD. Jako malo se prodaje terenaca koji su najjači motor u ponudi + automatik + top oprema + AWD.

Jednostavno ljudi kupuju te aute najviše radi povišenog sjedenja ili prostora. Druge nekakve logike iza kupnje tog segmenta nema. Ne postoji opravdanost kupnje AWD-a. Radi 10cm snijega par dana u godini nema logike a za jači nekakav offroad su njihove sposobnosti upitne.

Èinjenica je da će većina prodanih biti kao i uvijek do sada FWD, vjerojatno čak i prednost na strani ručnog mjenjača. Ali će prosječan kupac ići na štoviše opreme.

Što se tiče uvoznika i marži to ne pratim i ne mogu tu ništa reći. Vjerojatno mlate maržu..

Ne znam, vjerojatno je do mene ali mislim da nitko neće dati 250 - 270.000 za Hyundaia ili Kiu ili Citroenova crossovera sa upitnim AWD-om. Pravi terenci sa pravim AWD-om koštaju..A 270.000kn je već ulaz u premium D segment (mislim da je A4 novi toliko).

Znam da sam malo prije držao predavanje da onaj tko kupuje SUV neće gledati limuzinu D segmenta, ali bome neće niti za Kiu ili Hyundaia dati 270.000kn. Jednostavno brojke to kažu..

Uostalom znamo kako je prošla Optima..

Prodavat će se ulazni modeli, slabija motorizacija sa više opreme. I tu se dosta dobro pozicionirao. Jako malo je prodanih top modela tog segmenta kod nas na tržištu. Jednostavno je besmisleno pljunuti toliku lovu za Sportagea sa AWD-om.

Q2 i Q3 su između 210 i 250.000..Nemaš AWD ali će selo past u nesvijest..
 
Na vrh