C5 Aircross cjenik i oprema

La Marche

Iskreni optimist
Dobro su to u PSA zamislili, na istoj bazi četiri auta, čiji se potencijalni kupci ne nalaze u istom "klubu", kako ja to ipak gledam sa strane oblikovnosti.
Peugeot 3008/5008 se guraju među jeftinije mercedes-lexuse,
DS7 optimistički traži mjesto u prestižnijima mercedes-lexusima,
Opel Grandland gleda prema toyota-ford-hyundaima,
Citroen C5Aircross održava Citroenov image različitosti koji je napokon primjetan u zadnjih nekoliko modela i ni u kom slučaju ne traži konkurenciju među dacia-fiatima, čemu su predzadnji modeli biti skloni.

Moj sljedeći auto bit će Citroen.

P.S. hehehe... sad tek vidim da sam jedino imena iz PSA grupacije napisao velikim slovima. Sasvim slučajno, zaista.
 

Cutac

Prèkaroš
Konfigurator funkcionira.
Po mojoj preferenci(Advanced comfort sjedala, benzinac sa 8 brzinskim automatikom, LED kratka svjetla, grijanje sjedala, kamera za parkiranje i neki oblik autonomne vožnje) - 260 tisuća kuna.
Nije malo, ali mislim da nije ni puno.

U odnosu na bratskog 508(koji dodatno nudi grijanje šajbe) je jeftiniji oko 21 tisuću kuna.
Preference karoserijskog oblika po strani, 508 u konfiguratoru nudi hrpetinu opreme više.
Focal zvuk, masaža, podesivi amortizeri, IR kamera, Webasto...

Očekivao sam sve isto, samo što je jedan auto ružniji :whistling:
 

Cutac

Prèkaroš
Svakome njegovo :)

Jos samo preostaje vidjeti testove i provozati auto da se vidi jel vrijedi te novce i zasto je jeftiniji od Peugeota.
 

La Marche

Iskreni optimist
Mora Citroen biti jeftiniji od Peugoeta, radi odluke PSA da Peugoet mora biti skuplji od odgovarajućeg Citroena. Tako mi objasnili kad sam se raspitivao za cijenu C5A, dok još nije bilo cjenika. Konkretno, jednako motoriziran i opremljen 3008 mora biti skuplji od C5A.
508 je druga priča nego C5A i omjer njihovih cijena ne mora slijediti tu logiku.
Meni se čini premala razlika od 21.000 kn, no znaš kako je... staviš cijenu za koju misliš da će se prodavati. Danas je očito ove kutijaste aute lakše prodati.
Tko traži takav auto, neće ga zanimati sedan. A trenutno izgleda da više ljudi traži te visoke pa mogu biti skuplji.

Sad sam se sjetio, pa kad sam kupovao C5, toliko je koštala Mazda CX3 sa slabijim motorom, a o opremi da ne pričam.
 

HAL9000

New member
Odrađena probna vožnja od cca 20 Km s tim bijelim sa slike.HDI 130 kljusadi u feel opremi.
Auto je vrlo udoban i korektno napravljen , automatski mjenječ konačno dobar. Rijeko ali ipak ponekad udobnost pređe u naginjanje /poniranje. Što se tiče mjesta meni sa 115 Kg je sic bio (pre)tijesan i općenito sam očekivao da je veći unutra.Sjedala su vrlo udobna. Navigacija je dobra ali po meni se štedilo na rezoluciji ekrana. Iako sam bio sumnjičav ovih 130 lipicanera sasvim je dovoljno i auto ok vuče ( Sada vozim C5 2.0 140 KS) Prebacivanje u sport mod je samo donijelo da se mjenjač čudno ponaša i po meni nema smisla. Kvalitetom unutrašnjosti i veličinom je to meni C4 a ne C5 nikako. Sadašnji C5 mi je puno prostraniji i nekako svekupno kvalitetniji. SUV manija je donijela da manji auto ide po većoj cijeni. Za top opremu C5 AC se mogao dobiti top C5 koji mi je ipak viša klasa. Grip control nisam mogao testirati ali kako sam ga imao u Berlingu tvrdim da je potpuno beskoristan i da je doplata za njega bacanje novaca. Dobio sam ponudu za HDI 130 SHINE + panaorama krov za 255 TKn.To je povoljnije od Puga 3008 . Tu sad još dolazimo do zadnje stvari, volim da auto čudno izgleda i ovaj stil mi je super za C3 ali C5 AC mi je ipak malo neozbiljnog izgleda,nešto mi fali, Pug je tu odradio puno bolji posao.
 

Cutac

Prèkaroš
Znači korak ispod prethodnika je. Zanimljivo.

Jedino što sam čitanjem ovog Pokrinog članka dobio neopisivu želju da ga izmaltretiram po nekoj šumi i poljskom putu. Tu želju nisam imao ni kod gledanja/čitanja review-ova pravih terenaca, ali ovog nekako želim gaziti dok ne izbaci grešku ili ode u limp mode :D
 

Phantom

Drajver
evo i jedan domaći :grin:, joj kada pogleda izduve a ono plastika :oops:, diže haubu a nema liftera u premium klasi citroena :confused: ajde sada lupajte mi minuse
[ame="https://www.youtube.com/watch?v=2GeHKI2AQXY"]https://www.youtube.com/watch?v=2GeHKI2AQXY[/ame]
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Zašto bi ti lupali minuse? Trenutno izbacuju ušminkane poluproizvode i šta je tu je, utjecaja nemamo. Al treba naglasiti da nema govoru o ''premiumu'' kod Citroena, u vlastitoj grupaciji je tek 3. ili 4. marka...
 

pokra89

Well-known member
I tako, vidio uživo i blago je reći ostao razočaran. Prošle godine na susretu u Baškoj Palanci, kao testna vozila su došla nova ce trojka i ce četiri cactus. Cactus je baš nekako privlačio, pa iako nije bio u nekoj opremi, jednostavno sam ga morao probati, i lijepo sam se iznenadio.

Ovaj put sam mislio da će situacija sa C5A biti slična, ali bila je dijametralno suprotno. Totalno sam indiferentan, ničim me nije kupio, nisam čak dobio niti najmanju želju da sjednem i provozam ga koji kilometar. Nije nešto prostran, zadnja klupa, iako ima tri odvojena sjedala, nije nikako komforna, gepek preuzak, a kada se sjedala iz drugog reda gurnu naprijed da bi se dobio koji cm prostora u gepeku, nazad ne može nitko sjesti. Ono što mi je najjatnije jeste da je komplet oplata zadnjih vrata, odnosno sav tapacirung u totalnoj plastici. Znači gumirane plastike ili gume ni na vidiku. Bezveze.
 
Na vrh