C4 picasso 2.0 hdi black mamba

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Posle jučerašnje kise i grada, na svu srecu auto nije izlupan. Ali, pokusah ga upaliti sada, okrecem kljuc, nista, ni da zavergla, prijavljuje economy mode, ok je, ali kad sam otvorio haubu pisti akumulator. Ima vode oko njega, krenuo sam da brisem, ali kad god dotakne plus, krece da pisti nesto. Ostavio sam da se suši, lebe mekani.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Skinuo sam klemu odmah, do sada sušio fenom. Rastavio koliko sam mogao oko akumulatora i sušio. Taj tepih iznad je skroz mokar. Ne znam gde više da gledam i da susim.
Napunio akumulator, osusio sve sto sam mogao, ni da kresne. Kljuc do kraja, nista, kad držim tako izbaci greske suvozacevog airbag, gearbox. E sad, i pisti kad dam kontakt kao onda kad je akumulator bio potpuno prazan. Mozda je aku sad zvanično zavrsio karijeru, iako merac pokazuje da je po voltazi pun, ali mozda nema snagu za start. Ali ni da pokusa auto, nista. Videćemo danas
Epilog kiše od pre 2 dana. Voda je usla u motorni deo, kod akumulatora, i BSM.
Auto se ne moze upaliti od onda. Jutros je odslepan u servis.
Ustanovljeno je da je BSM otisao, i primeceno je da je već lepljen super lepkom.
Elem, sledece su opcije
Zamena BSM, ne zahteva uparivanje(50e),
Posto meni ne rade ni prskalice, sto je ustanovljeno da je BSI, onda je najbolje i to promeniti. Jer ne mogu registrovati auto
U tom slučaju menja se BSM,BSI, i računar i dobijam kljuc od lika sto prodaje. Nema uparivanja, jedino moraju oznake biti iste.
Cena je 150e za sve 3 komponente.IMG_20210720_122835.jpgIMG_20210720_122930.jpgIMG_20210720_115408.jpg
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Active member
Super si prošao s tih 150€ za sve troje i još tako brzo našao sve što je potrebno!
Kao u onom crnom vicu "Super sreću im'o"!
😎
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Krenuo da rastavljam plastiku, ili kod mene fale neki delovi ili dizajn bulja. Iznad tocka ima otvor i kad se sipa, nista ne prolazi tuda. Skinuo plastiku oko brisaca, voda direktno iza pada, nazad su neke rupe i otvori. Da li fali delova tu, ne znam, nije ni čudo sto je voda ulazila u motorni deo, sve iznad 3mm, prolazi nazad.IMG_20210722_155506.jpgIMG_20210722_155509.jpgIMG_20210722_155532.jpg
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Na koji način se drži taj rub, nekakve kopče? Jesu li čitave? Djeluje mi kao da nešto nije sjelo kod montaže
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ima neka kopča na sredini fara, pokusao sam gurati. Ali dzabe, ni da se pomeri, deluje da se otkacio sa žabice. Sve je cvrsto, nije se rasklimovalo, ali je zazor veći nego na drugoj strani, definitivno nije fabricki tako.
Danas provozao mambu 100km, ide kao luda, jos bolje nego ranije. Ne možeš je ukrotiti :D.
Inace taj dan kad sam je odvezao od majstora. Prvo pomislio da je to sto vozim u papučama problem. Te salta treću, te vraca u drugu brzinu. Dajem gas, prebaci u trecu, onda pauza, pa ga spoji kvacilo, isto sa 4rtom brzinom. Lebe mekani, reko mora na kalibraciju menjača. Kaže meni tast, neverovatno da trebas raditi kalibraciju. Menjao si samo BSM, nista oko menjaca nije dirano. Kažem ja njemu, znas da sam onaj dan cackao prekidac oko kocnice za zadnja kociona svetla. A znam da je bio zazor izmedju metala papucice i prekidaca. I jos mi onaj sto šlepa kaze da sijaju kociona svetla stalno. Reko, to mora da je zbog elektronike, otislo sve u majcinu
Kaze on ,idi stisnu kocnicu, da li svetle svetla nazad. Dao ja kontakt, vec mrak pao, pola dvorišta crveno. Izadjem ja, niko ne pritiska, sija ono ubi :D.
Reko znam sta je, ujutru ja odmah dole medju noge. Skidaj plastiku, vadi prekidač. Rastavio ga, gledam. Vrlo jednostavan dizajn, nema tu sta, hosim ako nešto ne pukne unutra. Rastavljao 3 puta, vracao, u međuvremenu narucio odmah drugi jer je stalno sijalo kad vracam. Onda skontam, imao sam zamenu prekidaca na proslom autu. Umesto da papučica pritisne prekidač, ona ga oslobodi. Sto znaci, da sijaju svetla kad je prekidač slobodan. Ebem ti sve, opet dole medju pedale. Setih se kako sam se napatio sa zupanicima klime. Nekako uspeh vratiti prekidač, pritisnem papučicu i izvucem tu plastiku kod prekidaca. Nategnem ga dole i pustim papučicu, ona se uvuče taman toliko da bude u kontaktu sa papucicom. Tast nazad gleda, ja upalim auto i pritiskam. Ustanovimo da sad rade svetla samo kad stisnem kocnicu. Odmah odem u probnu voznju. Proradi i cruise control, menja brzine ko puterica. Milina jedna voziti, znaci auto je mislio da sve vreme kocim, zato je i odvajao kvacilo. Kad sam zvao servisera iz svog grada koji je radio menjac, i da treba da uradim kalibraciju, čovek verovatno mislio da sam poludeo :D. Stigao mi taj dan i drugi prekidač, pa sam ga uzeo za rezervu, ako ovaj ipak na kraju crkne.IMG_20210723_081340.jpgIMG_20210723_164456.jpg
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Stigao bluetooth za muziku. Planirao sam da ga spajam na struju od svetlu u pretincu suvozača. Čekam da stignu one brze spajalice na kablove, pa da skontam koja je zica napajanje :).
Stigle i samolepljive nalepnice, taman ima na zvučnicima mesta gde da se zalepeIMG_20210727_161205.jpgIMG_20210727_161221.jpg
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Platio sam ih 1.14$
€ 1,17 | 4pcs car audio decorate 3D Aluminum Badge Emblem Sticker For Citroen C1 C2 C3 C4 C5 C6 C8 C4L DS3 DS4 DS5 DS5LS DS6 Accessories
Stigle jutros brze spajalice, ostaje da probam da spojim :)
Iz prve sam uspeo da spojim napon na napon, tako da radi :). Uspeo sam vratiti lampicu pretinca na mesto. Bluetooth radi samo kad se da kontakt, kad izvucem ključ, gasi se. Zadovoljan :)IMG_20210728_200938.jpgScreenshot_2021-07-28-20-12-07-389_com.miui.home.jpg
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh