Pozz svima.
Imam par pitanjaca glede klime pošto ne radi.
Prvo:
Napunjena plinom prije par dana ali jos uvijek neće. Bio sam kod "majstora" i veli mi čovjek otišo kompresor, i to mi je OK, ali me malo brine način na koji je on to dijagnosticirao. Auto ugašen i logično klima nije upaljena i on se zavuko ispod auta i veli nema struje na kopresoru i da je otišla "špula" i vjerojatno neki eletromagnetski ventil. Nekako mi je logično da nema struje na kompresoru ak je auto ugašen, i to se kao da reparirat i košta XY kuna, nije mi problem platit ak je stvarno kompresor otišo ali mi je glupo davat velike pare za neku sitnicu.
Drugo:
Iako ne radi nekad sjednem u kola i kresnem ga i klima je upaljena nekad na AUTO nekad samo na A/C. Znam da je bilo pitanja tu po forumu oko toga ali nisam našao da je neko riješio problem. Bio u dva ovlaštena u ZG ali oni pojma nemaju o tome, kao nikad se to nije desilo. Puše mi samo na šajbu kako god ga ja usmjerim ali to je vjerojatno onaj famozni motorić kojem se potroše zupci dok ventilator radi u svim brzinama.
i još nešto,
Znam da nije pouzdano ali onako iz zeke sam spojio onaj jeftini OBD preko moba i našo mi je neke tri greške
P0532 A/C Refrigerant Pressure Sensor A Circuit Low
P2566 Turbo Boost Control Position Sensor Circuit
P2670 Actuator Supply Voltage B Circuit Low
Kolica idu normalno, normalno ubrzava, i u vožnji se ne osjete nikakve promjene
Kaj vi mislite o tome?
BTW jel znate nekog dobrog majstora koji kuži materiju oko tih auti da znam kome da ga vozim.
Imam par pitanjaca glede klime pošto ne radi.
Prvo:
Napunjena plinom prije par dana ali jos uvijek neće. Bio sam kod "majstora" i veli mi čovjek otišo kompresor, i to mi je OK, ali me malo brine način na koji je on to dijagnosticirao. Auto ugašen i logično klima nije upaljena i on se zavuko ispod auta i veli nema struje na kopresoru i da je otišla "špula" i vjerojatno neki eletromagnetski ventil. Nekako mi je logično da nema struje na kompresoru ak je auto ugašen, i to se kao da reparirat i košta XY kuna, nije mi problem platit ak je stvarno kompresor otišo ali mi je glupo davat velike pare za neku sitnicu.
Drugo:
Iako ne radi nekad sjednem u kola i kresnem ga i klima je upaljena nekad na AUTO nekad samo na A/C. Znam da je bilo pitanja tu po forumu oko toga ali nisam našao da je neko riješio problem. Bio u dva ovlaštena u ZG ali oni pojma nemaju o tome, kao nikad se to nije desilo. Puše mi samo na šajbu kako god ga ja usmjerim ali to je vjerojatno onaj famozni motorić kojem se potroše zupci dok ventilator radi u svim brzinama.
i još nešto,
Znam da nije pouzdano ali onako iz zeke sam spojio onaj jeftini OBD preko moba i našo mi je neke tri greške
P0532 A/C Refrigerant Pressure Sensor A Circuit Low
P2566 Turbo Boost Control Position Sensor Circuit
P2670 Actuator Supply Voltage B Circuit Low
Kolica idu normalno, normalno ubrzava, i u vožnji se ne osjete nikakve promjene
Kaj vi mislite o tome?
BTW jel znate nekog dobrog majstora koji kuži materiju oko tih auti da znam kome da ga vozim.