C4 Klima

sir.Oliver

Well-known member
neznam koliko A vuče taj motor , ali ako je otišao modul , ja bih ga zamijenio PWM regulatorom ... i imao bi kontinuiranu regulaciju od 0 do max ....
 

Igor1105

New member
A gde se nalazi taj modul? I kako se skida ventilator, mora cela tabla napolje ili može nekako odozdo sa vožačeve ili suvozačeve strane?
 

dekiiii

Active member
Evo ovo bi trebalo pomoći:



Malo se zavući ispod armaturne ploče s vozačeve strane i vidi da li se može do toga i što sve smeta:whistling: ;)
 

sir.Oliver

Well-known member
Igore , ako je crkao za tri dana , znači da negde mora biti nešto , što nije u najboljem redu ... treba izvaditi kompletan motor , očistiti ( promeniti ) ležajeve motora ... proveriti četkice ......
 

Igor1105

New member
Nisam tražio detalje jer se baš i ne razumem u autoelektriku. Uglavnom, rekao mi je da je taj bsm "pukao", iki neki njegov deo, da zamena istog košta preko 150 eur ali da može da se reši na "naš domaći" način. Kaže da je sada stavio neki reostat tamo, i ako se ponovo desi isto samo se on zameni i to je to. I vratio je moj modul koji je i bio ispravan.
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Jel taj rezistor moze imati kakve veze sa simptomima koji se meni desavaju odnosno na broj 4 mi ne zeli puhati i nekada mi se jednostavno zna ugasit klima/ventilacija kao i osvjetljenje svih tipki na volanu i ispod radija (dogodilo se dva puta, oba puta pri prelasku preko neravnina na cesti-u istom danu u razmaku od sat vremena)?
 

sir.Oliver

Well-known member
a da ti se prilikom potresa ( prelaska preko neravnina ) ne dešava " kurzshluss " ? ( sudeći po simptomoma , gašenje svih tipki na volanu ... tipujem na kratak spoj )
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Nemam pojma. To se desilo dva puta, prestalo je radit osvjetljenje tipki volana i osvjetljenje svega ispod radia, funkcije su nastavile raditi, a sve vezano za ventilaciju je prestalo. Trenutno radi sve osim četvrte brzine puhanja ventilacije...
 
Na vrh