C4 II medvjed 1.6 hdi 90

ZlatkoC4

Well-known member
moguće je da je do goriva ali isto tako da je bio dosta u hladnom radu pa nakupio malo čađi jesi ga probao malo ispuhati da vidiš kako se onda ponaša.

ako i nakon ispuhivanja se ponaša i dalje tako moglo bih biti i do turbine.
 

mariola

Active member
Ja nisam bas neki znalac i ne vozim novog citraca...al iz osobnog iskustva, promjeni gorivo. Isprazni tank skroz, napuni ga do vrha i stisni ga muski. Mozda pomogne.
Moj otkako sam promjenio mjesto tankanja pjeva dok vozi. Kad stavim kljuc u bravu umjesto vanjske temperature pita "gazda koju cemo danas majku mu staru?" :D
 

nero81

Well-known member
Donator foruma
evo napokon bio na servisu za to trzanje i gubitak snage. dijagnostika nije davala nikakve greske. pustio sam auto 1 dan na servisu i rekli su da su ga "ispuhali" po nekom postupku ... za sada nakpon toga nije trokirao ali vidit cemo jos. malo mi je cudno da se cadja moze ulovit u tako malo vremena. a nisam ga bas ni stedio osim onih prvih 5000km
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nagađam kako si ga i ti mogao tako "ispuhati"
Najvjerojatnije su napravili prisilnu regeneraciju fap filtera pri višim okretajima. Dijagnostičkom metodom.
kao što sam i rekao čađa. treba mu nekad osim otvorene ceste podići malo i okretaje. onda se pošteno očisti.
A vjerujem da i ranije mijenjanje ulja u motoru od servisnog intervala kao i adekvatno gorivo pomaže da se čađa manje skuplja. to je moje subjektivno mišljenje.

a nisam ga bas ni stedio osim onih prvih 5000km
Vjerojatno ti se dešavalo da ti se regeneracija prekidala pa od tud zapuh!
 

nero81

Well-known member
Donator foruma
kaze majstor da da ga je vozio na 4500 okretaja pa ga spusti na 3700 i tako vozi neko kratko vrijeme. pa ponavlja taj proces par puta. kao to je sluzbena citroenova procedura pri ispuhivanju. ja se bojim dignut dizela na 4000 okretaja :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
kaze majstor da da ga je vozio na 4500 okretaja pa ga spusti na 3700 i tako vozi neko kratko vrijeme.
Dijagnostikom se to odradi bez ikakvih problema i još kvalitetnije nego kako je nave majstor. jer teško je na cesti držati auto u određenim okretajima što zbog vozila što zbog ubrzavanja usporavanja. tako da mi nisu baš jasni. ali dobro. to je moguće na autocesti ako nije velika gužva. ali to onda možeš i sam odraditi. stavi ga u 4 i tjeraj ga od 3500-4000 okretaja i to je to u cca 15min s tim da je prethodno ugrijan motor.
 
Na vrh