C4 II medvjed 1.6 hdi 90

ZlatkoC4

Well-known member
moguće je da je do goriva ali isto tako da je bio dosta u hladnom radu pa nakupio malo čađi jesi ga probao malo ispuhati da vidiš kako se onda ponaša.

ako i nakon ispuhivanja se ponaša i dalje tako moglo bih biti i do turbine.
 

mariola

Active member
Ja nisam bas neki znalac i ne vozim novog citraca...al iz osobnog iskustva, promjeni gorivo. Isprazni tank skroz, napuni ga do vrha i stisni ga muski. Mozda pomogne.
Moj otkako sam promjenio mjesto tankanja pjeva dok vozi. Kad stavim kljuc u bravu umjesto vanjske temperature pita "gazda koju cemo danas majku mu staru?" :D
 

nero81

Active member
Donator foruma
evo napokon bio na servisu za to trzanje i gubitak snage. dijagnostika nije davala nikakve greske. pustio sam auto 1 dan na servisu i rekli su da su ga "ispuhali" po nekom postupku ... za sada nakpon toga nije trokirao ali vidit cemo jos. malo mi je cudno da se cadja moze ulovit u tako malo vremena. a nisam ga bas ni stedio osim onih prvih 5000km
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nagađam kako si ga i ti mogao tako "ispuhati"
Najvjerojatnije su napravili prisilnu regeneraciju fap filtera pri višim okretajima. Dijagnostičkom metodom.
kao što sam i rekao čađa. treba mu nekad osim otvorene ceste podići malo i okretaje. onda se pošteno očisti.
A vjerujem da i ranije mijenjanje ulja u motoru od servisnog intervala kao i adekvatno gorivo pomaže da se čađa manje skuplja. to je moje subjektivno mišljenje.

a nisam ga bas ni stedio osim onih prvih 5000km
Vjerojatno ti se dešavalo da ti se regeneracija prekidala pa od tud zapuh!
 

nero81

Active member
Donator foruma
kaze majstor da da ga je vozio na 4500 okretaja pa ga spusti na 3700 i tako vozi neko kratko vrijeme. pa ponavlja taj proces par puta. kao to je sluzbena citroenova procedura pri ispuhivanju. ja se bojim dignut dizela na 4000 okretaja :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
kaze majstor da da ga je vozio na 4500 okretaja pa ga spusti na 3700 i tako vozi neko kratko vrijeme.
Dijagnostikom se to odradi bez ikakvih problema i još kvalitetnije nego kako je nave majstor. jer teško je na cesti držati auto u određenim okretajima što zbog vozila što zbog ubrzavanja usporavanja. tako da mi nisu baš jasni. ali dobro. to je moguće na autocesti ako nije velika gužva. ali to onda možeš i sam odraditi. stavi ga u 4 i tjeraj ga od 3500-4000 okretaja i to je to u cca 15min s tim da je prethodno ugrijan motor.
 
Na vrh