C4 Cactus redizajn

Cutac

Prèkaroš
Ali 82 konja, to se ne računa.
Kolika je masa tog auta?
Pretpostavljam da je oko 1000 kila. Tada je omjer snage i mase 74,54. Što je samo po sebi loše za c4, tj. njegovog prosječnog korisnika, a ako recimo mlada obitelj to kupi, mama, tata, dijete i prtljaga i taj auto ne ide sa mjesta.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Navode 1070kg prazan, što je tu negdje kao i moj C3. Za po gradu će bit dovoljno i tih 82ks. I taj model nema ove hidraulične graničnike amortizera.

Vidim da i automatik diže dosta co2, samim time trošarinu... šteta, no sve u svemu se čine OK cijene, mogao bi se prodavati
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A čemu?
U gradu ionako je ograničenje 60, semafori, pješaci, stani kreni, kratke relacije... daj mi malog jednstavnog atmosferca i bok.
Rijetko i tih 70etak konja imam di stisnuti do kraja. Ako i treba, evenutalno prva druga i na 60 si.
I takvi slabi motori opet drže bez problema od 90-120kmh... pa ako treba i dalje, nije bed.

Ne pada mi napamet niti jedan objektivna prednost jačih motora za pretežito gradsku vožnju :confused:
 

Cutac

Prèkaroš
Slažem se sa Ivanom. Ja osobno u gradu ne vozim preko 45-50 i realno mi za to ne treba preko 45-50 konja.
Dok je za otvorenu 90-100 neki minumum za ugodnu vožnju, a na autocesti 140+.
Što ispada da je Kaktus prejak za grad, a preslab za ostalo i po meni motor koji nema svrhe.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
U gradu ionako je ograničenje 60, semafori, pješaci, stani kreni, kratke relacije... daj mi malog jednstavnog atmosferca i bok.
U ZG sam sa nekim autićem od 75 KS imao problema pratiti tempo prometa. :) Baš sam imao osjećaj da se natjeravam. Potrošnja u nebo leti. Slažem se s Daliborom. ;)
 

Dalibor

Dado Tornado
U ZG sam sa nekim autićem od 75 KS imao problema pratiti tempo prometa.
u zagrebu za normalno pratiti promet u autu od 75ks treba šaltati na 3,5 - 4 000 okr., tada je smiješno govoriti o potrošnji i štednji auta općenito, ukoliko se vozi po podsljemenskoj zoni gdje treba usporiti prije ležečeg i ubrzati uz brijeg niti jači benzinac nije dosta nego treba pošteniji dizel...

za opatiju i sisak, ako se uopće mogu nazvati "gradovi" osim za uhlje bljivanje gradonačelnika načelnika i općinara, niti nije auto, nego skuter sa kabinom...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pokvareni su vam auti mensečini
Sa svojim Citraćem i Polo SDIem sam godinama pratio ZG promet, nikakvih problema nisam doživio... Ispravan Citrać kako god se gazio nije bio preko 8,5l.
A većina PGŽ je strmitija od podsljemenske zone (neš ti planine :D)...

Mogu se jedino složit da se ne slažemo :D
 

markan1000

Well-known member
uglavnom, i ja sam ostao ugodno iznenađen s cijenama, i neugodno iznenađen s motorizacijom. Ako ga već (na silu) guraju da bude nasljednik C4, morao se tu i jači dizel naći, onaj od 120 ks.
 

markan1000

Well-known member
Iskreno, ne zbog performansi nego zbog 6. brzine. Jer je na autoputu zakon. Eto samo radi toga.
Ako sam propustio tu informaciju i u Cactusu će ovaj dizel 100 imati 6. brzinu, posipam se pepelom.
 

Phantom

Drajver
carwow review, on ionako preferira švabe, a kad je englez pohvalio francuza :grin:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=pVe25PJwrrk[/ame]
 

filmocit

New member
Sjedio sam jučer u novom kaktusu. Sve bi bilo ok da je malo viši i širi. Ovaj auto nije za srednje velike ljude pa nadalje jer glava dođe do stropa i vidik kroz šajbu je time dosta smanjen. C3 aircross je u tom polju dosta bolji. Stari c3 ima puno bolji vidik kroz vjetrobransko staklo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve najbolje sa starog C3 su makli, a sve ''najgore'' ostavili.
Teško će ikada više ponoviti tu količinu prostora... :D
 
Na vrh