C4 120 VTi BVM Seduction - Matija

Matija

New member
Hmmm...
300-400 Kn čelična felga + 215 Kn za ratkape... ukupno cca 600 Kn
Za nekoliko kuna više (a može se naći i za manje) si mogao dobiti ALU 15", ne kužim gdje je računica...:confused:
Pa, prvo i osnovno je stvar što kad sam kupovao zimske gume, onda mi se nije davala tolika cifra za alu. Nije baš ni da sam imao, jer sam keširao čelične + zimske (da dobijem veliki popust). Ono, više od 1500 kuna bi bilo skuplje.

Druga stvar je što sam poprilično skeptičan prema jeftinim aftermarket alu felgama, što zbog loše kvalitete, što zbog potrebe za distancama (jer pazim na ET ili offset)... Znači morao bih dobro procijeniti koje ću kupiti, a ne prve na koje naletim.

Isto tako zato ni nisam kupio neke bezveze kineske ratkape (uvijek sam prvo rekao de da vidim kako to stoji na autu), a bome niti dao toliko novaca za ove original. :D Ipak je to komad plastike.

Možda u budućnosti i razmislim o felgama, no o tom potom.
 

Matija

New member
Iskreno ne znam točno u nekoliko decimala :grin:, ali prosjek na ovih 14900 km koliko sad ima je oko 8,5 litara. Pišem si u excel svako tenkiranje, tenkiram uvijek do punog, tako da je to najpreciznije što može. Zanimljivo je napomenuti da kako god okrenem, putno računalo pokazuje 2-3 deci manje. Uvijek.

Po gradu se potrošnja kreće oko 9 - 9,5, ovisi kakva je gužva i gdje se po gradu vozim, a na otvorenoj cesti 6 - 6,5. Ako koristim tempomat cijelo vrijeme, onda može i ispod 6. Pri tome ne vozim sporo, vozim uvijek tako do 10 km/h preko ograničenja radi policije, a kad su bilo kakvi zavoji koristim priliku malo ga potjerat, što znači da ide u veoma visoke okretaje. :grin: Ako kombiniram grad i otvorenu cestu, onda je tu oko 8, nekad i malo manje (vožnja po obilaznici, odlazak do bake u prigradsko naselje i slično). Na autoputu sam ga slabo vozio, nije bilo prilike/potrebe, tako da ne mogu dati generalni sud, na 143 je prihvatljivo (oko 8 litara), preko toga ide u nebesa. Točno se pokazuje da nedostaje 6. brzina.
 

1587 VTS

New member
Zanimljivo je napomenuti da kako god okrenem, putno računalo pokazuje 2-3 deci manje. Uvijek.
a na otvorenoj cesti 6 - 6,5. Ako koristim tempomat cijelo vrijeme, onda može i ispod 6. .
Vidis, a kod mene sve obrnuto :grin:
Meni BC na C3 pokazuje uvijek 0.2L vise od stvarne potrosnje. Testirao sam 3-4 puta na puni tank dok je bio nov i svaki put je bilo tako. Vise ne mjerim i ne zamaram se.
A sta se tice tempomata - s njim moj trosi najmanje 0.5L vise. Jednostavno ne moze biti pametan kao vozac da predvidi prometnu situaciju pa nekad na neznatnoj uzbrdici nabije gascinu ko da se radi o usponu od 10% pri cemu skoci trenutna potrosnja, a samim time i prosjek :grin: A vozac bi to odrzavao skoro bez gasa uz prethodni jedva osjetan zalet. Npr. kruzingom na otvorenom s ukljucenim tempomatom trosi oko 4L, a bez njega istu dionicu istim tempom prelazi s 3.2 - 3.8L max.
P.S. I jos kad na sve to uracunas onih 0.2L koje pokazuje vise, stvarno nems razloga zamarat se detaljima oko potrosnje :)
 

Matija

New member
Vidis, a kod mene sve obrnuto :grin:
A sta se tice tempomata - s njim moj trosi najmanje 0.5L vise. Jednostavno ne moze biti pametan kao vozac da predvidi prometnu situaciju pa nekad na neznatnoj uzbrdici nabije gascinu ko da se radi o usponu od 10% pri cemu skoci trenutna potrosnja, a samim time i prosjek :grin: A vozac bi to odrzavao skoro bez gasa uz prethodni jedva osjetan zalet. Npr. kruzingom na otvorenom s ukljucenim tempomatom trosi oko 4L, a bez njega istu dionicu istim tempom prelazi s 3.2 - 3.8L max.
Mislim da je razlika u konfiguraciji terena. Kod mene je sve ravno kao tava. ;)
 

ajkamai

New member
Evo ja idem sutra. Kažu da je stigao odgovor od francuza i da su im sugerirali nosač motora :)...što sam im i ja sugerirao nakon čitanja posta od Matije. Javim rezultat.
 

Matija

New member
E sad, jedno pitanje za sve vas. Tko je kontrolirao razinu ulja za kočnice? Ako ne sami, jesu li vam to napravili u servisu? :)

Meni došlo do minimuma, pa sam jučer kupio pola litre u ovlatšenom i nadolio pola deci. Zanimljivo, pločice nisu baš tako loše i izdržat će bar još 10 000, što bi reklo da ih tjeram do kraja, razina bi otišla u minus.

Za jedno 3-4 tisuće idem na servis koji će biti kao "pravi" na 2 godine, pa ide i izmjena ulja za kočnice između ostalog.
 

Matija

New member
Pa, s obzirom da je od dosadašnjih 33 000 km više od 20 000 napravljeno samo i isključivo po gradu, ja očekujem da će izdržati barem 40-50 000. Sumnjam da će više, i to je sasvim OK.

E sad, smeće ili ne, ja bih radije da se troše i na 20 000 al da koče, nego da izdrže 100 000 a samo deru diskove. Ja znam ljude koji potroše pločice na 10, a diskove na 20 000. Zna i Zmix takvoga. :D :D :D Pločice koje deru diskove smo bili jednom stavili na Xantiju, više su jele disk nego što su se trošile a kočile nisu nikako, Delphi, pa su završile u smeću prije reda. Sad su gore Bendix koje se solidno troše, ali dobro i koče.

Meni C4 koči izvanredno, vozio sam razne aute, ali niti jedan ne grize tako sigurno. Koliko god tiskaš, osjetiš da imaš još fore i da neće uključiti ABS. Nek izdrže 50 000 i nek sljedeće opet budu takve, ja zadovoljan.

Više me brine to što su napravili da ulje padne od max do min, a pločice nisu potrošene. I onda nadoliješ, staviš nove pločice i moraš izvlačit van ulje. :hm:
 

ZVAJ

Skoro zreo
Meni C4 koči izvanredno, vozio sam razne aute, ali niti jedan ne grize tako sigurno. Koliko god tiskaš, osjetiš da imaš još fore i da neće uključiti ABS. Nek izdrže 50 000 i nek sljedeće opet budu takve, ja zadovoljan.
Vidiš meni se ABS aktivira kod svakog jačeg kočenja. Ne znam koliko se to vani čuje, ali u autu se dobro čuje rondanje.
Nego događa li ti se povremeno nekakvo bzzzz bzzz u farovima po noći a auto je u leru i stoji. Nekoliko puta mi se to dogodilo, ali pri tome i ventilator u kabini u 2 brzini oscilira sa brojem okretaja. ne vidim da napon varira (gledajući svjetla) ali se izvana pod haubom čuje bzzzz bzzzz nešto se navija češće sa lijeve strane. Ne znam kako da im to objasnim u servisu. Možda još izmjeriti pri tome napon instalacije al kad je mrak.
Iskustva ??
 

Matija

New member
E natjerao si me da odem poslušati i da, uspio sam jednom čuti zujanje iz desnog fara. Naslonim ruku na plastiku gore i osjetim vibracije, odnosno kao da neki elektromotor nešto radi. Svjetlo pri tome miruje. Pa wtf? :D :D :D :D :D

Nakon nekog vremena se smiri. :D :D :D :D :D
 

ZVAJ

Skoro zreo
E natjerao si me da odem poslušati i da, uspio sam jednom čuti zujanje iz desnog fara.
E, da nisam jedini. Već sam pomislio da mi se priviđa. Primjećujem da se to češće događa kad je mokro, kad pada kiša ili kad operem auto u praonici. možda negdje voda ili vlaga uzrokuje događaj. Pri tome i ventilator radi neravnomjerno. Ma stavit ću ja unimer u auto... :mad:
 

Damaj

Active member
Niste jedini niti ludi, i na mom se to jednom prilikom dogodilo - čujem zujanje i vidim kako far ide gore-dolje. Ne puno ali dovoljno da primjetih. Uđem u auto i dotaknem točkić za štelanje fara i farovi ponovno gore-dolje, naravno jako malo. Reagirali su farovi čak i kada sam samo pritisnuo taj točkić. Sada mi je jasno zašto se na Citraču brzo razbucaju elektromotori odnosno navoji na farovima jer ako se to događa kad je sve zaleđeno...veselo!
 

Matija

New member
Ma sigurno ga pati napon. Na kotačiću (potenciometru) sigurno, i tak je razriješena ona misterija oko "samoštelujućih" običnih farova. Poremeti mu se napon na kotačiću i sukladno njemu motori postave visinu farova. :doh:

Inače, naručio sam se za petak na servis kod Èuljka, taman će za tri mjeseca biti 2 godine, a sad je 34 000km.

Do sada sam mijenjao ulje i filtere, ali sam sad dogovorio detaljan i ozbiljniji servis (ulje u motoru, svi filteri, ulje za kočnice i detaljan pregled cijelog auta). Također, raspitat ću se oko produženog jamstva, što se nudi u kojim paketima, što pokrivaju itd.
 
Na vrh