C4 1.6 VTi - mali_BB

Mirage

Well-known member
Traktor još bolje
"Jel koči?"
"Naravno"
"Ok to je to"
Hehe ja sam bio u petak svog citrača registrirao pa sam gledao kako traktori moraju raditi svjetla i žmigavci, a prije toga sam gledao kamo golf V prolazi registraciju iako je razlika na kočnicama i 35%
 

mali_BB

Active member
Sve si mislim prodati ga i kupiti si SUV/Crossover. Gledam JEEP Compass...ipak ja volim Fiat grupaciju. Benzinac sa multiair turbo motorom ili 2.0 multijet. Iako bih radije turbo benzinca. Tih auta je tako malo da nemaš ni kog pitati za iskustva. Ne znam ni koju bi cijenu stavio za C4. Auto je ono...praktički showroom condition sa manje od 70 tisuća km.
Evo nakon 4mj od incidenta s fazanom tek sam danas išao mijenjati grill. Ona uputstva iz service manuala nemaju veze s vezom. Napati se bezveze. Branik se samo kopča u vodilice na blatobranu. Ne moraju se nikakvi vijci unutar blatobrana otpuštat, samo ovi s vanjske strane plastične oplate blatobrana i vijci odozdo te dva gore ispod haube. I još uz to auto otpad mi je prodao isto tako puknuti grill. Nije strašno ali ipak je. Fakat su đubrad. Moja krivica je što nisam odmah išao mijenjati pa bih skužio i vratio. No dobro.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

mali_BB

Active member
Pomoć ljudi. Evo me na moru i do jučer sve dobro radilo na autu. Danas uđem u auto upalim ga i hoću spustiti prozor....niti jedan se ne da spustiti. Ništa. Stiskam prednje zadnje, na svim vratima ni glasa. Ništa se ne događa. Ugasim upalim auto isto ništa. Istovremeno sklapanje retrovizora i podešavanje radi. Prozori ništa. Odspojim klemu s akumulatora i prorade. Prednji normalno a stražnji se ne daju zatvoriti jednim pritiskom nego stanu svako malo. Ponovno odspojim aku i ostavim 20ak minuta - nakon toga je samo desni zadnji zapinjao pri zatvaranju. Nakon 5min i on normalno proradi. Ostavim auto na parkingu, odem na kupanje, nakon satipo cca, palim auto niti jedan prozor opet ne radi. Ponovno odspojio akumulator i proradili. Šta da radim?
 

mali_BB

Active member
Prozori rade normalno. Nemam pojma koji k... je to bio. Napravio sam s njim 1100km u 7 dana. Potrošnja 6.4 do 6.5L/100km i to krcat auto. Zvali su me neki ljudi za kupiti ga a nemam pojma šta da radim. To nečega što bi htio morao bi nadodati još dosta novaca. A realno auto me dobro služi iako mu fali snage. Vozio sam u par navrata Audi A4 s 2.0 TDI motorom...jbt kako to ide. To pišem samo za usporedbu kako ovaj c4 ne ide.
 

dinko1981

Well-known member
A gledaj moderni turbo dizel ide osjetno bolje od relativno malenog benzinskog atmosferca, pa makar da ga uspoređuješ i sa 1.6 hdi a kamoli 2.0tdi. Međutim razlika u nabavnoj cijeni i održavanju je osjetna tako da je pitanje koliko si spreman platit za tu razliku, to je stvar osobnog izbora. Meni recimo ne pada na pamet mijenjat tako skoro svoj anemični 1.4vti + lpg, imam druge prioritete u životu ali toj je moj izbor i životne okolnosti
 

mali_BB

Active member
A gledaj moderni turbo dizel ide osjetno bolje od relativno malenog benzinskog atmosferca, pa makar da ga uspoređuješ i sa 1.6 hdi a kamoli 2.0tdi. Međutim razlika u nabavnoj cijeni i održavanju je osjetna tako da je pitanje koliko si spreman platit za tu razliku, to je stvar osobnog izbora. Meni recimo ne pada na pamet mijenjat tako skoro svoj anemični 1.4vti + lpg, imam druge prioritete u životu ali toj je moj izbor i životne okolnosti
A upravo za to bi išao na Turbo benzinca. Nema DPF, urea i tih gluposti a ide. Je da troši više, ali obzirom da ne radim puno km.
 

Phantom

Drajver
Vozio sam u par navrata Audi A4 s 2.0 TDI motorom...jbt kako to ide. To pišem samo za usporedbu kako ovaj c4 ne ide. [/QUOTE je rekao:
hehe, znam o cemu govoris, imam c4 1.6 HDI chip napravljen i ide fino, sada gledam da zamijenim jer mi je potreban veci auto zbog porodice i dijece...gledam A4 avant b9 od 2019-..
neki dan vozio A4 2.0 190 HP, kad sam sjeo u citrica kazem u ****te ovo neide nikamo 🙄..
 

mali_BB

Active member
Evo prvi ozbiljniji kvar na C4. Izgleda da mi je propišao termostat. Svaki dan ulijevam po 2dcl antifriza u posudu. Na mjenjaču se skuplja dosta antifriza. Pipao sam oko crijeva termostata sve je suho. Toliko je tijesno da ne mogu vidjeti gdje curi. Ja pretpostavljam da je brtva termostata. Ima li tko savjet odakle krenuti? Nije baš lak posao kako mi se čini. Odvratno puno kablova i cijevi. Ima li netko savjet?
 

Cutac

Prèkaroš
Puklo kućište. Have fun, ak je sto godina staro i nikad dirano, budu ti pukle kopče na cijevi iza motora kad budeš skidao ovo kućište, pa i nju naruči.

Aku ide van i onda je više manje dostupno. Tri vijka ak se ne varam, na crijevima su plastični feder osigurači, stisni ih prema "unutra" da se otpuste i drži dok skidaš, a na cijevi iza je metalni osigurač koji će ti odletit ne u jednu, nego u tri ****e mile materine kad ga skineš. I još teže ćeš ga vratiti gore.
 

mali_BB

Active member
Znao sam da će bit sranje. Stvarno mi se ovo ne radi.
, budu ti pukle kopče na cijevi iza motora kad budeš skidao ovo kućište, pa i nju naruči.
Imaš neku sliku ili broj dijela?
 
Posljednje uređivanje:

Cutac

Prèkaroš
Termostat ti je V7645580 80, a cijev 1351VF.

Vidi jel imaš staru verziju termostata (odzračnik je kombiniran sa senzorom temperature ili novu (senzor temperature je odvojen od odzračnika). Ako imaš staru, trebaš 98043153 80 ožičenje.

Stvarno mi se ovo ne radi.
Muka je, ja bih na tvom mjestu odvezao u servis.
 
Na vrh