C4 1.6 VTi - mali_BB

mali_BB

Active member
Obavio sam registraciju, sve zajedno sa osiguranjem 2070kn. Auto nema greške. Sve je u top stanju. Bio sam pripremio još 400kn misleći da još ove godine moram platiti porez (PPMV) ali je C4 rođen u 6mj a rega u 8mj pa je navršio 10 godina... to me je itekako ugodno iznenadilo. U godini dana sam s njim napravio 5000km, baš se i nadzornik čudio kako malo km godišnje. Taman ću u 10mj promijeniti ulje i filter i tad će biti na cca 7 do 8000km. Ali vraćam se na 5w40 (ili Shell Helix ultra po preporuci Cutac ili vulgaris Total)
I išao sam ponovno road trip. U 3 dana 1100km. Zagrev, Beč, Ljubljana. Na tih 1100km potrošnja 6.6L. S tim da je 800km od tih 1100 bio pun auto. Vozač plus 2 putnika i stvari. Auto je definitivno za kruzanje. 130km/h mu je idealna brzina, tempomat i lagano. Udoban, lagano klima i super. Pretpostavljam da bi manje trošio na užim gumama (ljetne su mi 225 45 17). Sad su na njemu Goodyear F1 assymetric 3. Mislim da ću ih još sljedeću godinu voziti. Imaju još dosta mesa a nisu pre stare.
 

mali_BB

Active member
Danas obavio kod frenda mali servis. Ima grabu u garaži pa je to čas posla. Od zadnje izmjene sam napravio 7100km. Radio sam isključivo što sam prošao godinu dana i 2 mjeseca pa zbog "starosti" ulja. Prije izmjene sam ulio liqui moly engine flush i vratio sam se na Total Quartz 9000 (nema smisla na tako male intervale izmjene uzimati ulja od >300kn IMO). Bio mi je antifriz curio iz crijeva ispod posude za antifriz. Naravno crijevo nema običnu šelnu nego neku njihovu plastičnu na clip pa sam skinuo crijevo, stavio vodoinstalaterske trake i vratio...ne curi više. Pretpostavljam da se mora kupiti komplet original crijevo.
Kupio sam i TRW prednje pločice pa ću i to kroz dan dva riješiti. Potrošnja po ZG, jutranje gužve....nezavidnih 8.5L :/
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Bio mi je antifriz curio iz crijeva ispod posude za antifriz. Naravno crijevo nema običnu šelnu nego neku njihovu plastičnu na clip pa sam skinuo crijevo, stavio vodoinstalaterske trake i vratio...ne curi više. Pretpostavljam da se mora kupiti komplet original crijevo.
To se i meni dogodilo prošle zime!
Nisam ni skužio dok nije prestalo grijati kabinu... Otvorim haubu i vidim da je posuda za dolijevanje rashaldne tekućine prazna!? Također vidim i da je mokro tamo ispod cijevi koja ide u hladnjak motora.
Očito je razina tekućine opala toliko da više nije imalo što ići u mali hladnjak kabine...
Namotao sam teflon trake oko pipe koja izlazi iz ekspanzione posude, nataknuo crijevo s tom clip-brtvom (čuo se tupi klik) i evo već godinu dana drži!
A vjerojatno bi trebalo kupiti original crijevo, ako ne i tlačnu posudu (ovisi gdje se "potrošila" plastika)...
 

Prilozi

mali_BB

Active member
Evo riješio danas i prednje pločice. Bile su zaista pri kraju s tim da je jedna bila kritična. Stavio TRW, stare su bile Ferodo. Za cijeli posao treba cca sat vremena (prvi put to radim). Ja sam se ekstra posvetio, očistio čeljusti, stavio malo bakrene paste na rubove pločica i tak pa je malo duže potrajalo. Zadovoljan sam. Za sad rade i živ sam.
Koja je originalna ugradnja diskova i pločica? TRW ili ATE?
I koji je promjer prednjih diskova? Ja sam izmjerio cca 289mm a na netu mi izbacuje 283mm.
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
S obzirom da su čeljusti trw predpostavljam da su i tvornički diskovi i pločice također bili od istog proizvođača, ali nije bitno jer je sva naknadna zamjena postala lutrija bez obzira na brend, puno je smeća u zamjenskim dijelovima.
 

mali_BB

Active member
Evo napokon sam stavio zimske felge prije tjedan dana. Na 16icama je auto puuuuno mekši i manje se sve osjeti. Vjerojatno je i do profila odnosno mesa guma. Još mi je ostalo promijeniti ulje u mjenjaču. To odgađam godinu dana. Provjerio sam i pločice iza, njih još ima. Upravo sam vozio 220km auto ceste. 7L potrošnja auto krcat - troje odraslih i dijete plus brdo stvari. Brzina od 125 do 130kmh. Antifiriz više ne curi iz posude. Teflon traka drži. Ono sranje od dihtunga oko šofer šajbe pušta vodu pa sam obložio folijom kutiju osigurača. Kakav je... dizajn. Svaka čast. Trebao bi te lajsne negdje kupiti u koje se ubaci dihtung. Netko je to već bio pisao da je kupovao pa ako netko zna gdje i koliko nek javi.
 

Prilozi

mali_BB

Active member
BTW našao sam mehaničara u slavoniji sasvim slučajno, blizu mene ima radionu Peugeot Citroen grupu. Kaže zamjena lanca 700kn ruke plus set razvoda. Iako sam na 67000km, dobro je znati.
 

sir.Oliver

Well-known member
Dinko *Dinko .... kada već dodje do metala obično je već kasno .... a može i glava stradati ...... sjeti se pjesme " srce na cesti " .....
 

mali_BB

Active member
Danas sam skužio da mi kapa oko vodene pumpe. Vjerojatno je brtva otišla. Da li mijenjati vodenu pumpu ili da samo brtvu promijenim obzirom da auto ima 68tkm? Ako bi mijenjao koju da uzmem - SKF, Valeo, Gates, Meyle, INA ili originalna (koja je gotovo duplo skuplja)?. Tko uopće proizvodi originalnu? To se nadam idući tjedan napraviti obzirom da ne pušta puno. Da li micati nosač motora ili se može kroz blatobran promijeniti?
 

Cutac

Prèkaroš
Ne trebaš skidati nosač. Makneš aktivator, skineš remenicu i 3 vijka drže pumpu.
SKF, Gates, INA, nećeš pogriješiti.
 

mali_BB

Active member
Ne trebaš skidati nosač. Makneš aktivator, skineš remenicu i 3 vijka drže pumpu.
SKF, Gates, INA, nećeš pogriješiti.
Gledao sam tutorial na Mini-ju pa zato pitam jel treba skidat nosač. Pretpostavljam da na njemu ima manje mjesta. Gornji vijak aktivatora je teško skinuti. Jel ne ide pumpa dolje bez micanja aktivatora?
 

szahtila

Well-known member
Gledao sam tutorial na Mini-ju pa zato pitam jel treba skidat nosač. Pretpostavljam da na njemu ima manje mjesta. Gornji vijak aktivatora je teško skinuti. Jel ne ide pumpa dolje bez micanja aktivatora?
Šta je to "aktivator"? Jel to natezač remena ili nešto drugo?
 
Na vrh