C4 1.6 HDI 112 KS BVM 6 - markan1000

liberty

Well-known member
zadnje informacije koje imamo da je otišao na dobrotvorni rad negdje u ameriku pomagati žrtvama dvostranačkog političkog sustava....
i da je tamo otišao svojim citroen berlingom, a da u niti jednom trenutku nije sišao sa kopna :hmmm:
navodno da je prodao berlingo kako bi kupio i restaurirao citroen xm v6... u koji neće ugraditi plin...
i da će jedini u americi biti sa citroen xm-om :hmmm:
netko je pisao da je rekao kako će se vratiti u hrvatsku kada citroen hrvatska spusti cijenu najnovijeg berlinga ispod 70 000 kn :hmmm:
neki kažu da je prije vozio i velike skutere i bio jedni sa njim na bajkerskim okupljanjima još dok je svirala plava trava zaborava...

ako ovo čitaš, drži se liberty, svi smo uz tebe :palac-gore:
vratio sam se
xm me i dalje dobro služi
sad sam u nabavci xantie active i to trula višnja metalic boje
ponude primam na pp
btw. berlingo je kuća putujuća tako da vas molim da mi njega ne dirate
:D
 

markan1000

Well-known member
obavljen posjet servisu, dečki ga spojili na komp, bio uz njih, provjerili što je sustav javio, pobrisali stare logove i ponovno pokrenuli dijagnostiku, i sad se više ne javlja apsolutno ništa (i bolje da je tako). priupitah za vlagu, i uvjeravaju me da je to nemoguće, nego da je vjerojatno problem bio u senzoru na prednjem lijevom kotaču, odnosno prljavštini na istom, i to vjerojatno komadiću nekakvog metala koji se zakači za senzor/magnet i dok je tamo sustav javlja grešku. a grešku javlja za sve sustave jer su svi elektronski međusobno povezani, pa kad se stilta za npr. ESP, automatski javlja i za sve ostale. na kraju napomena, ako se opet uključi obavezno navratiti pa će uslijediti i detaljnjija analiza. moram ih pohvaliti za brzinu usluge i uslužnost.
i hvala vama na savjetima!

slab sam na svoj autić, i oprostit ću mu ove sitne nestašluke i galski humor. :grin:
 

markan1000

Well-known member
da malo osvježim temu, bogu hvala s ničim lošim... danas stavljene nove ljetne gume 205/55/16 bridgestone turanza t001. nije bog zna što, ali čovjeka jako veseli :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nasljednik modela ER300 kojeg sam imao prije. Odlična guma bila, pogotovo gledano cijena/kvaliteta, pa pretpostavljam da ni ova nemore bit pretjerano loša. Mada je manje sportski orjentirana naspram prethodika, više prema udobnosti/ekologija, prema službenim sprecifikacijama.

Javi dojmove ;)
 

markan1000

Well-known member
istina, ali na zadnjem testu za 16 cola koji sam uspio naći su u top 5, zajedno s nekim modelima od continentala, michelina, dunlopa i semperita čini mi se. a ove sam od navedenih našao za najmanje novaca, osim semperita s kojim ipak nisam htio eksperimentirati.

a što se tiče prvih dojmova, odem nakon postavljanja malo napraviti đir po obilaznici, i stalno mi se čini da auto nekako čudno poskakuje, da je preživahan. stanem na pumpu provjeriti pritisak, prednja lijeva 2,0, prednja desna 2,2, zadnja lijeva 2,3, zadnja desna 2,0. e sad je li se zbog toga meni učinilo da je preživahan ili ovo nema veze, ne znam, ali da mi je majstor bar napunio prednje ili zadnje gume jednako, nego skoro sve različito :grin: ovo su zapravo više prvi dojmovi o majstoru :cool:
 

Nono

Èlan
Nasljednik modela ER300 kojeg sam imao prije. Odlična guma bila, pogotovo gledano cijena/kvaliteta, pa pretpostavljam da ni ova nemore bit pretjerano loša. Mada je manje sportski orjentirana naspram prethodika, više prema udobnosti/ekologija, prema službenim sprecifikacijama.
Ne bih se baš složio da je ER300 bila sportski orijentirana. Sportski orijentirana je bila RE050A. Cijena im je bila gotovo ista, a ER300 je nudila više udobnosti. Kad sam se nakon sportskih guma zaželio malo udobnosti kupio sam ER300 i zeznuo se. Dobra guma, bez daljnjeg, ali kod malo jačeg ulaska u zavoj to nije bilo to. Kakve su ove nove verzije ne znam.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nisam rekao da je ER300 sama po sebi sportski orijentirana. Za to postoje Potenze, a ne Turanze. Ime im govori. Kad se već moram citirati

Mada je manje sportski orjentirana naspram prethodika, više prema udobnosti/ekologija, prema službenim sprecifikacijama.
Govorio sam o usporedbi između dvije gume istog ''roda''. ER300 i T100. Po testovima i službenim materijalima zaključujem da je T100 manje sportski nastrojen - manji otpor kotrljanja, manja buka, manja potrošnja - a to nemožež dobit bez kompromisa sa ''performansama''.

A i te RE050, kao i ER300 idu u penziju. Već su stigle S001 i RE002. Ova potonja ima izvrsnu cijenu, u ovoj dimenziji od C4orke je manje od 600kn. Po prvim testovima govore da je na suhom kao stara 050 ali puno bolja što se tiče kiše i trošenja.
 

Nono

Èlan
Sve OK, sve znam o Potenzi i Turanzi, ali nisi "morao sam sebe citirati". Nisam krivo shvatio, nego si se ti neprecizno izrazio. No problem. :)
 

markan1000

Well-known member
iskoristilo se produženi vikend za otići doma na more pa evo malo dojmova s obzirom da mi je nakon nešto više od 3 mjeseca otkad je auto moj ovo bio prvi dulji izlet iznad 100 km u jednom smjeru, što mi se nije desilo tko zna otkad, ali eto nikako mi se zvijezde nisu mogle poklopiti. uglavnom, vozilo ga se pod punim opterećenjem do mora, s mora (autoput nekih 650 km) i nekih 300-ak km na moru (lokalne ceste i magistrala). puno opterećenje znači stalno troje odraslih plus preklopljena klupa i u gepeku ili štednjak ili kuhinjski elementi ili ormarići + prtljaga i još svašta, uglavnom stvarno stalno full opterećen.
na kraju balade prosječna potrošnja 5,4 litre, a nije da sam se vozio ko dedek, znači autoput 130-140, magistrala 90-100.
ono šta me posebno oduševilo, kao i sve prisutne, je količina stvari koja se može staviti u auto koji izvana ne izgleda toliko velik. jedina mana je što se stražna klupa kod preklapanja ne može skroz izravnati s dnom gepeka (kao što je slučaj s vw vozilima npr.). ili možda ja nisam skužio kako, pa ako netko zna, slušam... :)
snagom sam isto jako zadovoljan, na magistrali i pun bez problema super ubrzava do 115-120 za sigurno pretjecanje, gubitak snage se osjeti na autocesti (opet kad je pun) iznad 140 km/h, što u prijevodu znači da ubrzanje do 160 traje i traje... dalje od 160 nisam zbog opterećenja i gustog prometa ni pokušavao.
uglavnom, ukupni dojmovi apsolutno pozitivni i veselim se i daljnjem druženju s autićem :)
i par o gumama (nova bridgestone turanza t001, isto jako zadovoljan, poprilično tihe, a opet mi se čini bez problema drže i pri malo agresivnijoj vožnji kroz zavoje, pri startanju na mokrom nijednom nije bilo niti malo proklizavanja, tako da zasad super.
ono što zna malo živcirati su brisači na automatskom modu, ali to sam već i prije skužio, i to samo kod jake kiše, jer nekad (rijetko) savršeno rade, a nekad katastrofalno nejednako, najčešće presporo pa odjednom podivljaju bez razloga. kod lagane kiše nema greške ali opet, i to je dosta subjektivno...
 

markan1000

Well-known member
jučer priuštim svom ljubimcu kompletno unutarnje i vanjsko pranje + vosak, cijeli ponosan na njega sretan kako sjaji i mislim se kako je ipak crna boja najljepša... i onda jutros dođem na parking ispred zgrade i imam što vidjeti. desni prag točno između prvih i zadnjih vrata udubljen i na njemu dvije gadne paralelne ogrebotine duljine otprilike 15-ak cm. moja pretpostavka je da je krivac pedala od bicikla, vjerojatno dječjeg...
sad me zanima sljedeće ako netko ima iskustva kod takvih stvari: imam kasko do 1. mjeseca i ako dam odmah to riješiti preko kaska, gubim li pravu za isplatu eventualnih sljedećih šteta u ovoj godini ili to nema nikakve veze, te bi li to povlačilo malus sljedeće godine...
 

Krky

Lakerski profesionalac
ne gubiš nikakvo pravo za druge štete u toj godini, moreš ih imati 10-ak..
ja sam imal štetu prošle godine u iznosu oko 8tkn, i sad kad sam uzel kasko za ovu godinu izašlo me je 200kn skuplje nego lani, jer nisam dobil dodatni popust za ono "godina bez nezgode" i taj njihov malus -5%, izašlo me 200kn više nego prošle godine..
 

markan1000

Well-known member
hvala, trebalo bi biti tako, jer ja nisam uzimao nikakve opcije sa franšizom i slično, a ne bi volio sad ispucat pravo na 100% pokrića za ovo, pa da mi se za dva mjeseca stogodišnji hrast surva na auto...
 

Krky

Lakerski profesionalac
je, to nebi bilo pravedno..
jedino kaj druge godine nebudeš imal onaj još dodatni popust, ili kak oni to vele povrat nekog postotka ako ne napraviš nezgodu, al opet ne toliko koliko košta popravak kod limara :D mene je ove godine izašlo 1600kn zbog prošlogodišnje štete, inače bi bilo 1400kn, - taj njihov povrat ako nemaš štetu, toliko mi bude druge godine ako budem bez štete, ja si zemem ful kasko, osim na krađu, to sam isključil, ipak nije to auto za ukrast :D
 

Damaj

Active member
Ja sam imao štetu naplaćenu kaskom a sljedeće godine me izašao kasko čak nešta jeftinije jer se trenutno odigrava velika konkurentska utakmica među osiguravateljima, tako da ako osiguranje želi naplatiti malus, odi kod drugog osiguravatelja.
 

Krky

Lakerski profesionalac
pad cijena polica se odnosi samo na obične auto police, kasko police su ostale na starim tarifama..
a za prelaz u drugo osiguranje, to se nekad tak moglo, sad je to u Hrvatskoj malo drugačije, ima jedno mjesto gdje idu svi podaci od svih osiguravajućih kuča u RH kao baza podataka, neznam točno kak se to zove, i kad dojdeš u bilo koju osiguravajuću kuču, u programu za izradu polica kad utipka tvoje podatke, odmah izbaci da si u malusu, i koliko..
 

markan1000

Well-known member
otići ću sljedeći tjedan ili kad već uspijem uhvatiti vremena do osiguravatelja i na popravak pa podnesem izvješće kako je sve prošlo...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
imam kasko do 1. mjeseca i ako dam odmah to riješiti preko kaska, gubim li pravu za isplatu eventualnih sljedećih šteta u ovoj godini ili to nema nikakve veze, te bi li to povlačilo malus sljedeće godine...
Šteta stari :hm:
znam kak ti je jer sam i sam tak nekaj prošel..pisal sam o tome u svojoj temi :whistling:

a sad kaj se dotikavle kaska:
ako nije ogrebano do lima, moj ti je savjet da ne prijavljuješ štetu sad nego pred istek kaska ( tako sam i ja napravil već dvaput zbog ogrebotina ), jer ako ti se nedaj Bože dogodi kakva veća šteta imal buš glavobolje :D

Jedino ako je cijena popravka manja od premije koju si platil, neće ti iduće godine umanjivat bonus zbog štete naplaćene u prošloj godini...ali i to zavisi od osiguranja do osiguranja :hmmm:

Najbolje da odeš u poslovnicu i raspitaš se..da nebude neugodnih iznenađenja ;):D

Zašto ? Evo pa pročitaj:

http://burza.com.hr/novac/osiguranje/2012/12/113342-obvezna-fransiza-kod-kasko-osiguranja-vozila/

ne gubiš nikakvo pravo za druge štete u toj godini, moreš ih imati 10-ak
Krkinjo, nemoj človeka uvaljivat :p:D
Jedno je gubitak bonusa za iduću godinu ako si u prethodnoj imal prijavljenu štetu, a drugo je odbijanje ove franšize za više šteta u jednoj godini :cool:
 

Krky

Lakerski profesionalac
eeee svaka ti čast, za tu franšizu uopšte nisam znal:confused:
mislil sam si, Krkinjo samo teri, sve bu to kasko :D
fala ti puno, sad i ja nekaj znam više :D
 

Damaj

Active member
pad cijena polica se odnosi samo na obične auto police, kasko police su ostale na starim tarifama..
a za prelaz u drugo osiguranje, to se nekad tak moglo, sad je to u Hrvatskoj malo drugačije, ima jedno mjesto gdje idu svi podaci od svih osiguravajućih kuča u RH kao baza podataka, neznam točno kak se to zove, i kad dojdeš u bilo koju osiguravajuću kuču, u programu za izradu polica kad utipka tvoje podatke, odmah izbaci da si u malusu, i koliko..
Krky nisi u pravu. Ovo za drugu štetu je istina, a kasko cijenu sam dogovarao kao na tržnici (ovo mi je treća godina kaska zaredom) i dobio sve moguće i nemoguće popuste. U prošloj godini sam platio 1780 kn uz rizik i na području bivše Juge i imao sam realiziranu štetu (4500 kn), a ove godine sam kasko platio 1500 kn sa istim uvjetima, a takvu cijenu sam postigao jer sam u prošloj godini htio realizirati i drugu štetu ali nije išlo. I onda kao ustupak sam dobio sniženu cijenu kaska. Da to sa kaskom ide u nekakvu centralnu bazu podataka onda bih imao malus i veću cijenu. Pa pogledaj kako spuštaju cijene osnovnog osiguranja, a prije to nije bilo moguće dok CO nije bila privatizirana.
 
Na vrh