C4, 1.4 VTi, by Cutac

dinko1981

Well-known member
a što fali dvojci ? još uvijek ga imam kod ujaka na dvorištu . isto tako i kadett E ....
Čini mi se da imaš nerazvijen osjećaj za sarkazam, pa ću ti detaljnije objasnit. Golf dvojka dizel je izuzetan i trajan auto koji proizvodi niz akustičnih senzorskih pobuda pa ih je lakše pojedinačno ignorirat, ili u suprotnosti, maltretirat se sa njima ako si mazohist (kao Cutac 😁) jer ih ima u izobilju na cijelom spektru frekvencija, pogotovo nakon 30+ godina eksplotacije
 

sir.Oliver

Well-known member
Čini mi se da imaš nerazvijen osjećaj za sarkazam, pa ću ti detaljnije objasnit. Golf dvojka dizel je izuzetan i trajan auto koji proizvodi niz akustičnih senzorskih pobuda pa ih je lakše pojedinačno ignorirat, ili u suprotnosti, maltretirat se sa njima ako si mazohist (kao Cutac 😁) jer ih ima u izobilju na cijelom spektru frekvencija, pogotovo nakon 30+ godina eksplotacije
nakon 30 godina exploatacije i predjenih xy kilometara taj motor je još uvijek u granicama tolerancije ( malčice bučniji od novog ) ostalo ništa niti škripi , niti pišti .... bratić je bio picajzla po tom pitanju . kadeta je rasturio , izvario sve što mu se nije svidjelo išlo je vanka ..... našpricao ga dva puta trokomponentnom temeljnom bojom ( unutrašnjost ) i crvenom vanjskom .... jedino nije stigao spoljašnji deo ošmirglati do čistog lima i ofarbati ..... pokosio ga cancer .... za pet tjedana od ljudine od sto kila ostalo bednih 40 kila kostiju i kože ......:cry: ... tako da ti autići stoje .... golf se još tu i tamo provoza .... kadet je 4 godine zaključan u garaži .... i tu će stajati još dosta dugo ..... jedino što se motor okreće svaka dva tjedna po 5 krugova ...da ne zariba
 

Cutac

Prèkaroš
Klima ne radi, prazna je. Ne mogu UV lampom nigdje pronaći da curi (hladnjak ne vidim bez jačeg rastavljanja), što bi u biti značilo da vjerojatno pušta na hladnjaku jer jedino njega ne vidim.
Sad ne znam jel mi pametnije odvesti u servis ili sam doma zamijeniti hladnjak (Nissens mogu nabaviti za 400 kn) i ventile za punjenje i riskirati.
Ako se posreći da je to uzrok (a to im je boljka), uštedim cca. 1000 kuna, a ako ne, bacim 500...

Hmm, baš mi je dilema...
 

Cutac

Prèkaroš
Ma jedini servis kojem vjerujem kod nas je Frigoom, a već sam išao i super su, tako da njima ako vozim, predajem neispravan i uzimam ispravan auto.
Tako će i biti, dogovorio sam s čovjekom da mu ostavim auto i da će javiti kad je gotov. Ne da mi se sam raditi, pa plaćati punjenje 300 kn, pa ako opet pušta, ispočetka.

Kad riješimo c4 onda ću dogovoriti za VTS jer mu i dalje zuji ležaj kompresora i živcira me. I usput da se prekrimpaju sve cijevi/crijeva jer ima tragova UV boje na spojevima. A i možemo riješit hladnjak, kad je bal nek je maskembal :ROFLMAO:

A onda kad oba budu funkcionalni ću sa c4 skinuti dizne i dati na čišćenje i za to vrijeme promijeniti aktivator pumpe vode i pokušati skinuti onu plastičnu sponu s mjenjača da promijenim semering selektora. Iskreno ne znam kako da ju skinem, probavao sam na sve načine i ne ide.

Mimo toga, obojica su, da kucnem od drvo, poslušni i mislim da, osim ulja, ne bi trebalo biti zahvata ove godine. Jedino ću, ako se odlučim da ostaje kod mene, c4 odvesti na tretman podvozja i poliranje.

A u ostalim novostima, više nema zime za plastične dijelove, ima da ih proizvodimo :D

1683114028583.png
 

Cutac

Prèkaroš
250 eura kasnije imamo novi hladnjak i servis klime. Odlična cijena i uzeli su me stvarno brzo, preporuka za Frigoom!

Sad je starac tamo, da vidimo gdje pušta i šta zuji.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam, nisam pitao. Rekao je da je strunuo, tak da pretpostavljam da se vidjelo.
Rekao je da ne koristi UV boju za defektažu jer nije najpreciznija, nego posebni plin i sniffer, tako da bude potpuno siguran da pušta na tom mjestu.
 

Cutac

Prèkaroš
Da, to svi kažu. Nadam se da je i na VTS to, da ne treba ništa u kabini raditi.
Baš me zanima šta će s kompresorom biti.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Problem je sto je ventilator blizu, i hladnjak dobije rupu. Kad se skine stari, vidi se crno na hladnjaku, gde je otprilike ventilator lociran.
 

Milosh

Test
Problem je što je preblizu hladnjaka pa se tu zadržava prašina i lišće, i so, i onda aluminijum istrune. Tako su meni rekli u klima servisu. Treba ih redovno prati mlaznicom kroz prednju rešetku.
 
Na vrh