C3 Picasso by ante66

Oen

New member
Ante, čestitam na prinovi! ;)
Nadam se da će te kolica služit bez ikakvih problema..
Auto super izgleda, posebno s ovim felgama, mada je udobnost vjerojatno manja nego sa 16"..
Problema, mislim ne bi trebao imati, bar sudeći po svojem..
Ima par stvari koje nekad dignu živac, al je auto općenito pun pogodak!:cool:
Ovaj moj "grabi" prema 18000 km i mogu nabrojat samo tri stvari koje mene, kao picajzlu, smetaju..

Prva i najgora su žarulje.. u ovih skoro dvije godine zamjenio ih više ni sam ne znam koliko.. jednom su čak u isto vrijeme obje riknule.. Nije bitna marka (bilo je i skupih i jeftinih), nema pravila..

Druga stvar su tepisi... originalni gumeni.. Odlično izgledaju kada je vani suho i kada su čisti, ali neka ti je cipela malo prašnjava, odmah ostaje otisak na gumi..:wtf: da ne pričam kako je sad kad je vani ovakvo zimsko vrijeme (sol, blato, snijeg..

Treća koju možda netko ne bi ni primjetio je zadnja polica prtljažnika, koja se u zavoju kod skretanja pomakne taman dovoljno da malo "zaskviči"..
Sve drugo je taman po mom "chefu" :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ante, čestitam na prinovi! ;)
Nadam se da će te kolica služit bez ikakvih problema..
Auto super izgleda, posebno s ovim felgama, mada je udobnost vjerojatno manja nego sa 16"..
Problema, mislim ne bi trebao imati, bar sudeći po svojem..
Ima par stvari koje nekad dignu živac, al je auto općenito pun pogodak!:cool:
Ovaj moj "grabi" prema 18000 km i mogu nabrojat samo tri stvari koje mene, kao picajzlu, smetaju..

Prva i najgora su žarulje.. u ovih skoro dvije godine zamjenio ih više ni sam ne znam koliko.. jednom su čak u isto vrijeme obje riknule.. Nije bitna marka (bilo je i skupih i jeftinih), nema pravila..

Druga stvar su tepisi... originalni gumeni.. Odlično izgledaju kada je vani suho i kada su čisti, ali neka ti je cipela malo prašnjava, odmah ostaje otisak na gumi..:wtf: da ne pričam kako je sad kad je vani ovakvo zimsko vrijeme (sol, blato, snijeg..

Treća koju možda netko ne bi ni primjetio je zadnja polica prtljažnika, koja se u zavoju kod skretanja pomakne taman dovoljno da malo "zaskviči"..
Sve drugo je taman po mom "chefu" :)

Probaj na zadnju dasku i na boćna ležišta same daske nalepiti onu samoljepljivu brtvu za kućne prozore i vrata, to ti je kao u traci cirka 1-2cm širine i ima po 3, 5, i 10m, imaš od spužve i od neke mekane gume :palac-gore:
 

brezC4

New member
gumeni tepisi tome i služe. izvadiš ih van, opereš pod mlazom vode i ko novi su
žarulje su problem iz nekog razloga na citroenima. možda uzeti kvalitetnije i stabilizator napona pa se promjeni situacija.
 

Krky

Lakerski profesionalac
gumeni tepisi tome i služe. izvadiš ih van, opereš pod mlazom vode i ko novi su
žarulje su problem iz nekog razloga na citroenima. možda uzeti kvalitetnije i stabilizator napona pa se promjeni situacija.

Zato xenon ne gori:D:D
 

Oen

New member
Probaj na zadnju dasku i na boćna ležišta same daske nalepiti onu samoljepljivu brtvu za kućne prozore i vrata, to ti je kao u traci cirka 1-2cm širine i ima po 3, 5, i 10m, imaš od spužve i od neke mekane gume
Èekam da se malo sunca pojavi pa da to sredim..

gumeni tepisi tome i služe. izvadiš ih van, opereš pod mlazom vode i ko novi su
žarulje su problem iz nekog razloga na citroenima. možda uzeti kvalitetnije i stabilizator napona pa se promjeni situacija.
Znam čemu služe tepisi, al ovaj nije ko drugi koje sam do sad imao.. Ovaj je ko ekran na smartfonu samo što nije "fingermagnet" nego "footmagnet".. Sad po zimi i nije bitno, al po ljeti, auto iznutra čist ko apoteka, samo gumeni tepisi puni otisaka. :mad:
Jedino rješenje za ljeto je nabavka platnenih..

Žarulje ? Meni u ove 2 g i 3 mj još nijedna nije pregorila
Ni s tim nemam problema..
... ti ko da uopće ne voziš Citroena :)
 

ante66

Active member
Evo da se sad malo raspisem kako sam i obecao.Sad je auto ipak potpuno razradjen , 2700 km .Putovanje iz Zg do Trogira , ista ruta kao sa C3 75 KS za usporedbu.Do Karlovca vozio 180 dio puta tako da o nekakvoj normalnoj voznji ni stednji benzina nema ni rjeci a od Karlovca D1.Auto opterecen , prosjecna potrosnja do Trogira 6,7 litara za normalnu ne sporu voznju sta ipak ide barem 0,5 l vise od 75 ks i 4 ventilskim motorom za iste uvjete.Priblizno 150-160 se dobiva od 8-11 l/100 km sta je korektno.Sad kada sam dosao dole i povratak u Zagreb sam voznju prilagodio normalnim uvjetima koristenja auta. Sljedecih 100 km voznja djelom na kratkim rutama i voznja po okolici po brdima prosjecna 7,0 (c3 75 ks je isao max 6,5 l za iste uvjeta).U povratku za pristojnu voznju od Tg do Ka prosjecna 5,9 a do Zg prosjecna se popela na ukupno 6,1 sa ukupnom prosjecnom brzinom od 75 km/h.Korektno.Mog Picassa se moze ugodno voziti uz min potrosnju od 4,2-4,5 l pri maksimalno nekih 75 km/h , s obzirom na moje gume od 205 i krovni nosac znaci da se sa 195 i bez krovnih ta putna stedljiva brzina sigurno moze podici na 80 -85 km/h sta je vise nego dobro tj odlicno.Snage ima dovoljno , motor se lako zavrti do 4000 o/min tako da se max moment dobiva vrlo lako , auto ubrzava odlicno.Kocnice i ovjes je odlican isto kao i izolacija motora.Nikakvu buku u autu se ne cuje tako da se nema nikakav osjecaj brzine kojom se vozi( zato to zna policija pred Slunjem!), lako se Picassa natjera prebrzo.Nedostaje mi za razliku od C3 SX to sta opasnost od poledice ne daje na displeju (osim kad upalim auto) i nedostaje tada zvucno upozorenje, meni bitno jer djelom ceste ulecem u sjene di poledice moze biti a treptanje temperature bas ne pratim stalno.Limitator radi korektno ali ne uspjevam prec limitiranu brzinu( c3 sx ima reguliranu brzinu sa zvucnim upozorenjem , picasso nema zvucno upozorenje i to je recimo nedostatak jer ne pratim stalno kilometar sat).Ugodnost voznje ipak je kod Picassa veca nego kod c3 sx , ipak je to veca klasa auta, 20 % je tezi od c3 sx , 20% sire gume ,20 % jasi motor a potrosnja je recimo 10 % veca.Korektno.Zakljucak C3 Picasso vise nego korektan.:)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Limitator radi korektno ali ne uspjevam prec limitiranu brzinu( c3 sx ima reguliranu brzinu sa zvucnim upozorenjem , picasso nema zvucno upozorenje i to je recimo nedostatak jer ne pratim stalno kilometar sat).
Normalno da ne uspijevaš preć limitiranu brzinu,jer ti sustav ne dopušta :D
Kad nariktaš na recimo 80 km/h i postigneš tu brzinu,sustav ti više ne dopušta da ubrzavaš..jedino kako je možeš prekoračit,je da naglo pritisneš papučicu gasa ili kad je jako strma nizbrdica (tad se limitator trenutno isključuje,a programirana brzina na ekranu blinka)..za povratak na programiranu brzinu trebaš samo usporit na brzinu manju od programirane (tad blinkanje prestaje) :whistling:

Zato i nema zvučnog upozorenja..jer ti jednostavno neda da ideš preko programirane brzine :D
 

ante66

Active member
Znam Mirda , nisam uspio prekoracit limitiranu brzinu kad bi naglo doda gas, jedino sa tipkom pauza sto mi uopce ne smeta.Nije to neki problem.Primjetio sam da brzinomjer broji u plus za 2-3 km , a kad se smanjuje brzina ide jedan po jedan.To je ocito napravljeno programski radi regulacije tempomata, sto je i u redu.U biti nije upoce moguce usporedjivat C3 Picasso i C3 SX jer su to dva potpuno drugacija automobila sa drugacijom elektronikom.Svaki od njih je izuzetno dobar auto , naravno u svojoj kategoriji , naravno Picasso je ipak kategorija vise.
 

ante66

Active member
Svidja mi se jedna stvar na Picassu , vjetrobransko staklo je veliko i preglednost je dobra.Super mi je to sta sjenila za sunce kad se pimaknu skroz napred smanje tu veliku staklenu povrsinu i kolicinu svjetla , a kad ih stavis okomito onda ti u nijednom slucaju sunce ne zasljepljuje oci.
 

ante66

Active member
Samo jedna ?? :wtf::D


Ma svidja mi se puno stvari , rekao sam ves da je vjetrobransko staklo i sjenilo za sunce postavljeno taman di treba , nema zasljepljivanja od sunca u nijednom slucaju.Pretinac (bocni) na suvozackom sjedistu je vrlo praktican,kao i pretinci u prtljazniku(za vatrogasni aparat, uze i vrecice) kao i kuke za vrecice u prtljazniku.Zgodna je stvar i ravna ploha ispred displeja (za karte , razne papire sa napomenama).O modularnosti zadnjeg sjedista nemam sta reci , fantasticno.Da ne bude samo hvaljenje ,poklopac prtljaznika tesko se i neprakticno skida,sta je opet relativno jer je tako kruci za odlaganje jakni na njega.Gledao jucer , bilo bi zgodno da ima jos treci utor na polici pa bi sa tim dobio mogucnost pomicanja napred -nazad i preklapao bi se jednostavnije tj preklapao bi se bez demontaze.
 

ante66

Active member
Evo vec sam presao skoro 3000 km , to znaci po malo sam se vec navikao na novi auto.U pocetku mi je bilo malo cudno sto nema bas svakakve zvucne obavijesti , a sa vidim da to i nije nesto narocito potrebno .Falio mi je naslon za ruke , ali zbog povisenog sjedista i tako postavljenog mjenjaca i to je upitno jeli bas nuzan i da li je i uopce upotrebljiv onaj "zamjenski" koji ide iz poda.Sad sam se naviknuo na te razlike od c3 sx modela.U Picassaje gust nekako sjest i ici se voziti, sve vreban da zena pozeli ici u kupovinu pa da malo vozim.Ove moje felge od 17 jesu nesto tvrdje ali auto izgleda mocno pogotovo sa ovim kromiranim dodacima.Sve varijante prtljaznika sam isprobao jos mi jedino ostaje(a to cu na ljeto) probat ubacit luftmadrac u prtljaznik i vidit jel moguce Picassa koristit kao kamper.Ako i tu funkciju zadovolji onda je vrhunac upotrebljivosti.:)
 

ante66

Active member
Dobija , doduse meni treba velicina E (205-45-17),a dobio na poklon D (215 -16) , stanu na gumu , probao , jedva navuces.Imaju li te carape kakvog smisla ?Marka nije Jadran nego Zuto more.
 
Na vrh