C3 HDi 70 FAP by 1587 VTS

Ciki vts

New member
Ovako se tera 1.4 HDi :D

http://i1053.photobucket.com/albums/s473/1587VTS/55e6d465.jpg

Dotakao 190 km/h, nas trojica u autu + klima. 189 km/h prema GPS-u. Celer mu je ultraprecizan.
Sok i nevjerica, prasi uljara ko vjetar :palac-gore:
Moglo je to cak i jos malo da nije dosla uzbrdica :grin: Iducom prilikom :cool:


Isto tako, ocitao sam prosli tjedan i ovu brojku na BC-u, krstarenje relacija Split - Omis:

http://i1053.photobucket.com/albums/s473/1587VTS/def16aab.jpg


Pocastio sam ga kuglom mjenjaca od DS3:

http://i1053.photobucket.com/albums/s473/1587VTS/b203082a.jpg

Fenomenalno lezi u ruci.

Inace, natukao 16 tkm, sve funkcionira ko urica, toci – vozi :cool: :palac-gore:
Odlicno izgleda kugla ;)
 

1587 VTS

New member
Pozdrav svima, evo 2 slije od prekjucer da se ne zabrinete za moju egzistenciju :)
S obzirom na poslovne i privatne obaveze u zadnje vrijeme te moj burni stil zivota, ne stignem se cesto logirati na forum, ali pratim vas ja skoro svakodnevno skrivecki iz zasjede :grin:

HDi uljara team - C3 od forumasice Darje i moj istoimeni ljubimac:





Kilometri se vrte, auto jedino zahtjeva naftu, ali u smijesnim kolicinama :D
Uskoro ce mu prvi rođendan i 20 tkm. Same pohvale, sve je kao prvog dana, cista desetka :palac-gore:
 

1587 VTS

New member
Evo, s malim zakasnjenjem, donosim izvjesce s „godisnjeg“ servisa i 20 tkm. Nakon sta sam prije 6 mjeseci na 10 tkm promijenio ulje i pripadajuci filter, po mom planu odrzavanja na 20 tkm za izmijenjenu je na redu bilo:

- Ulje (Total Ineo 5w30) + filter ulja
- Filter zraka
- Filter klime

Novi filter zraka cak i nije bio nuzan, jer stari, bar ovako naoko, nije bio previse zaprljan, ali, moja politika nalaze da se na takvim stvarima ne stedi pa je stavljen novi i ocisceno je kuciste.

Prema dosadasnjem iskustvu, motor potrosi cca 2.5 dL ulja na 10 tkm. Antifriz i kociona tekucina su na max-u, nije bilo potrebno nadolijevanje.

Kontrolom podvozja na dizalici uocio sam da je lijeva manzeta poluosovine (na strani kola) malo ostecena tako da je jedno rebro neznatno zamasceno. Odmah je narucena nova ista, a izmjena je iduci tjedan. Kako se ostetila – pojma nemam :sneaky:

Ostalo je boca, suho ko barut kao prvi dan. Do sad nije zaradio jos nikakvu ogrebotinu. Trosenje prednjih guma (ravnomjerno) uvelike je vidljivo dok su straznje kao iz ducana. Jos zadovoljavaju u okvirima mogucnosti auta, prvenstveno na suhom gdje nemam ozbiljniju zamjerku, cak ni mojim stilom voznje. Ali, na kisi, blago receno, nisu vrijedne spomena. Tako je od pocetka i meni nista iznenađujuce kad je u pitanju Michelin. Planiram ih voziti jos jedan period pa stavljam ContiPremiumContact 5. To ce trenutno postati druga prica.

To je to. Inace, u ovu godinu dana i 20 tkm koliko sam do sada skupio, osim nafte i spomenutog redovitog odrzavanja nije bilo nikakvih troskova. Cak ni zarulja. Sve je utegnuto i funkcionira kao prvog dana, i dalje nemam nikakvih zamjerki. Zapravo, da nije tako, ne bi bilo dobro :grin:

I po ne znam koji put, imam samo rijeci hvale za HDi, vrijedi svake ulozene lipe. U pravoj maniri turbodiesela u voznji zilavo vuce i ubrzava da ljudi koje vozim u nevjerici pokusavaju shvatiti kako je samo 50 kW pod haubom. Ni u skakljivim situacijama me nije ostavio na milost i nemilost, nikad u gradu potrosio vise od 6.0 L, na otvorenoj cesti uredno ispisivao 3.X L/100 km, na relaciji AC koju vozim dotakao redovito 190 km/h, itd.. Razumnom dovoljno. Vec mi je vise od pola razlike u odnosu na benzinca isplatio u godinu dana, jos malo i sve dalje bit ce cista usteda. To ako govorimo o samoj isplativosti, a pred uzitkom u voznji i pogledom na BC, ista mi momentalno pada u drugi plan. Ponovit cu to milijun puta i svakom cu ga preporuciti :stovanje: Prema mom misljenju, HDi je u slucaju C3 obavezna stavka, auto dobiva potpuno drukciju dimenziju, postaje bas onakav karakter kakav je zamisljen da bude. Za mene vrijedi: ako C3, onda HDi! ;) :palac-gore:

Idemo dalje, iduca je leteca izmjena ulja i filtera za pola godine na 30 tkm. Teraj, Misko! :euforija:

Pozdrav svima!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Teraš ti to Darko,teraš..:palac-gore:

Ps

A i bilo ti je vrime da napišeš koju..nit se javljaš nit pare šalješ :p:whistling:
 

RI-C3

New member
bolje vuče i puno manje troši...hm hm pa pitam se postoji li nešto onda po čemu su benzinci bolji???
dvije gotovo najvažnije stavke pripadaju HDI motoru a benzici šta imamo od njih??Imamo gotovo duplu potrošnju i kilavost ,mislim na male motore poput mojega 1.4
 
Posljednje uređivanje:

Damaj

Active member
bolje vuče i puno manje troši...hm hm pa pitam se postoji li nešto onda po čemu su benzinci bolji???
dvije gotovo najvažnije stavke pripadaju HDI motoru a benzici šta imamo od njih??Imamo gotovo duplu potrošnju i kilavost ,mislim na male motore poput mojega 1.4
Benzinci su startu jeftiniji, ako ne praviš godišnje 30tkm neisplativo je ulagati u diesela, a u benzinjaru ubaciš plinjaru za trećinu razlike u cijeni između benca i dzlo i itekako uštediš. Dovoljan razlog za kupovinu bezinjare.
 

Dalibor

Dado Tornado
plus prilična je razlika u cijeni nekih dijelova, kupi nekog rabljenog dizela i ako ti nešto rikne košta te ko da ideš raditi generalku na benzincu
 

1587 VTS

New member
Benzinci su startu jeftiniji, ako ne praviš godišnje 30tkm neisplativo je ulagati u diesela, a u benzinjaru ubaciš plinjaru za trećinu razlike u cijeni između benca i dzlo i itekako uštediš. Dovoljan razlog za kupovinu bezinjare.
Generalno se ne bih slozio. U mom slucaju nakon godinu dana i 20 tkm pola razlike u cijeni se vec isplatilo, jos godina i svaki iduci kilometar je cista usteda. Uzevsi u obzir da sam auto kupio novi i da ga namjeravam voziti 8 godina dode se do konacne ustede od cca 40 000 kn s HDi-jem.. Lako je baciti racunicu na papir ;) To o isplativosti, ne racunam uzitak u voznji svih tih 8 godina, to je kao bakin osmjeh - neprocjenjivo.
 
Na vrh